۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

بیانیه اعتراضی؛ سکوت در برابر اعدام زندانیان سیاسی جائز نیست

اعدام ناگهانی و در خفای زندانیان سیاسی زنده یاد علی صارمی و شادروان اکبر سیادت و تلاش رژیم ستمدینی ولایت فقیه برای اعدام حبیب لطفی دیگر هموطن کرد، بار دیگر ثابت نمود تا زمانی که «حاکمیت قانون» و « احترام و التزام  به حقوق انسانی و بشری ایرانیان » جایگاهی در اخلاق و منش حکومت دینی ایران نداشته باشد، نه تنها حقوق انسانی بلکه جان انسان‌ها نیز ملعبه ی هوسها و خواهشهای  دیکتاتوران دینی قرار گرفته و جنایت و خیانت جمهوری اسلامی  علیه ایرانیان، شکل فزاینده ای به خود خواهد گرفت و این در حالیست که تعداد زندانیان دیگری در لیست اعدام قرار دارند . در صورت عدم انسجام و اتحاد طبقات آگاه، آزادیخواه و مبارز وطن در برابر چنین جنایتهایی، این اتفاقات تلخ از سوی این رژیم ضد ایرانی قابل تکرار شدن است.
پایگاه اطلاع رسانی سید حسین کاظمینی بروجردی که همواره خواستار استقرار بی قید و شرط مفاد اعلامیه جهانی «حقوق بشر» در ایران بوده و در این راه همه توان خود را در برقرای حکومتی مدنی و سکولار بکار گرفته است ، قویا ادامه روند مرتجعانه و غیر انسانی اعدامهای سیاسی  اخیر و تلاش حاکمان مستبد دینی برای اعدام حبیب لطفی  که افکار عمومی را در سطح وسیعی در اندوه و تاسف فرو برده است را محکوم کرده و همصدا با زندانی تکثرگرا، سید حسین کاظمینی بروجردی، اعلام می دارد که سکوت آزادیخواهان وطنی مخصوصاً چهره های تاثیرگذار در صحنه داخلی ایران، شرکت آشکار در خون رعیت ایرانی می باشد. بدین منظور از تمامی تشکلهای مدنی و گروههای مبارز ایرانی دعوت می نمائیم  تا بر حق حیات دیگر هموطنانشان با هر نوع گرایش اعتقادی و باور سیاسی اصرار ورزیده و صفوف اتحاد خود را برای رزمی آشکار علیه جور دیکتاتوری دینی منسجم تر کنند .
ضمن ابراز همدردی با خانواده های این جان یاختگان راه آزادی، بر تحقق اهداف این آزادیخواهان و ادامه راهشان تاکید ورزده و همواره بر این باوریم که حق حیات انسان  چنان متعالی و بدیهی ست  که ستاندن آن با هر بهانه و جرم و اتهامی مشروعیت نداشته و غیر عادلانه می باشد .
بام آزادی – پایگاه اطلاع رسانی سید حسین کاظمینی بروجری

۱۶ نظر:

ديويد گفت...

سلام.تامابه يك حكومت سكولارومبتني برقانون دست نيابيم هرروزباشاهدقتل وجنايت نظام ولايت فقيه باشيم كجايندصاحبان نظريه شوم ولايت فقيه تاببينند انديشه ضدانسانيشان چگونه جان انسانهارابه اسم خداوحفظ نظام مي ستانند.

ناشناس گفت...

این ایرانی ها هم خیلی بی خاصیت شدن اصلا خبری از دور و اطرافشون نمیگیرن با طرح هدفمندی یارانه ها اصلا فکرشون مشغول شده. حداقل میتونن با دادن نظر در یه سایت از این حوادث جلوگیری کنن.

شيرزاد گفت...

درود.اين فيوضات خمينيست اين دين سياسي است كه دماراز ايام مردم درآورده

بابونه گفت...

سلام.آقاي پايدارخسته نباشي

kamran گفت...

با سلام
بله چه بجا و خوب گفته دیوید تازمانی که دین از سیاست جدا نشده است همچنان با حکم ولی فقیه و به اسم خدا در میدان اعدام،سنگسار...و فجایع ناقض حقوق بشری اسب سرکش این دیکتاتوران می تازد.
به امید حکومت سکولار کامران

ايرانمنش اززرندكرمان گفت...

باسلام اسلامي كه بروجردي به ماآموخت اسلام ضداعدام وهرنوع خشونت ميباشد.

یاور گفت...

درود
نبایددر برابر اعدام این عزیز مبارز سکوت کرد .

ناشناس گفت...

بله تا زمانيکه يک رهبر فاسق بر مردم حکومت ميکند وضع ما بهتر از اين نميشود.

ناشناس گفت...

بعضي اوقات ميشود که ما مردم ايران خودمان راه را نا خواسته براي اين رژيم باز ميکنيم مثلا با پذيرفتن طرح هدفمندي يارانه ها به ايشان چراغ سبز نشان ميدهيم.
به اميد آزادي آقاي بروجردي و ديگر زندانيان سياسي

ديويد گفت...

سلام جناب پايدارهنوزم مردم داخل كشوربا انديشه متفاوت سكولار آقاي بروجردي آشنانيستن وهنوزبدبينيهاي اشتباهي وجود دارد باوربفرمايد جاي كاردارد.بصورت مطلب يامقاله وياهفته نامه وياماهنامه درمورد علل خواستاري يك روحاني وحمايتش ازسكولارداشته باشيدعلتهاي كه براي مردم ملموس باشدبايد طوري برنامه ريزي شود كه نظام حساب كاربياد دستش باعث اطمينان مردم شود.دوست من سايتهاي خبري فراوانند شمابيشتربه ترويج انديشه ناشناخته آقاي بروجردي بپردازيد كه جهل مردم تاييدي برجنايتهاي نظام است

ديويد گفت...

سلام.رفيق من ازشماتوقع جواب دارم وواكنش صحيح درراه اطلاع رساني؟

روشن دل گفت...

با سلام
آیا روزی شاهدپایان این همه ظلم و بیداد خواهیم بود.

ديويد گفت...

سلام منتظرخبرنباش خبرسازباش دوست من نظرات آيت الله بروجردي رادراين فاصله بروزكن نشربده .معرفي كن به عنوان هديه سال نوميلادي صلح نامه رابه سايتهاي مسيحي ويهودي بفرست بروزباش

ريشه هاي ايران گفت...

لطفا از آخرين اخبار آيت الله بروجردي ما را مطلع كنيد.

ناشناس گفت...

این رهبر از خدا بیخبر فردای قیامت باید نزد خدا پاسخگو باشد هم به خاطر شکنجه هم به خاطر گرفتن جان بنده هایش آقای بروجردیه عزیز تا آخرین نفس با تو خواهیم ماند  

ناشناس گفت...

این قاتلها فردای قیامت باید نزد خدا پاسخگو باشند به دلیل گرفتن آزادی و جان تعداد بیشماری از بنده هایش چون خدا بنده هایش را آزاد آفریده