۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

نامه ی آقای رضا پهلوی به بان کی مون در خصوص آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی

عالیجناب بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد
آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی، انسانی بزرگوار، مدافع جدایی دین از دولت و یکی از مخالفان نظام فعلی ایران، در نتیجه حبس های طولانی مدت و شکنجه های روحی و جسمی در شرایط بسیار بدی قرار دارد.
طبق گزارشات رسیده، پایداری و استقامت ایشان در برابر شکنجه ها، باعث گردیده که وی قسمت اعظم بینایی خود را از دست بدهد، بگونه ای که حتی قادر به تشخیص اشیاء و اشخاص پیرامون خود نمی باشد. رژیم ایران اخیرا این انسان شجاع را به همراه شش تن از هوادارانش، به مکانی نامعلوم منتقل نموده است.
اینجانب، به همراه هم میهنان آزادیخواهم، نگرانی عمیق خود را نسبت به وضعیت ناگوار این انسان محترم، به شما اعلام می داریم و از شما می خواهیم تا قبل از آنکه بسیار دیر شود از وقوع جرم و جنایت دیگری توسط رژیم جمهوری اسلامی، جلوگیری به عمل آورید.
در حالی که ما سالگرد بیانیه حقوق بشر را گرامی می داریم، اجازه دادن به نقض فاحش حقوق بشر در ایران، در واقع اهانت به همه می باشد.
عالیجناب؛
اینجانب، به نمایندگی از هم وطنانم و همچنین افراد متمدن سراسر جهان، اصرار دارم که شما و جوامع ملل متحد، خواهان آزادی فوری آیت الله بروجردی شوید.
در انتظار پاسخ مثبت شما می باشم.
با احترام فراوان
رضا پهلوی

۱۸ نظر:

kamrn گفت...

باسلام و درود فرآوان
با تشکر از بیانیه ی شاهزاده رضا پهلوی من هم از تمام آزاد اندیشان مدافع حقوق بشر خواهان حمایت از آیت الله بروجردی می باشم.
با تشکر کامران

شلتوکی از اصفهان گفت...

با درود
احسنت به غیرت و شرف رضا پهلوی امیدوارم مراجع و علمائی که مثل موش در سوراخ های خود خزیده اند و چشمانشان را در برابر حقیقت بسته اند و سکوت اختیار کرده اند و همچنان تمامی مدعیان مدافع حقوق بشری که سلیقه ای عمل می کنند و مصالح و منافعشان را در آزادی آیت الله بروجردی و تفکرات و اندیشه های انسان دوستانه ی ایشان نمی بینند وجدانی و انسانی به این مرد آزاده و دیدگاه های والایش نگاه کنند.

مجيد از برازجان گفت...

حقا كه خون شاه ايران در رگهاي توست.

Hares گفت...

اميد است كه دبير كل سازمان ملل متحد، اقدامات لازم براي آزادي هرچه زودتر آيت الله بروجردي را پيگيري كرده و به مراحل اجرايي برساند.
با تشكر فراوان از جناب آقاي پهلوي

انديشه هاي طلائي گفت...

ان شاء الله كه با توجهات دبير كل و مسؤلين موجبات آزادي آيت الله بروجردي و يارانش حاصل شود.

ناشناس گفت...

با سپاس از شاهزاده رضا پهلوي
به اميد آزادي تمامي زندانيان سياسي

ندای آزادی گفت...

با درود
ما مبارزان درون کشور نیز با شاهزاده ی خود هم صدا شده و از آیت الله بروجردی حمایت می کنیم.
ندای آزادی

Yavar گفت...

من هم به نوبه خود از تمام فعالين و مدافعين حقوق بشر و تمام دست اندركاران تشكر ميكنم و خواهان ازادي هر جه سريعتر اين مرد عظيم (ايت الله بروجردي) دارم .

irani گفت...

salam bar iranian.
faghat khastam ke az aghaye pahlavi tashakor konam. 

ناشناس گفت...

سلام
من مبارز هستم چرا نظرم ثبت نشده؟

عشق وطن گفت...

سلام
من از آیت الله بروجردی حمایت کرده وخواهان آزادی ایشان هستم.
باتشکر صادق

ناشناس گفت...

با سلام
من نیز به عنوان یک ایرانی آزاده با شاهزاده رضا پهلوی هم عقیده هستم و برای آزادی آیت الله بروجردی و همه ی زندانیان هم صدا میشوم
زنده باد آزادی

رهگذر گفت...

دفاع از حقوق بشر ، حزب و گروه و جهبه، نمی شناسد و آقای رضا پهلوی این را ثابت نمود.

بابونه گفت...

سلام شاهزاده درس خوبي به آن عده اي دادكه دفاع ازحقوق بشررافداي تعصبات حزبي ميكنند شاهزاده ازماست باماست دوستش داريم

ريسي ازرامهرمز گفت...

درود برشرف شاهزاده سلام برانسانيت كه دروجودشاهزاده تبلور ميكند آفرين برفرزند خلف شاه فقيد

ناشناس گفت...

تمام این بیانات خوبه ولی چرا جوابیه این نامه ها که از سوی این بنده خدا و خانواده اش به سازمان ملل و پاپ و غیره نوشته شده را در این سایت نمی بینیم و آیا در این دنیا کسی نیست که جواب صریحی به نامه های ایشان بدهد ؟

masoud2554 گفت...

با سلام میخواهم بدانم این نامه هایی که آیت الله بروجردی و دیگران به سازمان بین الملل مینویسند آیا جوابیه ندارد ؟ اگر دارد پس چرا در سایت قرار نمیدهید و اگر ندارد این سازمان بین اللمللی که ما دلمان را به آن خوش کرده ایم به چه درد میخورد ؟

ناشناس گفت...

خوشا به غیرت شاهزاده رضا پهلوی انشالله آیت لله بروجردی و آن چند تن از یارانش هر چه زودتر آزاد خواهند شد واین رژیم کثیف را ویران خواهد کرد