۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

تشديد اقدامات حكومت براي از بين بردن برخي از زندانيان

طي روزهاي اخير، زندانيان عقيدتي سياسي تحت فشارها و توطئه هاي بيشتري قرار گرفته اند. يكي از مامورين زندان اطلاع داد كه چند شب پيش او را مجبور كرده اند تا مخفيانه در هنگام خواب به آقاي بروجردي، مواد مسمومي را بخوراند !
در حال حاضر وضعيت بد جسماني آقاي بروجردي تشديد گشته ، پاهايش متورم شده و شدت درد مفاصل و استخوان، امكان حركت را از اين زنداني سلب كرده است. با اين وجود مسئولين مربوطه حتي از تجویز داروهاي مسكن به وی نیز خودداري مي كنند.
همچنين مشكلات بينائي آقاي بروجردي به حدي زیاد شده كه قادر به ديدن اشياء نزديك خود نمي باشد ! اين در حاليست كه سال گذشته پزشك زندان مرکزی يزد هشدار داده بود كه در صورت تاخير در جراحي شبكيه چشم، ايشان بينائي خود را از دست خواهد داد. بي تفاوتي هاي حكومت نسبت به درمان ايشان ، دليل ديگري بر مصمم بودن آنها براي از بين بردن بي سر و صداي اين چهره مخالف ولايت فقيه مي باشد.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

مراجع و علماء حامي جمهوري اسلامي در بهترين مراكز پزشكي جهان با سنگين ترين هزنيه ها از بيت المال معالجه ميشوند ولي آقاي بروجردي فقط به دليل هم عقيده نبودن با آقايان بايد شب و روز اذيت و آزار شود

ناشناس گفت...

در رسانه هاي نظام، شاخص امام در موارد مختلف را به رخ ما ميكشند اين اعمال غير انساني هم شاخصي در ظالم و فاسدبودن امام و حكومتش ميباشد

ناشناس گفت...

آقای بروجردی را آزاد کنید

امير گفت...

متأسفانه جامعه توجهي به اين همه تلاش و جانفشاني آيت الله بروجردي نميكند

ناشناس گفت...

اين بدرفتاري ها نشانه ي شدت كينه و دشمني با اين روحاني دگر انديش است

? گفت...

درود بر اقای بروجردی که اسوه ی دین و دیانت و ازادگی هستند

انوشيروان گفت...

با درود -آقاي بروجردي دليل اين همه ايستادگي شما چيست؟ با اينكه حمايت چنداني از شما نميشود به چه اميدي هر روز يكي از اعضاء ي بدن خود را زير اين همه فشار هزنيه ميكنيد.