۱۳۸۸ مهر ۱۸, شنبه


صبح امروز شنبه مورخ 18 مهرماه ، آقای بروجردی بدلیل شدت یافتن وخامت جسمی و از دست دادن تعادل حرکتی ، برای بار دوم طی چند روز گذشته دچار زمین خوردگی گردید که به گفته شاهدان عینی ، بینی وی آسیب جدی دید .
این روحانی منتقد ولایت فقیه بدلیل ابتلا به بیماریهایی چون نارساییهای قلبی و عروقی ، کلیوی ، تنگی نفس شدید ، پارکینسون ، ضعف شدید بینایی ، آسیب نخاعی و دردهای شدید مفاصل و استخوان، سریعا باید تحت درمان قرار گیرد . متأسفانه تاکنون مسئولین زندان از ارائه هر گونه امکانات پزشکی لازم به این زندانی عقیدتی اجتناب نموده اند .
به گزارش مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران ، آقای بروجردی شنبه هفته گذشته نیز پس از بروز یک سرگیجه غیر متعارف دچار بیهوشی موقت شد که منجر به صدمه دیدگی سر و دست راست وی گردید .
لازم بذکر است آقای بروجردی که خواستار جدائی دین از دولت می باشد یکی از کاندیداهای جایزه صلح نوبل در سال 2009 بود که چند روز قبل به رئیس جمهوری ایالات متحده باراک اوباما تعلق گرفت .

۵ نظر:

hamid گفت...

با سلام
نمی دانم تا کدامین روز باید شاهد این چنین جنایاتی که بر آقای بروجردی تکرار می شود.
آیا وجدان بیداری نیست که اقدامی برای نجات این سید مظلوم انجام دهد؟
من به عنوان یکی از مریدان آقای بروجردی از تمامی نهادها و سازمانهای حقوق بشر خواستار رسیدگی هر چه زودتر به وضعیت بسیار نگران کننده ی و وخیم ایشان هستم.
تا دیر نشده

Unknown گفت...

درود میفرستیم بر شخصیت والا و آزاده آقای بروجردی.
با اعلام نارضایتی از نتیجه رای گیری در اعطای جایزه صلح نوبل به جهانیان میگوییم که آیا عادلانه است کسانی که با داشتن دهها تریبون آزاد تبلیغاتی و پایگاههای متنوع اطلاع رسانی در سراسر دنیا کاملا در اشاعه اهداف خود آزاد هستند، به مصونیت قضایی برسند یا آنهایی که با کمترین امکانات و با تلفن همراه و اینترنت و نامه به همه دنبا معرفی شدند؟ کجای این جایزه سالانه عادلانه است؟ عصا باید در دست کسی قرار بگیرد که افتاده است یا کسی که میدود؟ آقای بروجردی با تحمل سالها محدودیت و حصار صدای آزادیبخش خود را به جهانیان رسانده و اکنون به خاطر عملکرد وقیحانه دولت ایران هنوز سازمانهای بین المللی ایشان را باور ندارند.
روزگار میگذرد...
با درود مجدد بر روان پاک آزادیخواهان و منجیان بشر دوست.

منا گفت...

این به دور از عدالت است که آیت الله بروجردی با ابتلا به بیماریهای مختلف در زندان و به دور از امکانات درمانی باشد ایشان باید هر چه سریعتر تحت درمان قرار گیرد

کامبیز گفت...

سلام
کمترین حق یک زندانی تجهیزات پزشکی است که رژیم فاسد ایران آن را نیز دریغ می کند.

زهرا گفت...

مسئولین رژیم فاسد ایران باید دست از این کارهای خود بر دارند.