۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

بیانیه جدید آقای کاظمینی بروجردی از درون زندان

به نام خداوند زیبا و نوازشگر
با یاد آفریدگاری که ستم را منع کرد و ملاطفت را فرمان داد. دین ومذهبی را سپاس که استبداد را روا ندید و دیکتاتوری را تقبیح نمود.
پروردگارا؛ اکنون که به ظلمت شرایع دیانت دولتی ، رعایای وطن می سوزند وغبار بدبینی بر آئینه توحیدی نشسته و مانع جذبه های فطری الهی گشته ، خود را برای مرگی سرخ در مسیر تبرّی از مذهب سیاسی آماده کرده ام و با مرگم ، پرده از جنایات اسلام سیاسی ، کنار می زنم .
خالقا ؛ سالهای مدیدی از ایذاء شریعتمداران حکومتی می گذرد که محصول آن ، اضمحلال اعضاء و جوارحم بوده وانهدام عمرم . فراموش نمی کنم زمانیکه یکی از رهبران فلسطین بعد از مدتها از زندان اسرائیل آزاد شد و ما او را در تلویزیون بسی سالم وسرحال و تندرست دیدیم ؛ که با همه تبلیغات منفی که در رسانه های حاکم از وضعیت زندانیان اسرائیل می شد منافات داشت و در مقایسه با حال و روز این پیشوای مستقل دینی ، آمار موحشی را نشان می دهد .
اینجانب به جرم تبلیغ و ترویج دیانت منهای سیاست،هفده سال است که مورد انواع فشارها وآزارها قرار داشته ام و چهار سال پیش به خاطر برقراری تجمعات سنگین معنوی ، به تهاجمات نیروهای امنیتی و نظامی مبتلا گشتم و در هنگام حملات ناجوانمردانه و ناعادلانه پلیس امنیت ، مقتولین و مجروحین بسیاری را به آستان میهن مظلوم و محروم تقدیم نمودیم .
اینکه هر لحظه از ناحیه وزارت اطلاعات ، به توطئه ای گرفتار می شوم که هدف اصلی آنها هدم کامل و فیزیکی این رهبر روحانی معارض با اسلام حکومتی است. هر روز از رسانه های دولتی تیرهای مکر و حیله و نیرنگ به مواضع و شعائرم شلیک می شود و در زندان اوین با شیوه های کلاسیک و نامحسوس ، شکنجه های روحی و جسمی می شوم .

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم آنهائی که دم از حقوق بشر می زنند زره ای درک کنند که آقای بروجردی چه می گوید و چه می خواهد.

سهراب گفت...

درود بر شهامت شما آقاي بروجردي

ناشناس گفت...

اگر قرار باشد هر كس سهمي در برپايي دمكراسي داشته باشد بروجردي به تنهاي بار هزاران نفر را به دوش كشيده است

ناشناس گفت...

سلام بر آزادی خواهان
بله آقای کاظمینی بروجردی یک فرد نیست یک امت است که با این بیانیش حرف دل میلیونها ایرانی را زد و صدایش را از دل زندان به بیرون برد انشا الله که حقوق بشر این بیانیه را ببیند و مورد اجرا بگذارد و تمامی زندانیان عقیدتی را آزاد کند
متشکرم از بهبهان

? گفت...

با سلام و درود بر اقای بروجردی باشد که به خواست خداوند ایشان را دریابیم و همه ی ما در برابر دینمان مسول هستیم

شيدا گفت...

عدم توجه به فرمايشات اين هموطن، آسيب هاي پديد ميآورد كه دود آن به چشم اكثريت خواهد رفت