۱۳۸۷ اسفند ۲۳, جمعه

میلاد حضرت محمد پیامبر اسلام
و پیام تبریک آیت الله بروجردی از درون زندان یزد

برای شنیدن پیام صوتی لطفا کلیک کنید
بنام خداوند مهربان و به یاد پیامبری که رسالتی جز عطوفت ، کرامت و محبت نداشت . گرامی می دارم میلاد برگزیده ای را که شعارش سلام بود و موضعش رفاقت و سلامت و دغدغه اش عفو ، اغماض و مسالمت . تولد این مخبر آسمانی را به تمامی پیروانش در سراسر جهان تبریک گفته و سنّت ملایم و معتدل و دور از تخریب و تشویش و تعصب کورکورانه او را خاطرنشان می سازم . در برابر ما ، راه و رسم و روشی از آن بانی اسلام موجود است که مغایر با تمامی شعارهای افراطی و جنجالهای خشونت آمیز و تحرکات تروریستی می باشد و مسیر خودخواهی ها و خودکامگیها و خودپسندی ها را مسدود کرده . حضورش در جامعه اسلامی بدور از تشریفات بوده و عاری از هر نوع تعلقات حکومتی می زیست . آنگاه که کسی بر او وارد می شد حاکم را از محکوم و رئیس را از رعیت تشخیص نمی داد چرا که مجلس را دور از قرق های حفاظتی و کنترلهای امنیتی می یافت . جاذبه اش آنچنان بود که هیچ کس بر او تقدم بر درود و تحیت نمی یافت . انساندوستی او حکم می کرد تا به دیدار بدخواهانش برود و بدور از اختلافات اعتقادی ، از بیمارانش عیادت نماید . صلح طلبی او آنچنان در اوج است که در فتح مکه فریاد می زد امروز روز بخشش و آشتی با محاربین من است . عدالتجویی او به حدی در غلیان بود که رهبر معارضین و مخالفینش را بخشید و منزلش را مأمن قرار داد که هر معاندی در آن پناه گیرد و از قصاص و کینه در امان باشد .
در آخرین منبرش با کمال جرأت و شجاعت اعلام کرد : به هر کسی که ظلم کرده آماده تحمل کیفرش می باشد . او طرفدار واقعی خود را کسی معرفی می کند که مردم از دست او آرامش داشته باشند . در مدت اقامه دولتش زندانی نساخت و اسیری را آزار نداد و قاتل فرمانده ارتش خود را عفو نمود . در وقت مرگ نیز نگران بشریت بود و توصیه به زندگی مسالمت آمیز می کرد .
با آروزی تحقق آرمانش
سید حسین کاظمینی بروجردی

۲۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
با خواندن بیانات ودیدگاه های آیت الله بروجردی می فهمم که اسلام اینی نیست که مردم به دنبال آن بوده اند اسلام یعنی صلح یعنی صفا یعنی آرامش وآسایش که ما در اسلام ولایت فقیه چنین چیزی را نمی بینیم.

ناشناس گفت...

سلام
آیت الله بروجردی چگونه زیستن از دید پیامبر راهم می آموخت وهم عمل می کر د تا پیروانش از او یاد بگیرند.

ناشناس گفت...

سلام
درود برتنها مبلغ نبوی امیدوارم هر چه زودتر از زندان خلاصی یابد تا جامعه از بیانات ونظرات ایشان بهره مند گردند.

ناشناس گفت...

باسلام
به راستی اسلام را از دید گاه آیت الله بروجردی که می نگرم می بینم که چقدر تفاوت میان اسلامی که ولایت فقیه از آن دم می زند واسلامی که امروز من شناخته ام اسلامی که با آب ونان مردم کار ندارد وکسی را به زور وادار به کاری نمی کند.

ناشناس گفت...

سلام
به آرزوی سلامتی وتندرستی برای آیت الله بروجردی که برای احیا کردن دین جدش تا به امروز در زندان به سر می برد.

ناشناس گفت...

سلام
رژیمی که ادعای رهبریت اسلام را در جهان می کند چگونه است که در کشورش زندان های مخوف وجود دارد ومنادیان اسلام حقیقی را به زندان می اندازد,این بر خلاق سنت نبوی است.

ناشناس گفت...

سلام پیامبر سفیر رحمت برای امت بود ولی حاکمیت سفرای ذلت برای جامعه اسلامی هستند.

ناشناس گفت...

سلام
از تمام مسلمانان تقاضا می کنم که به دنبال اسلامی بروند که پیامبر آن را برای جامعه می خواست نه اسلامی که امروز تحت عنوان ولایت فقیه به مردم قالب کرده اند.

ناشناس گفت...

سلام
آرمان های پیامبر در جامعه صلح وآرامش بود که امروز خبری از آن نیست وتنها منادی آن هم به خاطر دم زدن از آن به زندان افتاده پس باید کاری کنیم که دیگر رژیم نتواند با این اسلامی که تحت عنوان ولایت مطلقه فقیه سلیقه های خود را به ما تحمیل کرده اند را ادامه دهند.

Unknown گفت...

درود بر آزادي
در آستانه سال جديد و فرارسيدن عيد نوروز به تمام كساني كه وجدانشان در برابر ظلم و ستم ياغيان مقدس مآب آرام نميگيرد ميگوييم كه "عيد واقعي روزگاريست كه در آن هول و هراس نباشد و وجدان سايه بر اجتماع انداخته باشد و يك رنگي به جامعه شور و هيجان داده و آبادي دلسوزي و آباداني همدلي را به نسل حيران و سرگردان كنوني ارمغان دهد.(از نوشته هاي آيت الله بروجردي)"
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

طرفدار واقعی پیامبر کسی است که مردم از دست او آرامش داشته باشند
اینک در ایران ما نه تنها از دست مدعی جانشینی پیامبر و رهبر اسلامی ایران آرامش نداریم بلکه در رنج و محنتیم.
این شخص چگونه می تواند لیاقت رهبری جامعه اسلامی را داشته باشد در صورتیکه در حکومتش زندانیان بی گناه بسیاری وجود دارد که مورد ظلم واقع شده اند؟
کسی که به تفتیش عقاید می پردازد تمامی منتقدینش را سرکوب می کندچگونه شایستگی ولایت امری مسلمین جهان را دارد؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

با سلام
تولد پیامبر صلح و آزادی را بر تمامی آزادیخواهان جهان تبریک عرض میکنم و آرزو دارم در خاورمیانه صلح پایدار ایجاد گردد و همانطور که آیت الله بروجردی فرمودند اسرائیلیان و فلسطینیان میتوانند همانند دو امت پسر عمو با هم زندگی در کمال صلح و صفا زندگی کنند و دستان مداخله گر ولایت فقیه را کوتاه نمایند.

ناشناس گفت...

با درود
بروجردی نمونه بارز صلح طلبی و آزاد اندیشی جدش رسول خداست . من برای امثال آیت الله بروجردی احترام قائلم نه تیر و طائفه خامنه ای و رفسنجانی که آبروی اسلام را برده اند.

ناشناس گفت...

سلام
سلامی به گرمای خورشید به درون سلول های انفرادی یزد وتحیت بر تو ای مدافع حریم نبوی از شر مدعیان دین فروش ,امیدوارم در آستانه میلاد نبوی و آستانه سال نو شما را در کنار کانون گرم خانواده ببینیم.

ناشناس گفت...

سلام
درود بر پیامبری که خداوند اورا برای هدایت بشر فرستاد تا آنها رستگار شوند ای پیامبر دین شما امروز به تاراج رفته وبه دست عده ای دین فروش افتاده وهر جور که به مصلحت می دانند از آن کم وزیاد می کنند به همین دلیل هر کس را مزاحم خود ببینند از میان می برند تامردم از این گونه اعمال سلیقه ها باخبر نشوند واین گونه است که منادی حق آیت الله بروجردی را به زندان انداخته اند تا هر جور که بخواهند مردم را بدرند با آرزوی خلاصی از ستم.

ناشناس گفت...

سلام
ای کاش مانند زمان پیامبر زندانی وجود نداشت وهمه مردم به وسیله مبلغ حق راهنمایی می شدند, تااین که در زندان به سرببرند.

ناشناس گفت...

چرا خامنه ای نمی تواند مانند آیت الله بروجردی رفتار کند و اینقدر آبروی اسلام و رسول الله را نبرد؟

ناشناس گفت...

آیت الله کاظمینی بروجردی در این پیام، اسلام واقعی و دین سنتی آن نبی مکرم را معرفی کرده است.لذا سوال من اینست که آیا اکنون در حکومت اسلامی ایران با رهبریت ولایت فقیه چیزی از این دین دیده می شود که بتواند طبق آن میلاد رسول را بعنوان یک واقعه مهم تاریخی گرامی دارد؟

Unknown گفت...

اي خداي محمد به اصالت اين بزرگمرد تاريخ بشريت سوگندت ميدهيم نعمت موعود باستاني را بر ما كامل گردان و عدل الهي او را بر پهنه گيتي مستقر بگردان چرا كه مدعيان دروغين نجات بشري، آبرويت را در جهان زير سؤال برده اند.

ناشناس گفت...

سخنان آیت الله بروجردی مرا تحت تأثیر قرار داد . واقعاً اسلام دین خوبی است ولی این وزارت اطلاعات خامنه ای ا که اسلام را زشت معرفی کرده . انشاءالله خداوند اسلام و ایران را از جور ولایت فقیه پاک کند.

ناشناس گفت...

بله وقتی که اسلام واقعی مطرح شود جایی برای اسلام سیاسی باقی نمی ماند . پیامبر کی کفار را اذیت و آزار نمود؟ نان مردم را تخته کرد؟ پیامبر دلسوز جامعه بود . یزیدی همچون خامنه ای و شمری همانند رفسنجانی کی می توانند ایشان باشند؟

ناشناس گفت...

تمام پیامبران برای ایجاد صلح آمده اند ولی خامنه ای که خود را نماینده خدا می داند حامی تروریسم بر هم زننده صلح در جهان است. واقعاً از ادعا تا عمل چه فاصله ی طویلی است!!

ناشناس گفت...

پیامبر حرص می خورد که به مردم بفهماند با صلح و تفاهم می توان دیندار و غیر باورمند دین را بدون درگیری و مخاصمت کنار هم جمع کرد چگونه می تواند شاهد باشد که خامنه ای و دارو دسته اش بر منبراسلام بالا رفته اند و آبروی اسلام را می برند .
تمام وجود آیت الله بروجردی این بوده که به دنیا بفهماند اسلام خشونت ندارد و دیکتاتور نیست .

ناشناس گفت...

من به آیت الله بروجردی تبریک عرض می کنم هر چند که اسلام را خوب نمی شناسم ولی اسلامی که پیامبر آورده همان چیزی که آیت الله بروجردی معرفی کرده و نتیجه می گیرم اسلامی که امروز به نام آن در ایران حکومت می شود، من در آوردی است که با آن فقط می توان استبداد و زورگوئی به اقشار جامعه را گسترش داد و اسلامی که آیت الله بروجردی معرفی کرده، استبداد ندارد.

ناشناس گفت...

پیامبر اسلام در 1400 سال پیش حکومتی را بنیانگذاری کرد که مبنای آن بر مسالمت ، عدالت گستری و آزادی بود .
در آن حاکم از رعیت تمیز داده نمی شد او خانه بزرگترین دشمن را با مصونیت کامل مامن مخالفین شریعتش قرار داده بود و انسانیت را بر جامعه متوحش عصر خود حاکم کرده بودو دینش را همچون شهری می داند که هر کس با رضایت مندی کامل وارد آن شود آیا اکنون تحقق چنین حکومتی امکان پذیر می باشد ؟ چگو نه؟و با زعامت چه کسی؟

ناشناس گفت...

سلام .امروز اسلام سنتی در حال شکوفه دادن است و به امید رسیدن میوه آن منتظر می مانیم