۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

ممنوع الملاقات شدن آقای بروجردی در زندان اوین

روز شنبه 14 فروردین 1389 و در پی اعلام ممنوع الملاقات بودن آقاي بروجردي ، مامورین زندان اعلام نمودند: " این زندانی تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات می باشد! "
با توجه به تهديدها و توطئه های جدیدی که طی اسفندماه 1388 برای از بین بردن این مبارز عقیدتی سیاسی طرح ریزی شده بود، قطع ملاقاتهای وی باعث تشديد نگراني ها شده است.
بنابر شواهد موجود، مسئولین کوته فکر زندان اوین و دادگاه ویژه روحانیت ، بر این باورند که با شدت بخشیدن به اعمال شکنجه و از جمله قطع ارتباط آقاي بروجردي با خانواده خویش و بی اطلاعی مجامع خبری و مدافعین حقوق بشر از وضعیت ایشان ، زمینه برای قتل و یا وادار ساختن این دگر اندیش زندانی برای تسلیم شدن در برابر خواسته های حکومت ، مهیا می شود.
ممنوع الملاقات شدن آقاي بروجردي در شرایطی صورت می گیرد که ایشان در معرض نابینایی قرار گرفته است و از بيماريهاي خطرناكي از جمله تنگی نفس، نارسائي هاي قلبی و کلیوی رنج مي برد و نياز ضروري به انجام معالجات پزشكي در بیمارستانی مجهز دارد .

۲۲ نظر:

بهار گفت...

سلام
من برای سلامتی آقای بروجردی از تمام وجودم دعا میکنم و رهایی ایشان را خواستارم

Unknown گفت...

با درود بسیار بر آزادیخواهان
با اعلام حمایت دائمی از آیت الله بروجردی بار دیگر تمامی اعمال رژیم پست ولایت فقیه علیه این روحانی دگراندیش را محکوم میکنیم و مجامع حقوقی و بین المللی را در این همه فوت وقت مقصر میدانیم.
وضعیت فوق العاده نگران کننده آیت الله بروجردی بر مظلومیت ایشان گواهی میدهد و گویای تبعیضات بسیاریست که علیه ایشان قائل شده است.
با درود
جمعی از هواداران

Nima گفت...

marg bar akhoond darbari

مهران گفت...

این اقدام غیر قانونیست.
چرا کسی کاری نمیکنه؟
تف به ولایت فقیه

کامبیز گفت...

من آقای بروجردی رو دوست دارم و برای سلامتیش دعا میکنم.

زندانی دنیا گفت...

سلام
درود برتو ای پدر مبارز وغیور واستوار میهن میدانم که حسرت تسلیم شدن را برای همیشه بر دلشان خواهی گذاشت وایستادگیت آزادی ایران زمین را نوید میدهد ای مهربان برای سلامتیت با تمام وجودم برایت دعامیکنم وآزادیت را نزدیکتر از همیشه میبینم

ایمان گفت...

زمانی که آیت الله بروجردی درخواست مرخصی استعلاجی می کرد موافقت نمی شد سوأل اینجاست که چرا امروز بدون اینکه ایشان بخواهد به ایشان پیشنهاد مرخصی داده می شود ؟

ناشناس گفت...

در پس هیچ یک کارهای رژیم، نیتی خیری نیست در طی این سی سال برای ما تجربه شده است آیت الله بروجردی نیز به خوبی توطئه های این سفاکان را نقش برآب می کند

ناشناس گفت...

زنده باد آيت الله بروجردي قهرمان و نابود باد بت استبداد ديني يعني ولايت مطلقه فقيه

ناشناس گفت...

با درود
آیت الله بروجردی مردی مقاوم وظلم ستیز است که قابل تقدیر وتشکر می باشد ایشان به نوبه ی خود افشا گری کردند ونام ایشان در تاریخ ماندگار است

بابک گفت...

آقای بروجردی انسانی به تمام معنا فداکار و صلح جو می باشد و رژیم خشونت نمی تواند ایشان را تحمل کند لذا ایشان را محصور و زندانی نموده است .

ناشناس گفت...

سلام
دیدگاه آیت الله بروجردی در مورد زن را خوانده ام و امروز متأسفانه که چنین روحانی باید در زندان باشد و امثال احمد خاتمی و جنتی ، مرشد مردم باشند .

احمد گفت...

سلام
رژیم باید تا کنون درک کرده باشد که بروجردی سازش نمی کند وممنوع کردن یک زندانی از حقوق اولیه ی خود کا ری زشت وبر خلاف شئونات دین وانسانی است، چرا مجامع بین ا لمللی کاری نمی کنند؟

اکبر گفت...

از اینکه آیت الله بروجردی در بطن جامعه نیست بسیار ناراحتم. خلع وجود امثال ایشان امروز باعث شده که برای مردم نه دیانت مانده و نه معنویت و نه دنیا امیدوارم شاهد رهائی ایشان باشیم

ناشناس گفت...

امروز فرق بین دین رحمت و مماشات که آیت الله بروجردی معرفی می کند و دین خشونت و استکبار که خامنه ای مروج آن است، می بینیم
آیت الله بروجردی با جان فشانی برای حفاظت از دین اباء و اجدادی ایستاده است

ساجدی ازکرمان گفت...

با سلام
بروجردی امروز یک اندیشه ی مترقی وپیشرفته است بروجردی یک شخص نیست تا که بتوان اورا نابود کرد.

سربازوطن گفت...

درود بر شما
واقعاً خنده آورمی باشد امروز به برکت علم وتکنولژی صدای آیت الله بروجردی در جهان می پیچد ولی رژیم کوته فکر ایشان را ممنوع التماس وملاقات نموده واقعاً جای تأسف می باشد که چه نادانهایی بر ایران مسلط می باشند.

ناشناس گفت...

با نوشتن رسالۀ رد ولایت فقیه توسط آیت الله بروجردی قداست ولایت فقیه در هم شکست برای همین امروز شاهد فشارهای مضاعف بر علیه این مجاهد هستیم

ناشناس گفت...

با سپاس
کار رژیم مشخص است سفاکی وخونریزی وحبس اندیشه است ولی سکوت مجامع بین المللی جای بسی تعجب دارد که چرا کاری صورت نمی گیرد؟

محمود گفت...

سلام
می خواستم یک سال تلاش وهمت مسئول سایت آیت الله بروجردی را قدر بدانم وخسته نباشید به ایشان وهمراهانشان عرض می کنم وامید وارم امسال سال پیروزی ملت ایران باشد.

شهلا گفت...

سلام
باز هم شنیدیم که آیت الله بروجردی شکنجه شده و از صمصیم قلب نگران سلامتی این روحانی آزادمنش هستم.

خسنه از ستم گفت...

سلام
مرگ بر دیکتاتور مرگ برمنافق مرگ بر وطن فروش مرگ بر ظالم مرگ بر دجال
درود برتو ای مجاهد غیور نامت جاودانه اندیشه ات سبز راهت پر رهروآزادیت نزدیک