۱۳۸۸ فروردین ۵, چهارشنبه

رد درخواست مصالحه با رژیم ایران توسط آیت الله بروجردی

بنا بر آخرین اخبار واصله ، امروز چهارشنبه 5 فروردین ماه ، به آقای بروجردی اجازه تماس تلفنی با نزدیکانشان داده شد. از قرار معلوم، یک روحانی حکومتی که هنوز هویتش فاش نشده، طی روزهای گذشته با ایشان در زندان یزد دیدار نموده و اعتراف کرده است که هرگونه کنترل ما بر روی شما تاکنون بی حاصل بوده و تمامی اقدامات حکومت بر علیه شما چون قطع تلفن و ملاقات ، مانع از انتشار اخبار و پیامهای شما از درون زندان بر روی آنتن های ماهواره ای و سایتهای اینترنتی نشده است لذا حکومت حاضر است با شخص شما مصالحه کند!

آیت الله بروجردی در جواب گفته اند که چون موضوع من شخصی نیست به هیچ عنوان حاضر به مصالحه نیستم . من خواسته هائی دارم از قبیل لزوم آزادی قلم و بیان و انتخاب آزادانه دین و رفع هر نوع تبعیضی در جامعه و برای این مهم باید مقامات بالادستی مملکت با من وارد مذاکره شوند. اکنون که من تحت حمایتهای مردمی ، نهادهای مدافع حقوق بشر و سازمانهای خبری قرار دارم ، وظیفه خود می دانم که از آزادی های خداداده آحاد ملت دفاع کنم.

لازم به ذکر است آیت الله بروجردی از هفته گذشته تاکنون ، از هرگونه امکانات بهداشتی و رفاهی از قبیل آب گرم و برق و تغذیه مناسب و همچنین امکانات درمانی محروم می باشند. با توجه به اینکه مرگ مشکوک زندانیان سیاسی و عقیدتی در ماههای اخیر، برای حکومت امری عادی تلقی می گردد ، لذا دخالت فوری نهادهای عالی حقوق بشر برای نجات جان آیت الله بروجردی ضروری می باشد .

همچنین این پیشوای زندانی ، در حال حاضر از بیماریهای شدیدی رنج می برند و خواستار دیدار فوری با نماینده ای از سوی سازمان ملل متحد هستند .

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام
ما نیز به نوبه خودمان از اقدام آیت الله بروجردی دفاع کرده واز نهادهای بین المللی و مدافعین حقوق بشر خواستاریم که از این روحانی حمایت همه جانبه نمایند.

ناشناس گفت...

با سلام
این اقدام از سوی آیت الله بروجردی نشان دهنده آن است که این روحانی به هیچ وجه حاضر به بیعت کردن با ظالم نیست .

ناشناس گفت...

رد مصالحه از طرف این روحانی مردمی خود بیانگر حقانیت حرکت او می باشد زیرا که با وجود تمام این فشارها که بر شخص ایشان و خانواده و یارانش وارد می شود خود به تنهایی برای ترک کردن این موقعیت بسیار سخت کافی است پس درود بر بروجردی و رهروان او.
بیتا

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی اگر اهل سازش بود سه سال پیش که پیشنهاد مال و اموال دادند می پذیرفت و این همه شکنجه و زندان و تهمت را تحمل نمی کرد ولی ایشان طبق فرموده پیغمبر که عالم دنیا طلب را رسوا کنید که جامعه را به گمراهی نبرد . خامنه ای را رسوا کرد ماهیت دین سیاسی را برملا کرد . درود بر شرف فرزند ایرانی درود بر مادرانی که چنین فرزندانی تربیت کرده اند

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی ، پیامبر را پیامبری با کرم و عاطفه و محبت معرفی کرده و خامنه ای تمثال جلاد را به نمایش گذاشته این دو قطب متضاد هرگز نمی توانند مصالحه نمایند .یعنی آیت الله بروجردی با جلادان مصالحه نمی کند

ناشناس گفت...

معمولاً کسانی مصالحه میکنند که در یک راستا حرکت میکنند و اینکه مشکل کوچکی بین آنها اتفاق افتاده باشد. ولی راه آیت الله بروجردی با خامنه ای جدا است و سازشی وجود ندارد و اینکه ما حق را مطالبه میکنیم و به کمک خداوند خواهیم گرفت.

ناشناس گفت...

آیت الله کاظمینی بروجردی در پیام تبریک تولد پیامبر، مسلمان و طرفدار پیامبر را کسی میخواند که مردم از دست و زبان آن شخص در امان باشند و این یعنی رفراندوم، یعنی بگذارید مردم بگویند که از کسی راضی هستند یا نه، یعنی رای آزاد مردم و نکتۀ بسیار جالبی میباشد . بروجردی روحانی آزاد اندیش است که خواستۀ عموم جامعه را مد نظر دارد و در ابتدا حرکتی شخصی نداشته که امروز مصالحه کند.
لذا خواستۀ بروجردی خواستۀ عموم مردم ایران است و این را رژیم باید بفهمد و درک کند.

ناشناس گفت...

آقاي كاظميني بروجردي با چه كسي بايد مصالحه كند ؟ با حكومتي كه خون ملت را در شيشه كرده ، اقوام و پيروان مذاهب مختلف را از دم تيغ گذرانده و يا با كساني كه براي مصالح خود به دين خدا هم رحم نكرده اند ؟ نه ! آيت الله بروجردي فرزند ايران است و انسانيت را نمي فروشد و با دشمنان ايران مصالحه نمي كند ، آنها بايد جوابگو باشند كه چه بلايي را بر سر مردم آورده اند.

ناشناس گفت...

سلام بر خانواده آيت الله بروجردي
امروز پدر شما وكيل مدافع ملت تحت ستم ايران است . لذا در راه تحقق آرمانهاي پدر بزرگوارتان ، از خداوند براي شما آرزوي سلامتي دارم .

ناشناس گفت...

شنيدن اين دست اخبار از آقاي بروجردي انسان را به تعجب وا ميدارد كه چگونه يك انسان دربند پس از تحمل سه سال اسارت و شكنجه در مقابل پيشكشهاي حكومت مردانه جواب منفي ميدهد و به جاي پذيرش پيشنهادات آنها خواسته هاي ملتش را عرضه ميدارد و خواهان تحقق آنها ميگردد.
درود بر آيت الله بروجردي

ناشناس گفت...

با سلام
ما با پیشنهاد آیت الله بروجردی موافق هستیم که با تحمل رنج و شکنجه حاضر به صلح با ظالمان نشد و این نشانه پیروزی است درود بر آیت الله کاظمینی بروجردی

ناشناس گفت...

از آيت الله کاظمينی بروجردی تشکر می کنیم که با وجود این همه فشار از خواسنه های ما دفاع می کند

شهلا گفت...

سلام
من هم این واکنش را به فال نیک گرفته واین را مقدمه ای برای پایان عمر دیکتاتوری در ایران وشکست ملایان دین فروش می بینم.

مرضيه تخت جمشيد+ گفت...

قسم مي خورم كه حسرت توبه را بر دلشان باقي گذاشته ام،و بعد از عمري مجاهدت كه طي آن،تقويمي ملتهب و پر تشويش را بر دوش كشيده ام ،در اين آخرين روزهاي وحشتناك و لحظات هولناك ،در انتظار اعدام باقي مي مانم و مانند جدم،مرگ با عزت را بر زندگي ذلت بار ترجيح مي دهم......طبق اين پيام سيد مظلوم ،در مي يابيم كه چنين شخصيتي ،حاضر به مصالحه با اين رژيم ستمديني نبوده و نخواهد بود!!!

مریدان ایشان در زنجان گفت...

سلام
درود بر غیرت آیت الله بروجردی

کامبیز گفت...

پیشنهاد مصالحه با آیت الله بروجردی از طرف رژیم نشان می دهد که رژیم در مقابل آیت الله بروجردی کم آورده و نمی داند چکار باید بکند.
به امید نابودی اهریمن