۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

گفت و شنودی با هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی

سايت بهاييان ايران

آنها که انسانیت را می فهمند

 اخیراً هواداران روحانی آزاده و آزاد اندیش، آیت الله کاظمینی بروجردی در بیانیه ای به حمایت از جامعه ی بهائیان ایران پرداخته و ضمن محکومیت و اعتراض نسبت به سرکوب بهائیان ایران، از مجامع بین المللی خواستار رسیدگی به وضعیت مضمحل و خطرناک ایشان شده اند، شرایطی که در آن هفت مدیر جامعهء بهایی با خطرات جانی روبرو بوده و تعداد بسیار زیادی از بهائیان ایرانی دیگر در زندان های مخوف جمهوری اسلامی و تحت شدیدترین برخوردهای روحی و جسمی قرار دارند.

ادامه متن ...

۶ نظر:

جمعی از آزادی خواهان گفت...

باسلام و درود
ما به عنوان حامیان آیت الله بروجردی ضمن محکوم کردن سرکوب بهائیان در ایران از مجامع بین المللی و جامعه جهانی خواستاریم که هر چه زودتر به نجات جان آنان بشتابند.

مهدی رها گفت...

اینجانب به عنوان یکی از دوست داران ایت الله بروجردی احساس همدردی خود را با جامعه بهاییان اعلام می دارم و این را هم معروض می دارم که شعاراین سید بزرگوار احترام به ادیان و آزادی ادیان می باشد و به این جهت هم ایشان مورد آزار و شکنجه غاصبان دین قرار گرفته است

احمدی گفت...

با تشکر از هموطنان بهائی
باید توجه نمود اگر همه گروه ها و اقلیت های نسبت به حمایت از همدیگر، توجه نمایند می توان منتظر دوران بهتری برای ایران عزیز باشیم

کامبیز گفت...

با سلام
آزادی حق تمام موجودات زنده ی دنیاست.
برای چی باید اقلیتهای مذهبی در ایران از آن محرم باشند؟

Sara گفت...

به بهاییان عزیز این را عرض کنم که نه تنها شما بلکه تمامی ادیان و مذاهب در ایران محروم هستند حتی اهل سنت از مسلمانان و شیعیان واقعی اسلام مانند آقای بروجردی . هر کس که خارج از دین خود ساخته رهبران دیکتاتور ولایت فقیه باشد و خامنه ای را امام و پیامبر خود نداند از دید آنها کافر است و حق زندگی را ندارد.

شفیق گفت...

یکی از نظرات آقای کاظمینی بروجردی این است که هر انسانی حق دارد هر گونه که میخواهد خدای خود را بخواند به همین دلیل از هر دین و مذهبی در جلسات ایشان شرکت داشتند. ترس رژیم از گرد آمدن و اتحاد ادیان مختلف در جلسات آقای بروجردی بود به همین دلیل با دستگیری ایشان این جلسات تعطیل شد ولی از آنجا که آقای بروجردی به آرمان بالای انسانی اهمیت میداد زیر بار ظلم نرفت به همین دلیل است که مدام وی را شکنجه میدهند.