۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

آیت الله بروجردی پیرامون توطئه علیه جان زندانیان سیاسی هشدار داد

آیت الله بروجردی طی پیامی که امروز در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار گرفت، هشدار داده است:
"اکنون که گردانندگان حكومت ولايت فقيه اعتبار داخلی و بين المللي خود را بطور کامل از دست داده، توطئه هايي را طرح ريزي نموده اند تا زندانیان سیاسی را به هر طریق ممکن از بین ببرند. به این دلیل، ناظران بین المللی و حتی بازرسان داخلی اجازه بازدید از زندانها را ندارند که این امر،  افزایش تهدیدها و سوء قصد علیه جان مخالفین زندانی را به دنبال داشته است".
 این دگراندیش زندانی به اخبار نگران کننده پیرامون وضعیت ناگوار زندانیان عقیدتی سیاسی از جمله: نسرین ستوده، بهاره هدایت،شبنم مددزاده، حشمت الله طبرزدی، عیسی سحرخیز، عبدالله مومنی، منصور اسانلو،  احمد زید آبادی، ارژنگ داودی، محمد اولیائی فر، محمد صدیق کبودوند، مجید توکلی، احمدی امویی، بهروز جاوید تهرانی، مصطفی تاج زاده، ابوالفضل عابدینی، کیوان صمیمی، محمد علي صارمي و .... اشاره کرده و می گوید :
"از تمامی انسانهای آزاده و نهادهای مدافع حقوق بشر درخواست می کنم واکنش سریع تر و گسترده تری نسبت به وضعیت اسفناک زندانیانی که زیر انبوهی از شکنجه های جسمی و روحی، حاضر به معامله با رژیم مستبد ولایت فقیه نشده اند، از خود نشان دهند."
در پایان پیام آمده است:
"اینجانب از داخل زندان مخوف اوین، به همراه خيل كثير ایرانیان تحت ستم که مخالف دین سیاسی بوده و خواهان برقراری روابط صلح آمیز با جهانیان می باشند، از اقدامات جدید پرزیدنت باراک اوباما، خانم هیلاری کلینتون، سناتور جان مک کین و برخی از سران اروپائی برای پیگیری نقض گسترده حقوق بشر در ایران، قدردانی کرده و به این وسیله از تمامی رهبران کشورهای قدرتمند جهان می خواهیم که حمایت از آزادی و حقوق بشر را در صدر اولویت های بین المللی خود قرار دهند و این موضوعات حیاتی را بدون در نظر گرفتن منافع و معادلات سیاسی دنبال نمایند.

۱۱ نظر:

هم نفس گفت...

بايد هر چه زود تر ريشه ظلم و ظالمان در ايران بركنده شود . با سپاس فراوان از اين پدر دلسوز

ناشناس گفت...

zendeh o paydar bad sed hussain kazemini boroujerdi.bezodi cho div biron ravad freshteh darayad... piroziyeh melate iran nazdik ast..

ایرانمنش _ کرمان گفت...

با عرض سلام ، خدایا واقعا حیف
نیست!؟ انسانهای باشرف و نوع دوستی همچون آیت الله بروجردی باید در گوشه ی زندان های ولایت ننگین و کثیف فقیه در زیر انواع شکنجه های روحی و جسمی قرار بگیرند و حرامزادگانی چون خامنه ای پلید و اعوان گرگ صفت و کثیفش(بسیجیان)آزادانه در میهن عزیزمان به قتل و غارت و دریدن بپردازند.؟

ديويد گفت...

سلام آيت الله بروجردي انساني آزاده وبشردوست است واقعا دوستان مخالف بخوانند ودرس بياموزند بروجردي سخنانش باعملكردش يكيست امروز اين روحاني به همه اثبات نمود كه جوانمردانه ازملت ايران زمين دفاع مي كند.

مالكي از ايرانشهر گفت...

درود.آفرين به شجاعت اين روحاني شيعه باعث افتخار است .

ناشناس گفت...

سلام.من واقن در صحته این پیام شک دارم

نمیدونم شایدم زیادی دل چرکین شدم.
به نطرتون یه مقدار تشکرش از آمریکا ضایع نبود؟!
یه آدمه سیاسی باس بدونه تو این شرایط کشور لفظ " پرزیدنت باراک اوباما" چیزه جالبی از آب در نمیاد!

باید خیلی از شرایط واقعیه درونه ایران بی خبر بود تا یک پیام سیاسی رو اینجوری بیان کرد!

به هر حال به امید پیروزی هر چه زودتر راه سبز مردم

ريشه هاي ايران گفت...

با سلام و عرض خسته نباشيد
بار ديگر آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي از سران بين الملل خواست كه صلح را در محدوده ي خود برقرار كنند.
بسيار جالب است كه يك زنداني زجر كشيده، بيشتر از اينكه به فكر خود باشد، مردم را به صلح و دوستي دعوت ميكند و آزادي را حق طبيعي و خدا داده ي بشر ميداند.
من از طرف همه ي ايرانيان صلح طلب كه آينده ايران برايشان در اولويت اول است، از سازمان حقوق بشر عاجزانه خواستارم كه قبل از اينكه دير شود ،به داد آيت الله بروجردي برسند.
به اميد صلح جهاني

ناشناس گفت...

سلام بر آزادیخواهان و آزاد اندیشان
براستی که آیت الله بروجردی از نوادر علماء شیعه است که همیشه حامی و طرفدار حقوق تمامی ایرانیان جدای از حساسیت قومی و مذهبی و نژادی بوده و هدفش سربلندی و کمال انسان است بر زمین.

دريكوند گفت...

سلام.جرم بروجردي مردم داري است اومردم رادوست دارد ومردم به ايشان احترام دارند وحساب ايشان را باسايرين جدا مي دانند بايد امثال خامنه اي كه با باج دهي مردم را جمع مي كند حسادت كند

ناشناس گفت...

Salam
Azado sar boland bad irano iraniani ke manand ayatollah borujerdi azad andish va azad mard hastand va ba vojode esarat dast az efshaye mahiyate rejhim bar nemidarand.

الف_قزوین گفت...

درود بر این سید انسان دوست و باشرف و بی باک و خستگی ناپذیر ، من دانشجوی دانشگاه آزاد و نیز مدرن و پیشرفته و بسیار زیبای قزوین هستم می خواهم بگویم که علاوه بر دروس تخصصی خودم مقالات و کتب و آثار و دست نوشته های این سید بسیار بسیار باسواد را نیز
مطالعه می کنم، واقعا علمی که ایشان دارند به جرأت می توان گفت که دیگر علما از آن بی بهره و ناتوان هستند،امیدوارم که به زودی شاهد آزادی این انسان پاک و آزاده باشیم.