۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

نیمه ماه رمضان، ششمین سالگرد یورش به آقای بروجردی و هوادارانش

نیمه ماه رمضان، سالگرد قمری یورش عوامل رژیم مدعی دیانت به آقای بروجردی و هوادارانش می باشد. پنج سال پیش ( 1385 ) در نیمه این ماه که جزء ماههای مقدس مسلمانان می باشد حکومت پوپولیستی ولایت فقیه که مبتنی بر نیرنگ و فریب دینی است فرمان به سرکوب جمعیت روزه داری را صادر نمود که تنها جرم آنها مخالفت و اعتراض به بنیادگرایی دینی و ادغام دین با حکومت است.
در این تراژدی غمبار که به اتفاق نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و بسیج شکل گرفت، صدها انسان بی گناه، مجروح و بازداشت گردید.
شدت عوارض ناشی از استعمال گازهای میکروبی و سمی در این واقعه به گونه ایست که تاکنون بسیاری از هواداران آقای بروجردی تاوان آن را می پردازند.
سمیه ثامنی، 28 ساله، متاهل و جزء هواداران آقای بروجردی است که در واقعه نیمه رمضان 1385 بازداشت و به زندان منتقل گردید. او در اثر استشمام گازهای سمی در آن شب، مبتلا به بیماری پانکراتیک و عفونت ریه شده است. گزارشها حاکی است که وی طی روزهای جاری در بیمارستان در حالت کما به سر برده و پزشکان وضعیت ایشان را بسیار نگران کننده توصیف نموده اند.از آن تاریخ به بعد موارد مشابه متعددی جریان داشته که بعضا حتی منجر به مرگ افراد گردیده.
آقای بروجردی و هوادارانش که معتقد به قرائت نوینی از دین و مذهب می باشند، سالهاست که تحت تعقیب و آزار عوامل حکومتی قرار دارند. قرائتی که هر نوع اعمال خشونت را منتفی می داند و منطبق بر اعلامیه جهانی حقوق بشر، جامعه مدنی و اصول و مبانی دمکراسی است.
24 مرداد ماه 1390

هیچ نظری موجود نیست: