۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

در قاهره چه گفتم؟
دکتر علیرضا نوری زاده

گزیده مطلب:
شماری از بلندپایه‌ترین روحانیون شیعه هم چون مرحوم آیت‌الله شریعتمداری، آیت‌الله مرحوم سید محمد روحانی، مرحوم آیت‌الله سید محمد شیرازی، آیت‌الله رستگاری و مرحوم علامه رضا صدر برادر امام موسی صدر توسط رژیم مورد آزار و شکنجه و اهانت و زندان و حصار قرار گرفته‌اند.هم اکنون شماری از روحانیون شیعه در زندانهای رژیم هستند. آیت‌الله کاظمینی بروجردی که پیامش را از زندان برای شما و شیخ ازهر آورده‌ام تنها به این دلیل در زندان و زیر شکنجه و آزار است که خواستار جدائی دین از دولت می‌باشد و ولایت فقیه را قبول ندارد. با این حساب تبلیغات شما که در آن شیعیان رافضی و گاه مرتد و با لقب صفوی‌ها ذکر می‌شوند بسیار غلط و توهین‌آمیز است ...

۱۵ نظر:

زنان مبارز گفت...

سلام ودرود
جناب آقای دکتر نوری زاده از احساس انسان دوستی شما سپاسگذاریم وامیدواریم در سطح بین المللی از آقای بروجردی با اعمال نفوذ حمایت نمایید

مسیح گفت...

سلام
من هم از حمایت های شما در مورد آقای بروجردی سپاسگذارم وامیدوارم این روند ادامه داشته باشد

رضا گفت...

درود برشرف آقای نوریزاده من به این هموطن افتخار میکنم

ناشناس گفت...

سلام استاد نوری زاده مردی وطن دوست است که به جای تبعیض از اصل انسانیت و وطن دفاع می کند

سعيد ب/ ازتهران گفت...

سلام و درود
جناب دكتر نوري زاده هميشه و در همه حال و در هر كنفرانسي كه موقعيت داشته باشد از آيت الله بروجردي دفاع كرده كه جا دارد از ايشان تشكر كرده و ما نيز در اين امر با ايشان همكار و همدل شويم.

پاسارگاد گفت...

سلام
جناب نوری زاده جزءمعدود افرادی است که بی هیچ مغالطه و سفسطه های بیخود و گمراه کننده ای ، نه تنها از آیت الله بروجردی ،که از هر انسان آزاده و دگراندیشی که شخصیت و آرمانش به نوعی زیر سوال رفته ، دفاع کرده و در هر محفلی از ثانیه ثانیه های وقتش برای برملا کردن این رژیم روبه زوال استفاده میکند
به امید روزی که همه ی ما بروجردی و نوری زاده شویم

مجید گفت...

سپاس از دکتر نوری زاده

جمعی از آزادی خواهان گفت...

با سلام
ما آزادی خواهان از حمایت بی مثال آقای نوری زاده که با وجدانی بیدار نسبت به دیدگاه آقای بروجردی یعنی جدایی دین از سیاست همچنان ایشان را فراموش نکرده و از حمایت های خود دست بر نداشته اند کمال تشکر و قدر دانی را داریم

faryadgaran گفت...

كدام شيطان بزرگ است؟

faryadgaran.blogfa.com

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
بر شرف و غیرت شما جناب دکتر نوری زاده درود می فرستیم و از شما بابت حمایت کردن از آقای بروجردی متشکریم.

عماد گفت...

سلام
آقای نوری زاده باعث افتخار ایران و ما ایرانیان هستند. کلمات گهر بارشان باعث شده تا اینکه اعراب درک بهتری از ایران داشته باشند و آیت الله بروجردی را مانند روحانیون درباری نبینند.
بسیار متشکرم

ناصر زاده گفت...

متأسفانه این حکومت ولایت فقیه به نام اسلام آنقدر جنایت کرده که همه از اسلام و تشیع و روحانیت اصیلی همانند آیت الله کاظمینی بروجردی، بدبین شوند. کشورهای عرب نیز برداشت بدی از ایران دارند.
از آقای نوری زاده متشکرم که از فرصت استفاده کرده و اعمال زشت رژیم را تا حدودی فاش کرده و حساب آیت الله بروجردی را از بقیه جدا کرده و همینطور حساب ملت ایران را از دولت جدا کرده و جلوی اعراب تعریف صحیح را ارائه داده است.

Pejman گفت...

من به عنوان یکی از هواداران آیت الله بروجردی از دکتر علیرضا نوریزاده کمال تشکر را دارم. سخنان جالب و پرباری را نطق نمودند. امیدوارم که بعضی از افراد بجای ایراد گرفتن از ایشان، کمی تأمل کنند و در نتیجه بجای ایراد، قدردانی نمایند.
با آرزوی رهائی آیت الله بروجردی و تمامی زندانیان سیاسی و اعتقادی

مرعشی گفت...

سلام
آقای پایدار ما خانواده مرعشی کرمانی خیلی نگران آیت الله بروجردی هستیم لطفا مارا بیخبر نگزارید

ساناز گفت...

سلام درودبردکترنوری زاده که با شجاعت تمام درکنفرانس هاازایت الله بروجردی دفاع کرده اند.ارزوی بهبودی وسلامتی برای سید مظلوم.