۱۳۸۸ فروردین ۲۱, جمعه

اهم موارد نقض حقوق بشر توسط حكومت ايران
به روايت آيت الله بروجردي
***
موارد نقض آشکار و صریح و بیّن و روشن اصول دینی و دلایل توحیدی در عملکرد سی ساله اسلام سیاسی ایران:
1- اعلام شراکت در مبارزات سیاسی با احزاب منازع و سازمانهای معارض شاه و به رسمیت شناختن آنها و قول دخالت دادن ایشان در حکومت جدید و لغو عملی و عینی آن در سالهای بعد از پیروزی.
2- تعهد به عدم دخالت روحانیون مبارز در ساختار حکومتی و اخذ مواضع نظارتی و تصاحب مرجعیت دینی برای بنیانگذار حکومت و شکستن آن در اولین روزهای پیروزی بر شاه.
3- دادن تعهدات مهم به مردم در روزهای پایانی عمر شاه مبنی بر تشکیل حکومتی برای اعتلای استقلال و آزادی و جمهوریت و اسلام که هر کدام تعریف گسترده و خاص خود را دارد و در همه آنها خیانت انکارناپذیر و همه جانبه مشاهده می شود که به واقع نابودي تمام خواسته های ملت ایران را شامل می شود و نیاز به برگزاری یک دادگاه عالی با حضور قضات مستقل و بی طرف و حقوق دانان منصف و کارشناس و نیز روحانیون غیر سیاسی است تا در هر یک از موارد مربوطه مظاهر عملی و عيني آن را بشکافند و ضدیت دائمی این رژیم را با اصول مندرج در آنها ارزیابی نموده و محکمه عادله و صالحه یک قضاوت خداپسندانه و منصفانه ای را ارائه دهد.
4- انهدام کامل سیاسیون و ملّیون و مذهبیون مخالف شاه تا آنجا که از دهها گروه و جمعیت و تشکل سابقه دار در دهها سال مقابله
با نظام شاهنشاهی چیزی باقی نمانده و جز در زندانها و تبعیدگاهها آثاری دیده نمی شود.

۲۷ نظر:

مریم ازقم گفت...

باسلام من استفاده کردم و حقایقی را فهمیدم که تا کنون نمیدانستم من از مجاهدتهای آیت الله بروجردی تشکر میکنم

سارا گفت...

سلام
آیت الله بروجردی سندی زنده و گویا است که با ارائه عدله های منطقی آبروی استبداد را برده است

مصطفی از تهران گفت...

سلام
این هم مدرکی دیگر که این نظام ضد مردمی و ضد دینی چطور مدت سی سال است که مردم و دنیا را دست به سر کرده، ولی این نهایت امرشان است و وقت آن رسیده که در محضر یکایک مردم جواب پس دهند و به سزای اعمالشان برسند، هم دراین دنیا و هم در آخرت . انشاالله بزودی زود.

فرخي گفت...

هر چه از زبان اين حكومت بيرون ميآد دروغ محضه و هر وعده اي كه بدهند براي فريب مردمه و هيچ وقت با مردم رو راست نبودن و نخواهند بود

ناشناس گفت...

درود
وقتی به تک تک این موارد نگاه میکنیم میبینیم که نه تنها این حکومت اسلامی نیست بلکه سعی در نابودی ریشه ای اسلام واقعی داشته زیرا اسلام واقعی و دور از سیاست از کوچکترین نقض حقوق بشر مبرا است و مخالف آن است.
مینا از اراک

ندا گفت...

با درود
من به عنوان یکی از هوادارن آیت الله بروجردی هم از خانم آزاد متشکرم و هم اینکه از جناب خاویر سولانا و تمامی سازمانهای حقوق بشر خواستارم که زودتر برای آزادی بی قید و شرط این عزیزان هموطن اقدام نمایند.
با تشکر ندا

Javan گفت...

هر چند که این حکومت جنایتکار ادعای آزادی در ایران را دارد و نقض کوچکترین حقوق بشر را انکار میکند، ولی در پشت پرده شاهدیم که رکورد نقض حقوق بشر در جهان را دارد. از سازمانهای حقوق بشر تقاضا دارم که اگر چه دولت ایران به این سازمانهای محترم اعتنایی نکند و اهمیتی قائل نشود، ولی باز تلاش خود را بکنند و فشار بیشتری بر این رژیم بیاورند تا این زندانیان سیاسی و اعتقادی، بخصوص آیت الله بروجردی که خواهان صلح جهان و آزادی برای ملت و جهان است را آزاد نمایند.
جوان

emad گفت...

با توجه به این موارد نقض حقوق بشر که آیت الله بروجردی عنوان کرده میبینیم که رژیم ولایت فقیه از پیش برنامه ی شیطانی چیده بوده و با فریب مردم ساده دل ایران به حکومت رسیده. باید خجالت بکشند؛ بلکه باید بمیرند از این فریبها.
عماد

جهانگیر گفت...

درود بر شما
هر کجای رژیم را نظاره کنیم همه اش دروغ و صحنه سازی های مخرب سیاست و دیانت بوده است فلذا نباید عملکرد رژیم را به اسم دین گذاشت .

جمعی از دانشجویان گفت...

با سلام
درود بر آیت الله بروجردی که در همه حال ماهیت این رژیم را بر ملا کرده وازگفتن حقیقت نمی ترسد.

زهرا . خ گفت...

درود بر پدر دلسوزمان سيد حسين ، كه در بدترين شرايط روحي و جسمي هم دست از رشادت و حمايت ملت زجرديده ي ايران بر نمي دارد ....

افراسیاب گفت...

وقتی گفته های آیت الله بروجردی را با 30سال حکومت دینی آنهم از نوع سیاسی آنهم سیاست دروغ مقایسه می کنیم بقول امروزها شاخ در می آوریم واقعاً که دین ملاها دست شیطان را از پشت بسته اند

مهران گفت...

من هم با نظرات آیت الله بروجردی موافق هستم رژیم، دیکتاتوری مذهبی است و دروغ گو

صحرا گفت...

امروز روز ي است كه سياه كاريهاي رژيم از پرده برون افتاده و دستان پليدشان براي مردم رو شده است. سي سال ظلم و ستم و بهره براداري از مردم براي ديكتاتوران كافي است

كيان گفت...

من فكر نمي كنم كه مردم و فعالان حقوق بشر و گروههاي اپوزسيون اين موارد را ندانند ولي در عجبم كه چرا با وجود وسعتي به اين بزرگي در نقض حقوق اوليه مردم ايران باز هم جنگ و نزاع داخلي و در فكر پيروزي بر يكديگر بودن براي اپوزسيون مهم تر از اتحاد و پيروزي بر دشمن ايران است.

ناشناس گفت...

درود بر شما آفرین بر شیر مرد ایران زمین فرزند یزگرد که با شجاعت آبروی استبداد را برده است من از مقاومت این سید در بند اسقامت وایثار را درس گرفتم ما ایرانیان با دین مشکلی نداریم بلکه از دیکتاتور متنفر هستیم

مریدان بروجردی در زنجان گفت...

با سلام
آفرین بر آیت الله بروجردی که حتی در پشت میله های زندان هم دست از مبارزه بر نمی دارد .

Saman گفت...

با عرض ادب به شما آقای پایدار
از اینکه ما را روز به روز با نظرات آیت الله بروجردی آشنا می کنید متشکریم از شما خواهش داریم در نشر این مطالب کوشش فراوان نماید تا دست رژیم بیشتر رو شود

omid گفت...

چقدر این دولت ولایت فقیه مرتکب جنایت شده! فکر نمیکنم در کل تاریخ و در کل جهان حکومتی به این اندازه حقوق بشر را نقض کرده و میکند. واقعاً ما خوابیم و نمیدانیم و نمیبینیم این جنایات را. آقای بروجردی که داشت مردم را بیدار میکرد و نجات میداد را زندان و شکنجه کردند تا آزادانه به کار خودشان بپردازند و کسی مانع آنها نشود

ناشناس گفت...

سلام
اینها از روز اول میفهمیدند که روحانیون غیر سیاسی که با حکومت دینی مخالف بوده اند برای حکومتشان خطر دارند و قابل تحمل نیستند.
از جمله آن اشخاص آیت الله سید محمد علی کاظمینی بروجردی بود که سعی در کنار زدن وی از صحنه روزگار بودند که بالاخره او را به قتل رساندند و اکنون نوبت پسرشان آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی که علناً اعلام مخالفت با حکومت دینی کرد، است. در طول این مدت خواهان قتلش بودند و هستند. که اکنون سه سال است که زیر شکنجه ی این جنایتکااران میباشد.

ایرانی وطن دوست گفت...

این افشاگری از طرف این روحانی نشان می دهد که این رژیم مسائل پشت پرده زیادی دارد که اگر فاش شود که به زودی خواهد شد، آنوقت تکلیف حکامش نیز مشخص میشود و مردم می فهمند که طی این 30 سال چه بلایی سر شان می آمده .

یلدا گفت...

سلام
درود بر شما ای فرزند ایران زمین که این چنین ازدرون سیاه چال های مستکبران دینی آنان را در جهان رسوا میکنی

مجتبی گفت...

سلام اگر ما هم مانند این سید به افشاگری بپردازیم درآینده ای نزدیک شاهد شکوفایی خواهیم بود.

محمد گفت...

خداوندا این نظام نابکار به اسم تو 30سال است جنایت می کند در صورتی که با تو، ای خدای مهربان ناآشناست بندگانت را از دیو صفتان نجات بفرما

حمیده گفت...

آنها که در سی سال گذشته دم از استقلال و آزادی و جمهوریت و اسلام زدند پس چه شد که بجای استقلال، تزویر و بجای آزادی زندان و تبعیدگاه را آوردند؟

لاله گفت...

شخصی که خود دین را سوای سیاست می داند چرا باید به عنوان یک زندانی سیاسی مورد شکنجه روحی و جسمی قرار بگیرد؟ درود بر ایشان و رشادت هایش .

س.م.س گفت...

بگذرد اين روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر روزگار ، چون شكر آيد
به اميد آن روز