۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

در آستانه سفر خامنه ای به قم؛ انتشار گزیده نامه سرگشاده آقای بروجردی به رهبر حکومت

همزمان با سفر رهبر جمهوری اسلامی به قم ، بسیج همه جانبه حکومت برای ارائه شخصیتی جدید و تاریخی از ایشان در حال شکل گیری است . اعطای مدال امامت ( در حالی که ایشان تاکنون جرات چاپ رساله عملیه را نیز نداشته است ) ، معرفی وی به عنوان سید خراسانی ( فرمانده لشکر امام زمان ) ، تهیه شجرنامه جدید برای ایشان «جد مطهر مقام معظم رهبری، امام سجاد بودند که امامزاده عبدالله مدفون در بلوار کشاورز قم نيز عموی نسبی ايشان هستند. همچنين امامزاده سيد معصوم نيز که در منطقه نيروگاه قم مدفون هستند به عنوان پسر عموی نسبی مقام معظم رهبری به شمار می‌آيند. (غلامرضا ناظمی، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم، تابناک، ۲۵ مهر ۱۳۸۹) » ... همه و همه نشان از استیصال نظام مذهبی ایران برای بازیابی اعتبار از دست رفته رهبری و کسب مشروعیت داخلی برای این رهبر غیر مردمی دارد . در این گیر و دار انتشار گزیده نامه سرگشاده آقای بروجردی ، منتقد سرشناس ولایت فقیه و زندانی سیاسی سکولار دمکرات گامی ضروری برای تنویر افکار عمومی بحساب می آید .  
گزیده نامه :
اینجانب، سید حسین کاظمینی بروجردی، بندی زیر شکنجه از خاندانی برجسته با شجره نامه ای معتبر، بیش از سی سال از بهترین ایام عمرم را صرف اعتلای فرهنگ معنوی و رواج اخلاق الهی نمودم، اینک از شما که در رأس حکومت هستید می‌ پرسم:
آیا سه دهه قبل، ملت ایران بی دین بودند و بانی این نظام آنها را مؤمن کرد؟
آیا مردم این مملکت فقیر بودند و انقلاب کنونی آنها را ثروتمند نمود؟
آیا تعداد زندانها با دیروز ایران یکسان است؟
شما به این مردم چه داده اید که به آن افتخار می‌ كنید؟
سوغات انقلاب، بی انگیزگی جوانان است، بیکاری، قطع آب و برق و گاز، گرانی کمرشکن، تاراج منابع طبیعی، هرج و مرج اعتقادی، حراج میراث ملی و بسیاری ارقام که موجود می باشد.
اكنون در زندان به نام شما و به خاطر بقای ولایت مطلقه فقیه، انواع صدمات بر مذهبیون و سیاسیون غیر وابسته به حکومت عملی می گردد تا حدی که از اين گرفتاران زنجیر دیکتاتوری، تنها اسکلتی باقی مانده است. روزی که بعد از سی سال، زندانی سرشناس لبنانی (سمیر قنطار) را از زندانهای اسرائیل آزاد می کردند، دیدیم که چگونه با توانمندی و حال و روز نیکو و عافیت جسم و امنیت روح، رها شد، ولی عکسهای قبل از زندان ما را ببینید و کالبدی که باقیمانده را مشاهده و مقایسه نمائید!
امروز، عامه مردم اسلام سیاسی را آزموده‌اند و بیلان کار آن را در عمر انقلاب فعلی مشاهده کرده‌اند. اگر سی سال قبل ملت ایران با وجود فریب بزرگی که خورد و خیال نمود که زیربنای این رژیم استقلال، آزادی، جمهوریت و خداجویی است و میل به چنین سیستم سیاسی پیدا کرد، اکنون هیچ گونه تمایلی به ادامه آن ندارد. بديهي است وقتی که صندوق رأی از فیلتر شورای نگهبان که نگهبان تاج و تخت ولایت فقیه است تا وزارت کشور که تسبیح به دست روحانیون درباری است، می گذرد، چگونه ایده و آرزوی هفتاد میلیون نفوس ایرانی تحقق می یابد؟ اگر میزان هیأت حاکمه فعلی، آراء مردم باشد، باید رفراندومي آزاد و بدون گزینه های تحمیلی حکومت برگزار گردد و چون مسئولین امور، بنا به اسناد و مدارک موجود، مجرم هستند و به کرات به ایران و اسلام و ملت خیانت کرده اند و آثار آن در کشتارها، ویرانی ها، زندان ها، گورستان ها و تبعیدها  مشخص و معلوم می باشد، لهذا باید رأی گیری زیر نظر مستقیم دیده بانها و ناظرین سازمان ملل متحد انجام پذیرد.

۲۱ نظر:

مهسا گفت...

خامنه ای دجال که مردم رو به جرم مدعی دروغین دستگیر می کنی چرا خودت ادعا می کنی که (فرمانه لشکر امام زمان هستی) وگاها دیده شده که خودرا امام خطاب کردی.
اگر سواد خواندن داری نامه آقای بروجردی را بخوان و به بند بند آن جواب بده این نامه همه ملت به شما بود

ديويد گفت...

سلام.سيد واقعي كسي است كه باعث بي آبروي اجداش نمي شود باكلك نمي توان سيد ساخت عملكرد مطرح است .درضمن ازهوش بالا مسئول سايت تشكر مي كنم يك بارديكر نامه اين سيد راجهاني كنيد تاجهان قياس خود راداشته باشد.

عاشقانه گفت...

درود.اكرامثال آقاي كاظميني بروجردي به جامعه معرفي بشن آياجاي براي اين سادات آبكي مي ماند مردم سادات واقعي را رها كردند وبه خودساخته هاي حكومت راضي شدند معرفي انديشه ايشان اتحاد وهمدلي وتلاش مي خواهد

سالاري جيرفت گفت...

درود برشرافت آقاي بروجردي واقعا شجاع هستند كه به اجدادش رفته خامنه اي همانند مامون از تشويق خوشش مي آيد

ناشناس گفت...

سلام
آقای بروجردی، نه خامنه ای و نه حتی خمینی قادر به پاسخ دادن سؤالات اساسی شما نیستند.
خامنه ای برای بقاء سلطنت منحوسش هرجنایتی میکند.

ناشناس گفت...

سلام
آقای بروجردی، نه خامنه ای و نه حتی خمینی قادر به پاسخ دادن سؤالات اساسی شما نیستند.
خامنه ای برای بقاء سلطنت منحوسش هرجنایتی میکند.

ناشناس گفت...

با عرض سلام آيا كسي كه فرمانده لشكرامام زمان باشد رعيت را به زندان مي يندازد وبه حقوق آنان تجاوز مي كند بايد ظلم كند بايد مردم را اعدام و يا شكنجه كند و يا شخصيتي مثل آقاي برو جردي كة دين بايد از سياست جدا باشد و ازصلح آزادي حرف مي زند بايد او را به زندان بيندازند و او را شكنجة

ناشناس گفت...

باسلام:ایول داری بروجردی پوزشو خوب به خاک مالوندی

ناشناس گفت...

آقای خامنه ای باکارهایی که کردی رسوای عالم شدی مدعی دروغین.باتشکراز سایت خبری

ناشناس گفت...

بنده مردم ایران وسازمان دفاع ازحقوق بشروتمام آزاد اندیشان رابه دفاع همه جانبه ازاین بزرگوار دعوت میکنم.

ناشناس گفت...

چه ادعای سنگینی:فرمانده ی امام زمان آینه ی تمام نمای امام زمان است با این کارات بیشتر شبیه دجالی خامنه ای

دريك وند گفت...

سلام.خدامي داند كه خرج اين سفر دوساعته جقدرشده كه از جيب مارفته اكريارانه هاي سفر احمدي نزاد وخامنه اي رابرميداشتن خوب بود فشار برملت وآقايان حال..

وامصيبتا گفت...

درود مراجع بايد حافظ اعتبارات امام وقداست دين باشند نه امام تراشي كنند اگرهمين فزا امام ظهوركند همين مراجع مي فرمايد شماكي هستيد ما امام داريم واورامنافق وتحريك شده آمريكا ميدانند.

بابونه گفت...

سلام.اين يك بدعت آشكاردردين است ومراجع بايد مردم راهوشياركنند نه اينكه خودشان عامل بدعت گزاري باشند آن عده ازمراجع كه ادعادارند حكومتي نيستند چراساكتند اعتبارات امام رابه كس دگرميدود جاي سكوتنيست مرجع خادم دين است دين به انحراف رفته سي سال تماشابس نيست

بافتي گفت...

سلام.مسول سايت اي كاش حركتي وسيع انجام ميداديد درتنويرافكار ومراجع بي خيال رامتوجه خيانتشان ميكرديد

frzadazad گفت...

خداوندا از ساعه ظالمان و غاصبان ولایت حقه تو رااز این کشور عزیز دور کن و زندانیان راه آزادی که به راه تو پیوسته است از ساعه آنها را از رژیم بی عدالت آزاد بفرما .آمین

hares گفت...

ba salam.
Be eyne shahede dasto pa zadane in hokomat dar batlaghe tarikh makhofe zolm hastim ke saran an harche bishtar taghalla mikonand bishtar be darone batlagh miravand.
Az mardom fahime iran zamin khastaram ke ba cheshmani baz haghaighe moheme tarikhe kononi ra baresi karde va modaeiane dini ra az khedmat gozarane vaghe'e tashkhis va tamiiz dahand.

ناشناس گفت...

زنده باشی ای اسطوره مقاومت، صداقت و شهامت !!! به امید روزی که جنبش سبزمان همه شما آزادگان سرفراز را از شکنجه گاه های خامنه ای ضحاک آزاد نماید. شما در قلب ما جا دارید.

احمد از کاشان گفت...

با درودی فراوان
ای خامنه ای پلید و زشت ، می خواهم بگویم که بزرگ ترین دروغ گوی جهان تو هستی عجب
صدا و سیما و رسانه ی پر از ریا و تزویر و خدعه و نیرنگ داری ، ای فرزند شیطان تو و همدستان اهریمنت با ظاهری دروغین و آراسته و به نام خدا و دین و شریعت به جنگ خدای خوبی و نوازش و مهربانی آمده اید ولی پیروز نخواهی شد .

محمد صادقی گفت...

آقا این شجاعت و غیرت حسینی شما بود که ما رو به طرفتون حرکت داد ممنونم که چهره واقعی هر کس رو نشونمون دادید و ظهور دجال رو به تمام دنیا به ویژه مسلمونها اخطار دادید . و از بلاهای بزرگ تاریخ بشریت که سرمون میارند مطلع کردید

ناشناس گفت...

بدبخت بيچاره چرا زورت گرفته ميبيني رهبر اينقدر جان بر كف داره. تا كور شويد همه ي شما كه نمي توانيد ببينيد.