۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

تغییر استراتژی مبارزه از خیابان به زندان

کشیده شدن جریان مبارزه از خیابانها به درون سیاهچالهای رژیم، سرفصل جدیدی را در فرهنگ مبارزاتی ملت بزرگ ایران رقم زده است بگونه ای که ملاهای حاکم و در رأس آنها ولی فقیه را دچار نوعی سرگیجه در اداره اعتراضات جاری کرده است. تا پیش از این، سلطان ولی فقیه و عوامل سرکوبگرش ، سرمست ، گمان می کردند که مثلا اعتراضات مردمی را بکلی خاموش کرده اند و تا مدتها خطری تاج و تخت ولی فقیه را تهدید نخواهد کرد.
اینبار اما پرچم مبارزه بر علیه دیکتاتوری دینی در زندانهای رژیم به اهتزاز در آمده است و پیشقراولان مبارزه با حکومت مذهبی ایران ، با شجاعتی بی نظیر از درون سیاهچالها و بندهای انفرادی، چنان هراسی بر دل حاکمیت انداختند که حداقل در طی سالهای اخیر حرکتی کاملا بی نمونه و تاثیر گذار می نمایاند.
از اعتصاب غذای فرزندان زندانی وطن همچونعلی ملیحی، بهمن احمدی امویی، حسین نورانی نژاد، عبدالله مومنی، علی پرویز، حمیدرضا محمدی، جعفراقدامی، بابک بردبار، ضیا نبوی، ابراهیم (نادر)بابایی، کوهیار گودرزی، مجید دری، مجید توکلی، کیوان صمیمی، غلامحسین عرشی، محمد حسین سهرابی راد و پیمان کریمی آزاد ،احمد زید آبادی، عبدالله مومنی و ارژنگ داودی گرفته تا نامه نگاری زندانیانی چون عیسی سحرخیز، مسعود باستانی، داوود سلیمانی، رسول بداغی، مهدی محمودیان، حشمت الله طبرزدی، رضا رفیعی فروشانی و منصور اسانلو ، محمد نوری زاد و آیت الله بروجردی ، نشان از پویایی، گستردگی و تاثیرگذاری جنبش اعتراضی ایران دارد.
هم اکنون وضعیت جسمی عیسی سحر خیز روزنامه نگار زندانی بسیار وخیم گزارش شده است. آیت الله بروجردی نیز وضعیت نگران کننده ای دارد و طبق گزارشات منتشر شده این دو در معرض فلجی قرار دارند. سایر زندانیان نیز به همین ترتیب وضعیت رقتباری دارند؛ با این وجود اینان سرسختانه بر مواضع حق طلبانه خود پافشاری می نمایند.
جنبش اعتراضی ایران در حال حاضر می بایست در رصد کردن وضعیت زندانیان سیاسی و توجه و حمایت لازم از روند مبارزات این سربازان میهن، لحظه ای درنگ ننماید و با هر وسیله ممکن دنیا را در جریان فاجعه های جاری در زندانهای رژیم قرار دهند چرا که به هر دلیلی هم اکنون مشعل مبارزه در دستان این سرمایه های واقعی وطن قرار دارد!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام علیکم مابه این عزیزان ازجمله آیت الله بروجردی افتخارمیکنیم وبااینکارش غیرت وتعصب به دین سنتی رابه ما یادمیدهنداین عزیزان چشم وچراغ این ملتند.

ناشناس گفت...

ما هم باشما هستیم ای زندانیهای عزیز ماپیروزیم چون حق باماست

ناشناس گفت...

وقتی امام حسین(ع)توسط یزید به شهادت رسید وصدای آزادی خواهی و اصلاح طلبیش به ظن یزید خاموش شد فرزندان حسین بن علی فریاد آزادیخواهی پدر را از سر گرفتند وباعث
افشای چهره دروغین و بظاهر مذهبی حاکم شام شدند اگر نیک بنگریم خواهیم دید که وقایع تاریخ همه روزه در حال تکرار است و عصر ما هم مستثنای از این قاعده نیست وهرواقعه ای یک ظالمی دارد ویک مظلومی ،ظالم حاکم است ومقتدر و مظلوم محکوم است و بدون تریبون ،آری سید حسین کاظمینی بروجردی فرزند خلف شجره طیبه آل رسول است که بخاطر دفاع از دین آباء واجدادیش و مصالحه نکردن با یزید زمان روانه زندان که نوعی قتلگاه است شد و ما یاران ایشان با الگو گیری از فرزندان آن حسین از ایشان حمایت کرده و صدای آزادیخواهی این اسوه مبارزه را به گوش جهانیان میرسانیم
آقای بروجردی حمایتت میکنیم.

صادق گفت...

زندانیان را آزاد کنید بروجردی را آزاد کنید