۱۳۸۸ فروردین ۳۰, یکشنبه

نامه آیت الله بروجردی
به رئیس سازمان نظام پزشکی حکومت ایران

رياست محترم سازمان نظام پزشكي جمهوري اسلامي ايران
جناب آقای دکتر سید شهاب الدین صدر
با سلام و آرزوي توفيقات خدمتگزاري به آستان طبابت و تعميم آرامش بيماران
اينجانب پيشواي روحاني زنداني كه مدت چند سال است در آزار بندهاي استبدادي و اذيت محبس هاي خودكامگان مي باشم به خاطر شكنجه هاي جسمي كه در بند 209 اوين بر من وارد شد و فشارهاي طاقت فرساي تداوم آن، به پيري زودرس رسيده ام و تمامي اعضاي بدنم فرسوده و فرتوت گرديده است كه نياز مبرم و فوري به معالجات پزشكان آزاد دارم.
از آنجائي كه همواره از ناحيه مسئولين امنيتي و اطلاعاتي رژيم مدعي ديانت و جمهوريت، تهديد به مرگ شده ام، نمي توانم از اطباء درمانگاه هاي زندان استفاده نمايم و به تمامي كادر درماني حكومت فاشيستي ايران، بد بين مي باشم و نيز از قراري كه منشور سازمان ملل متحد قيد نموده و كشورهاي مدعي دموكراسي آن را تأييد كرده اند، زندانيان سياسي مي توانند از پزشكان برون مرزي بهره بگيرند و به اين لحاظ كه اينجانب يك اسير سياسي اعتقادي در دستان قدرت طلبان مي باشم از شما كه مقام مسئول نظام پزشكي كشور هستيد مي خواهم تا در امر معالجات من دخالت كرده و مجوز ديدار پزشكان سازمان ملل را براي درمان درنگ ناپذيرم بگيريد و به سوگند صنفي خود پايدار باشيد و ننگ قتل يك آزاديخواه را كه از فرزندان رسول الله است حمايل خاطرات خويش نگردانيد.
با سپاس سيد حسين كاظميني بروجردي

۱۶ نظر:

Estefan گفت...

با سلام
من نیز از رياست محترم سازمان نظام پزشكي جمهوري اسلامي ايران استدعا دارم که به وضعیت واقعاً وخیم جسمی و روحی این روحانی بی گناه و تحت ستم رسیدگی به عمل آورده و با صدور حکم برای معاینه و تحت معالجه قرار دادن آیت الله بروجردی توسط پزشكان برون مرزي را جان ایشان را نجات دهند.
با تشکر

پیمان گفت...

این نامه ها اسنادی است که فردا برای هیچ کس عذر و بهانه ی باقی نماند که نشنیده ام و نمی دانستم آقای بروجردی همه را در جریان امور قرار داده است

بابک گفت...

آیت الله های نظام در بهترین بیمارستان های دنیا با هزینه ی بیت المال ، برای خون دماغ شدن، معالجه می شوند ولی این فرزند رسول الله از کمترین حقوق طبیعی خود محروم است

علی گفت...

سلام
هرچند که آقای صدر نیز از محبین نظام هستند وجنایتهارا نادیده می گیرند ولی به هرحال انسانند وناسلامتی عنوان دکتر را یدک میکشند امیدوارم به وظیفه انسانی خود عمل کنند

ناشناس گفت...

درود بر شما آقای کاظمینی بروجردی میدانند که آقای صدر دست بوس ولایت فقیه میباشند ولی برای اتمام حجت که دنیا از احوالات ایشان مطلع باشد این گذارش جسمی وروحی خود را به این شکل مطرح می کنند تاجهان بداند چه برسر پیشوای مذهبی در حکومت بظاهر مذهبی آورده اند

Unknown گفت...

جناب آقاي صدر،از نظر وجداني و حقوق بشري آقاي كاظميني بروجردي به اندازه مردم غزه داراي حقوق انساني هستنذ ولي مردم غزه با عطوفت شما در بيمارستانهاي مجهز ايران و با هزينه بيت المال معالجه مي شوند و در نهايت و حاضر به تزريق خون ايرانيان شيعه جهت تداوم حيات خويش نمي شوند ولي ذره اي از عطوفت كادر زير مجموعه شما نسبت به آنها كاسته نمي شود و اكنون با وقاحت تمام كمترين امكانات درماني را از فرزند ايران زمين،رهبر ديني،آيت الله كاظميني بروجردي دريغ مي داريد .

رحمان : خ /تهران گفت...

جناب آقاي دكتر صدر، ديگر هيچ يك از مقامات كشوري نمي توانند منكر آگاهي از وضعيت آيت الله بروجردي شوند ، چرا كه در اين چند سال با همه اتمام حجت شده است ! حال شماييد و سوگند پزشكيتان!ثابت كنيد كه هنوز هم وجدان بيداري وجود دارد

Unknown گفت...

در كشوري كه بهترين امكانات چه از لحاظ رفاهي و اجتماعي و چه پزشكي در اختيار آقا زاده ها باشد، مردم ديگر انتظار نداشته باشند كه بتوانند بهره اي از نعمتهاي خداداده سرزمينشان ايران داشته باشند، ولي غاصبين نعمت و رفاه مردم، سرنوشتي بهتر از صدام و امثالش نخواهند داشت و به اميد خدا وقت آن رسيده كه به ميز محاكمه نشينند و جوابگوي ظلم و ستمشان باشند .

حكمت بالغه گفت...

جناب آقاي صدر؛
روزي خواهد رسيد كه در محضر الهي بايد به اين بي اعتناييها پاسخ دهي!آن روز چندان كه تصور ميكني دور نيست.پس امروز به فكر فردا باش كه فردا دير است

ايران گفت...

شما كه داعيه انسان دوستيتان تا اكوادور و بوركينافاسو رسيده و به همه انسانهاي بيچاره و نيازمند كمك در جهان با جان و دل امداد رساني ميكنيد فكر نميكنيد كمي از داخل كشور غافل شديد. حتم دارم عمدي در كار نيست و فقط وفور انسانهاي نيازمند كمك در جهان باعث شده فرصت پرداختن به داخل را نداشته باشيد .
به هر حال فقط خواستم به شما يادآور شوم كه 70ميليون ايراني به كمك شما نياز دارند بلاخص زندانيان كه اجازه شرفيابي به حضورتان را ندارند
با تشكر 70 ميليون ايراني

میلاد گفت...

آقای دکتر صدر هم به لحاظ پزشک بودن و هم بعنوان رئیس سازمان نظام پزشکی در برابر سوگندهایشان و وظایفشان نسبت به مسأله بحرانی آیت الله بروجردی شدیداً مسئول هستند و باید هر چه زودتر نسبت به درمان ایشان اقدام نمایند.

عماد گفت...

من نیز بعنوان یکی از هواداران آیت الله بروجردی از جناب آقای دکتر سید شهاب الدین صدر خواستارم که به این مسأله سریعاً اقدام نمایند.

کاظمی گفت...

خطاب به دکتر سید شهاب الدین صدر معروض دارم که شما هم دکتر هستید و هم یک سید؛ پس نشان بدهید که در جایگاه حق هستید و با خودکامگان و ظالمان تفاوت دارید. برای اثبات این موضوع سریع به آیت الله بروجردی برسید و مقدمات ارتباط پزشکان برون مرزی با وی را فراهم نمائید.

SARA گفت...

حالا که حق آیت الله کاظمینی بروجردی است که از اطباء برون مرزی استفاده کند، پس بیش از این ایشان را آزار و اذیت نکنید و به محرومیت از برخورداری حقش پایان بدهید.

حسام گفت...

پزشکی شغل بسیار مهم و شریفی است که یک پزشک باید مسائل انسانیت را در اولویت قرار بدهد و داشتن یک مقام نباید او را از وجدانش فاصله بیاندازد.

نسترن گفت...

سلام امیدوارم وظیفه خود را فراموش نکرده در غیر این صورت در محکمه الهی باید پاسخگو باشید