۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۱, جمعه

خشونت اسلام سیاسی جان دلارا دارابی را گرفت

سایت خبری ایران پرس نیوز

کميته گزارشگران حقوق بشر : دلارا دارابی، دختری که متهم بود در سن 17 سالگی، دختر عموی پدرش را به قتل رسانده است، صبح امروز در زندان رشت اعدام شد.

عبدالصمد خرمشاهی، در حالی که شوکه است با تأیید این خبر می گوید:" نمیدانم چه اتفاقی افتاده است، من در حال رفتن به رشت هستم. حالم خیلی بد است."

حکم اعدام دلارا در حالی اجرا شد، که چندی پیش، به دلیل عدم حضور اولیای دم مقتول ، اجرای حکم وی به تعویق افتاده بود. با این وجود، این بار دادسرای استان رشت، بدون اعلام و اطلاع قبلی، حکم اعدام این هنرمند جوان را به اجرا در آورد.

ادامه مطلب »»»

۸ نظر:

ناشناس گفت...

درود.متاسفانه نظام مستبد ايراني جان ملت را ابزاري براي استمرار حكومت خود قرار داده.ديروز ركسانا صابري را به جرم جاسوسي به هشت سال زندان محكوم كردند وامروز دلارا اعدام شدو خدا ميداند كه فردا چه بر سر ما مي آيد؟

خسته از ستم گفت...

سلام
از این رژیم قاتل خونخوار انتظاری به غیر از آدم کشی نمیرود

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
از این خبر سخت متاثر گشتیم

سارا گفت...

سلام
به راستی چرا؟ کسی نیست که جلوی این همه ظلم را بگیرد ای مردم بیائیم دست در دست هم ایرانمان را از دست این نا اهلان نجات دهیم.

سارا گفت...

دلارا قربانی خودخواهی های حکومت آخوندی شد

عماد گفت...

اسلام واقعی که آیت الله بروجردی بیان میکند مخالف قوانین خشن و بی رحمانه ای مانند اعدام است. آنهم بدون اینکه حکمی برای او صادر شود و یا محاکمه شود.

ناشناس گفت...

مثل آب خوردن بندگان بی نوا را اعدام میکنند. چقدر این رژیم شیطانی و پست است که به یک دختر جوان هم رحم نمیکند.

فرشته گفت...

آیت الله بروجردی میخواست مردم را بر این آگاه کند که اسلام غیر از آن است که این جنایتکاران معرفی کرده اند. رژیم با نام اسلام ظلم مکیند، آدم میکشد تا کسی به حرف شخصی مانند آیت الله بروجردی گوش فرا ندهد و اسلام و قوانین اصلی آن غریب بماند و بتوانند همچنان بر مردم حکومت کرده و ظلم کنند.