۱۳۸۷ اسفند ۷, چهارشنبه

بیانیه هواداران آیت الله بروجردی در ایران و اروپا
در اعتراض به تشدید بازداشتها و سرکوب جنبش دانشجویی در ایران
***
ادامه بازداشتها و سرکوب دانشجویان و علی الخصوص دستگیری های گسترده دانشجویان مبارز دانشگاه پلی تکنیک طی روزهای اخیر ، بیش از پیش بیانگر هویت غیر قانونی و غیر دمکراتیک رژیم ایران است . بی توجهی به خواسته ها ی دانشجویان به عنوان قشر پیشرو و روشنفکر جامعه ، نمایانگر روحیه استبدادی رژیم ولایت فقیه است . در جامعه ای که تمامی اقشار و طبقات آن به جرم مطالبه ی حقوق صنفی و انسانی خود با بدترین شیوه های زورمدارانه ، سرکوب می شوند ، امیدی به برقراری دمکراسی نمی باشد مگر اینکه تمامی اقشار جامعه در برابر حاکمیت زورگو و تمامیت خواه ، متحد شوند و برای همیشه تز منحوس دیانت ما عین سیاست ماست را از فرهنگ ایران زمین پاک نمایند .
ما طرفداران جدایی دین از سیاست و هواداران روحانی آزادیخواه آیت الله بروجردی ، همبستگی کامل خود را با جنبش دانشجویی ایران اعلام داشته و خواستار توقف سریع بازداشتهای غیر قانونی دانشجویان توسط حکومت مذهبی ایران بوده و تمامی سازمانها و مجامع حقوق بشری دنیا را در جهت رفع تنگناها و فشارها بر علیه جنبش دانشجویی ، به استمداد می طلبیم .
دفتر نمایندگی آیت الله بروجردی در اروپا
جهانگیر صالحی
چهارشنبه 25 فوریه 2009

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود

در جمهوری اسلامی، فریاد برای آزادی یعنی اعلام جنگ با این رژیم . لذا می بینیم با هر حرکت و عقیده ی که بخواهد آزادی را مانند آزادی فکر و بیان که حق هر انسان است، ترویج کند به بدترین شکل ممکن برخورد می شود حتی اگر این آزادی خواه یک دانشجو یا معلم یا کارگر یا یک روحانی شیعه همچون آقای بروجردی باشد .

Unknown گفت...

با اعلام حمايت دائمي از روحاني صلح طلب، آيت الله بروجردي و نگراني از وضعيت ايشان، هرگونه برخورد با ابراز عقيده و بيان را محكوم ميكنيم و خواستار آزادي هرچه سريعتر دانشجويان و تمامي زندانيان اعتقادي هستيم.
نظر به اينكه آزادي بيان و عقيده يكي از اهداف آيت الله بروجردي است.
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

سلام. من به عنوان یکی از طرفداران آیت الله بروجردی به همه میهن دوستان و دانشجویان بارک الله میگویم که در برابر خودکامگی های مجریان نظام جمهوری زر و زور و تزویر ایستاده اند و زیر بار حرف زور گویان نظام نرفته اند .به امید آزادی مرجعمان و تمامی دانشجویان و زندانیان اعتقادی و سیاسی .در پناه خداوندگارتان

ناشناس گفت...

کردگارا،این بداندیشان کج پندار همچو فرعون جز زور حرفی نمیدانند

غیرنقش سیم و زرنقشی نمی جویند جز بت زرین، خدائی نمی خوانند

بدون زر و زور و تزویر استقراری ندارند

ناشناس گفت...

حکومتی که دوام و ثباتش در گرو آزار و اذیت آزاد اندیشان و منتقدان است ، همان بهتر که هر زودتر از سرنگون شود .

ناشناس گفت...

این دجالان زمانه تمام ترس و وحشتشان را با کشتار و شکنجه مردم ایران به خصوص طرفداران آیت الله بروجردی جبران می کنند می خواهم بدانم از فردای خودشان ترسی ندارند، خبر ندارند که خداوند جای حق نشسته؟

ناشناس گفت...

با سلام
درود بر دانشجویان و تمامی آزادی خواهان
من نیز به نوبه خود از دانشجویان عزیز و در بند حمایت خود را اعلام می دارم
ژینوس از لندن

ناشناس گفت...

از همه دانشجویان خواستار ایستادگی و استقامت در برابر این حاکمان ظالم بر ایران زمین هستم.

ناشناس گفت...

من هم به نوبه ی خود حمایت خود را از تمام دانشجویان آزاده ایران اعلام میکنم.

ناشناس گفت...

با سلام
ما نیز به نوبه ی خودمان از این دانشجویان حمایت کرده و از این قشر می خواهیم که در برابر ظلم ایستادگی نمایند.

ناشناس گفت...

سلام
من هم به نوبه ی خود حمایت خود را از این دانشجویان عزیز اعلام میکنم.