۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

گرامیداشت بیست و چهارمين سالگرد شهادت آیت الله العظمی شریعتمداری

به این وسیله، چهاردهم فروردین ماه 1389، بیست و چهارمین سالگرد شهادت مظلومانه حضرت آیت الله العظمی آقا سید کاظم شریعتمداری را گرامی داشته و برای تمامی مخالفین دین سیاسی و بازماندگان آن مرجع غیور به ویژه فرزند آزاديخواهش آقای مهندس سید حسن شریعتمداری، در راه تحقق اهداف آن مرجع عالیقدر، آرزوی موفقیت داریم.
آیت الله شریعتمداری جزو اساتید ممتاز و منحصر به فرد حوزه های علمیه و سرشناس ترین مرجع مخالف حکومت فقها در زمان خویش بود و صرفا به خاطر موضع گیری هاي شجاعانه و ارائه نظرات فقهی در مخالفت با اصل ولایت فقیه، کلیه مقامات علمی انکارناپذیر و سجایای اخلاقی و معنوی ایشان، مورد تهاجم و بی حرمتی بدعتگذاران دینی قرار گرفت. بایکوت کامل خبری و تبلیغی، انواع شکنجه ها، اهانت ها، حصر خانگی و بی حرمتی ها به آن عالم ربانی که توسط روحانیون انقلابی صورت گرفت، همگی به عنوان اسنادی محکم در ضدیت ریشه ای رژیم سفاک ولایت فقیه با دین اصیل محسوب می گردد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
هواداران آیت الله بروجردی

۴ نظر:

زندانی دنیا گفت...

سلام
یادش گرامی راهش پر رهرو

طاهر گفت...

امروز هم آیت الله بروجردی به دلیل اعتقاد به دین غیر سیاسی ، تحت فشار قرار دارد

fazeli گفت...

يک روز شريعتمداري بوده و الان بروجردي که جلوي اين حکومت ايستاده و ما همچون شريعتمداري و بروجردي باشيم و از اين باورداشت و اعتقاداتمان دست برنداريم و در سينه رژيم کفر بايستيم

احمد گفت...

سایر علماء نیز باید از دین سیاسی فاصله بگیرند تا از آسیب بیشتر به دین جلوگیری شود