۱۳۸۷ اسفند ۶, سه‌شنبه

اعلام حمایت هواداران آیت الله بروجردی از دراویش گنابادی
***
ما هواداران و پیروان روحانی آزادنگر و صلح طلب ، آیت الله کاظمینی بروجردی بازداشتهای خودسرانه و غیر قانونی دراویش گنابادی توسط نظام ستمدینی ایران را بشدت محکوم نموده و ضمن اعلام همدردی با خانواده های بازداشت شدگان ، فشارهای صورت گرفته را مغایر با اصل آزادی عقیده و دین و ناقض حقوق اولیه بشر مبنی بر اصل پرستش آزادانه میدانیم. ما مخالفین اسلام سیاسی ، خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط تمام دراویش بازداشتی و همچنین آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی می باشیم.

۱۱ نظر:

Unknown گفت...

به عنوان جمعي از هواداران روحاني زنداني آيت الله بروجردي، ضمن اعلام همدردي با آزاديخواهان وطني اعم از دراويش و دانشجويان و فعالين حقوق بشري، اين تشديد فشارها را ناقض آزادي اعتقادي ميدانيم و از سازمانهاي مسوول خواهان رسيدگي به وضعيت زندانيان مذهبي و سياسي هستيم.
با تشكر
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

با درود
هر حرکتی که جمهوری اسلامی از آن احساس خطر کن مورد سرکوب قرار می گیرد چه دراویش گنابادی باشد چه آیت الله بروجردی.

ناشناس گفت...

سلام
ما طرفداران صلح وحقيقت و به صورت انسانهايي ستم ديده بر ظلم مي تازيم و ميدانيم كه روزي به همين زودي رژيم منحوس ستم را از بيخ بر مي افكنيم و ريشه ي ظلم را به دست همان ستم ديدگان در حبس را مي خشكانيم.كاخ ظلم هميشه در لرزش است و صداي مسلمانان حقيقي هم چون آقاي بروجردي كمر ظالمان را ميشكند. به اميد آن روز

ناشناس گفت...

از شما به جهت همدردی کمال تشکر را دارم. به امید آزادی زندانیان اعتقادی در زندانهای دیکتاتوران نظام جمهوری کفر.

ناشناس گفت...

به عنوان یک هوادار آیت الله بروجردی این اقدام رژیم را مغایر با قوانین حقوق بشر دانسته و آن را محکوم میکنم .به نقل از آیت الله بروجردی هر دین و مذهبی که انسان را به مبدأ وجود رهنمون کند محترم است.

ناشناس گفت...

آخه حکومتی که از دراویش بترسه میتونه ادعا کنه امنیت و صلابت و قدرت داره؟؟؟

ناشناس گفت...

مولی درویشان علیست
اینها که دیگر سنی و بهایی نیستند . به خدا مثل شما شیعه دوازده امامیند.
باور نمیکنید
معلوم که باور نمیکنید البته دین و آیین خودتون رو .چون همش تظاهر و نیرنگه
ولی مردم باور میکنند

ناشناس گفت...

داشتن عقیده مخالف درجمهوری اسلامی، برابر است با زندان ، شکنجه و تحت فشار بودن مانند همان کاری که با آیت الله بروجردی ، دراویش گنابادی و سایر اقلیت های مذهبی در آوردن.
حال جمهوری اسلامی چه پاسخی برای ادعای عدالت خواهی و آزادی بیان و عقیده خود دارد ؟

ناشناس گفت...

با سلام
ما دانشجویان نیز ضمن اعلام حمایت از دراویش این حرکت رژیم را به شدت محکوم می نامئیم.

ناشناس گفت...

این رژیم احمق ترسو به ادیان دیگر چکار دارد که دخالت کرده و به قشرهای مختلف طرفدارآیت الله بروجردی هم رحم نمی کند و آنها را به زندان می اندازد

ناشناس گفت...

به فرموده پیامبر اکرم (ص) هر کس هر طور که می خواهد می تواند خدای خود را پرستش کند. چرا نباید در ایران اینچنین باشد؟ جز اینکه می خواهند اسلام را نابود کنند.