۱۳۸۷ بهمن ۱۴, دوشنبه

هفتمين روز بی خبری کامل از وضعیت آیت الله بروجردی

پس از یک هفته از انتقال آیت الله بروجردی به سلول انفرادی از سرنوشت ایشان اطلاعی در دست نمی باشد.
در پی انتقال آیت الله بروجردی از بند عمومی زندان یزد به سلول انفرادی در تاریخ 8/11/87 و همزمان ممنوع الملاقات و قطع نمودن تماس های تلفنی ایشان توسط مسئولان مربوطه ، علیرغم پیگیریهای خانواده ایشان، هیچگونه اطلاعی از سرنوشت این روحانی زندانی حاصل نگردیده است.
دادگاه ویژه روحانیت و مسئولان مربوطه از ارائه اطلاعات در خصوص وضعیت این زندانی عقیدتی به خانواده ایشان امتناع می نمایند و مدعیات آقای بروجردی مبنی بر فقدان امنیت جانی ایشان در زندان پیش از انتقال به سلول انفرادی ، نگرانی ها در بین خانواده و نزدیکان ایشان را دو چندان نموده است.

مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران

۶۲ نظر:

ناشناس گفت...

در این برهه از زمان کمتر کسی را می بینم چنین هزینه ی را فقط برای فریاد آزادی داده باشد

ناشناس گفت...

با سلام
دوباره جنایتی دیگر در تقویم سیاه وننگین جمهوری ولایت فقیه ثبت گردید. که حتی به زندانیان خود اجازه برقراری تماس با خانواده و نزدیکان را به آنها نمی دهند و این جای بسی تعجب و سؤال دارد؟

ناشناس گفت...

به خدا حق ماست هر چه بر سر ما می آید تا موقعه ی که به حمایت و یاری این مبارزین راه آزادی و صلح برنخیزیم

ناشناس گفت...

چرا کسی را که بدون هیچ مدرکی دستگیر کرده اید و چند سال است که در اسارت شما قرار دارد را از تماس با خانواداش منع کرده اید، پس آن اسلامی که از آن دم می زنید کجا رفته است

ناشناس گفت...

با سلام و احترام به همه مصلحین و مدافعین حقوق بشر
ما جمعی از دانشجویان حقوق از شما تقاضای بررسی و رسیدگی هر چه سریعتر و اکمل تربه وضعیت روحاني زنداني، ايت الله بروجردی را داریم .
با سپاس

ناشناس گفت...

حکومت یک ظالمی بیش نیست چطور به خودش اجازه می دهد با بندگان مخلص خداوند بد رفتاری کند

ناشناس گفت...

حکومت چطور حق هر نوع رفتار وحشیانه ای رابا آقای بروجردی انجام می دهد در صورتی که خداوند انسان را آزاده آفریده است

ناشناس گفت...

خدایا صبر و سكوت تا كي؟ بی عدالتی و ظلم وستم بر جهان حاکم شده ، حرامزادگان و زشت خویاني مانند احمدی نژاد ، خامنه ای و . . . بر منبر دين ارضاي نفس ميكنند و آزادگان و مردان حق دراسارتند.

ناشناس گفت...

من خجالت می کشم از این که در کشوری زندگی می کنم که پیشرفت هاي كاذب در آن جز با از بین رفتن و لگدمال کردن وجدان ها و انسانیت ها بدست نمی آید و انسانهای مظلوم پلی هستند برای به هدف رساندن خودکامگان و جباران عصر.

ناشناس گفت...

از اینکه مجموعه فعالان حقوق بشر اخبار آیت الله بروجردی را دنبال می کنند جای تشکر دارد ولی ایکاش میشد با قاطعیت بیشتر زمینه آزادی ایشان را فراهم میکردند.

ناشناس گفت...

من از همه آزادیخوان و مبارزین تقاضادارم با انعکاس وسیع این موضوع جلوی توطئه رژیم را بگیرند

Unknown گفت...

حیف از تو که ارباب وفا را نشناسی ما یار تو باشیم و تو ما را نشناسی
واقعا حیف است که جامعه ما قدرسید حسین كاظميني بروجردی را نمی داند و مطمئنا دور یا نزدیک نتیجه این اعمال خود را می بینند . اگر آیت الله بروجردی در هر کشوری این پرچم را بلند می کرد هزاران نفر اطراف او جمع می شدند و از ایشان دفاع می کردند اما مردم ایران قدر این گوهر گرانبها را نمی دانند و فقط ناظراعمال بی رحمیها در مورد ایشان هستند.

ناشناس گفت...

در آستانه پیروزی انقلاب بیچاره کننده ملت ایران رژیم فاسد و تبهکار ولایت فقیه از انجام هیج عملی برای بقای دو روز بیشتر خود ابایی ندارد . خون ریختن برای حکومت قداره کش آخوندی کمترین کار است لذا باید مراقب بود و زندانیان سیاسی و عقیدتی را که همچون خاری در چشم رژیم هستند را تنها نگذارد .

ناشناس گفت...

آنهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر می کنند و با آنکه نقض آن در ایران اینچنین مسلم و واضح است هیچ اقدامی جهت بهبود آن نمی کنند . همچون کسانی هستند که مظلومانه صلح و آزادی در تابوت خفقان و سکوت قرار داده اند و فقط دلشان برای صلح می سوزد . تا کی باید مردم ایران به خاطر مطالبه ی حقوقشان و انتخاب دین و آیین و مشر فکری تحت عنوان زندانی سیاسی و محارب با خدا اینچنین تحت ظلم باشند

ناشناس گفت...

با سلام ما دانشجویان به نوبه خودمان این حرکت از سوی رژیم را محکوم کرده و از مجامع بین الملل و مدافعان حقوق بشر خواستاریم که با پیگیری های لازم از وضعیت آیت الله بروجردی اطلاع کسب کنند.

ناشناس گفت...

این دزدان دین فروش بار دیگر با بی رحمی هر چه تمام تر اطلاعی در مورد این روحانی مبارز و آزادی خواه آیت الله بروجردی به خانواده و هوادارانشان نمی دهند واقعا این ها روی شیطان را سفید کرده اند

ناشناس گفت...

با سلام
به شدت این حرکت را محکوم می کنم من این روحانی را نمی شناسم اما این حرکت را محکوم می نمایم واز این به بعد هوادار ایشان خواهم شد.

ناشناس گفت...

سلام
مدافعین حقوق بشر تا به کی سکوت آیا وقت آن نرسیده که به فریاد این مظلوم پاسخ داده شود .

ناشناس گفت...

salam. ma ba soma ta akhr khat hastim va az soma hemaet mekonim.f.f

ناشناس گفت...

من بارها و بارها نامه های آیت الله بروجردی را خوانده ام و فایل های صوتی او را شنیده ام او واقعا انسان صلح طلب و بشر دوستی است . باید او را یاری کنیم و همچون او آزاده باشیم.

ناشناس گفت...

آقایان مسئول ؛ اگر شما دلیل قانع کننده ای برای زندانی کردن آقای بروجردی دارید چرا می ترسید ؟ چرا ایشان را در انفرادی قرار داده اید؟ چرا به خانواده داغدار ایشان جواب درستی نمی دهید ؟ بنیانگذارتان در بدو ورود گفت: شاه قبرستانها را آباد کرد !! آقای خمینی از گور بیرون بیا و ببین و خودت ببین که چه کرده ای.
اللهم العن من اسس اساس الظلم

ناشناس گفت...

تعجب می کنم از کسانی که روز به روز شاهد افزایش تعداد قربانیان ظلم و تبعیض و خفقان و خشونت در ایران هستند و بر عدم مشروعیت این مستبدان دینی اعتراض نمی کنند و به گفته آیت الله بروجردی دست به دست هم نمی دهند و ملت مظلوم ایران را نجات نمی بخشند

ناشناس گفت...

در کجای قوانین مربوط به زندانیان عقیدی و یا هر زندانی دیگر ثبت شده که زورگوئی باید صاحب اختیار و سرنوشت آنها باشد همچون آیت الله بروجردی که یک هفته نه از او خبری است نه می توان او را ملاقات کرد در اینصورت هر بلائی ممکن است سر او آورده باشند پس چه موقع باید مجامع حقوقی بیدار شوند.

ناشناس گفت...

این نهایت بی شرمی است که آیت الله بروجردی انسان صلح طلب و بی گناه پس از دو سال و نیم تحمل شکنجه ها و دادن تاوان سنگین در قبال عدالت خواهی حالا یک هفته است که از او خبری نیست.

ناشناس گفت...

تنها کسی که می تواند شجاعانه ادعای این را بکند که برای صلح و عدالت و آزادی تاوان سنگین داده و در این جبهه پایمردی کرده آیت الله کاظمینی بروجردی است.

ناشناس گفت...

خانواده محترم کاظمینی بروجردی ، ما هم مثل شما نگران وضعیت اسفناک آیت الله بروجردی هستیم زیرا ایشان امروز پیشوای حرکت صلح طلبان و آزادی منشی شده است لذا از خداوند منان برای شما صبر و استقامت را خواستاریم .

ناشناس گفت...

بجای نظر سوالی دارم که چرا ما میترسیم و از کی؟ از مردن میترسیم مگر ما در این ایران زندگی داریم؟ از رژیم میترسیم! رژیمی که از یک دانشجو و یا یک روحانی و یا یک زن میترسد! رژیم بدلیل ترس از آیت الله بروجردی اینگونه رفتار میکند پس بیایید از ایشان درس بگیریم و با حمایت ایشان به پیروزی برسیم.
ن.معماریان

ناشناس گفت...

تنها راه مبارزه ای که الان در دست است این است که اینجور اخبارها را در همه جا انعکاس دهید تا همه مردم از آزادی خواهی این روحانی مظلوم با خبر بشوند.(گزارشگر رادیو و تلویزیون)

ناشناس گفت...

پس مجامع بین المللی و مدافعان حقوق بشر و دیدبان حقوق بشر کجا هستند؟

ناشناس گفت...

متأسفانه رژیم همواره می کوشد در ابتدا ارتباط فعالان سیاسی و عقیدتی را از زندان با جامعه جهانی قطع کند و در نهایت به اهداف شوم خود دست می زند . جامعه جهانی و فعالان حقوق بشر باید آگاهانه به این موضوع نگاه کنند

Unknown گفت...

خدايا تا به كي نظاره گر اين همه ظلم و جنايت باشيم ما كه كاري از دستمان ساخته نيست و فقط مي توانيم از مدافعين حقوق بشر اين تقاضا را داشته باشيم كه بيش از پيش بر سعي و تلاش خود بيفزايند تا اين روحاني مظلوم و بقيه مظلومين در بند نجات يابند چشم اميد ما اول خدا و بعد هم به تلاشهاي بي وقفه شما
با تشكر

ناشناس گفت...

آیت الله بروجردی مصلحترین فردی است که من شناختم چرا که او هم ندای صلح را سر داد و هم بخاطر صلح و آزادی در بند شد و با وجود این همه فشار که یک اسیر زندانی می بیند پژواک محرومیت های مردم ایران است . ای مدافعین حقوق بشر فراموش نکنید که آیت الله بروجردی یک مدافع حقوق بشر است ودفاع از او، دفاع از تمام ملت ایران است

Unknown گفت...

ما بايد به فرياد حق طلبانه كسي كه فقط دم از آزادگي و خيرخواهي و استقلال فكري و ... مي زند لبيك گوييم و دست از حمايت ايشان بر نداريم
آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي آزاد بايد گردد
به اميد آزادي همه بنديان تحت ستم

ناشناس گفت...

به نام آزادی
ما مردم ستم دیده ایران زمین نباید دست روی دست گذاشته و نظاره گر ستم وارده از جانب رژیم ولایت فقیه باشم همه ی ما باید با همدلی و اتحاد و حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی در مقابل این زور گویان ایستادگی کرده تا به پیروزی بر ظالمان دست یابیم.

ناشناس گفت...

آن چیزی که در جهان هماره در حال وقوع است مقابله مدافعان حقوق بشر و ناقضان آن است. آیا رواست کسانی که در جایگاه دفاع از حقوق بشرند مقلوب گردند ؟ ملت ایران تا کجا باید در اقیانوس بدبختی و بیچارگی غوطه ور شوند ؟ تمام سرزمین ایران تبدیل به زندانی مخوف شده که مدعیان دروغین دیانت و سیاستمداران خوک صفت زندانبانان آن گشته اند و به قول آقای بروجردی با اعمال شریعت مآبانه شان خدا را در جایگاه اتهام قرار داده اند

ناشناس گفت...

ای کاش سران حکومت جمهوری اسلامی ایران به جای این همه شعار در باب آزادی کمی هم این گفتار را در کرادار آورده و این گونه آیت الله بروجردی را تحت فشار قرار ندهید

Unknown گفت...

به نام خداوند مبرای از ظلم
آیا به شماها در زندان های شاهنشاهی خوش گذشت که در حکومت استبداد دینی خود دیگران را در زندان ها اسیر می کنید ؟
به خدا قسم که روزگار بر یک چرخ نمی گردد و امیددارم به زودی زمانی رسد که اسیر امروز ، امیر فردا باشد .

ناشناس گفت...

سید حسین با خون خویش با امامی بیعت کرده که تنها ولی زمان است ، پس ای بزدلان بی ایمان و خفاشان شب که در تاریکی زمانه القاب و عناوین امام عصر را تاراج کردید ، گمان نکنید بتوانید با محدود کردن ایشان مانع از رسیدن به هدف والایشان که آزادی و صلح جهانی است بشوید.

Unknown گفت...

تا کی به این پوست کلفتان مسخ شده شیطان که بعد از 30 سال جنایت و خیانت به ملت و دین هنوز سرشان را بالا می گیرند و می گویند : "انقلاب ما انفجار نور بود " اجازه قدرت نمایی داده می شود ؟
تا کی می خواهیم دست روی دست بگذاریم و نظاره گر زورنمائی دجال باشیم ؟

ناشناس گفت...

انقلاب کردیم که به آزادی برسیم ، در حصر آزادی قرار گرفتیم .
انقلاب کردیم که سیاستمان دینی شود ، دینمان سیاسی شد .
انقلاب کردیم که ناموسمان به دست نامردان نیفتد ، نامردان بر ما حاکم شدند .

ناشناس گفت...

با سلام
مگر آقاي بروجردي چه ميخواهد و دوستداران ايشان چه ميخواهند او و يارانش پيرو حسين و منادي صلح و دين به معني آزادي بيان وفردي و استقلال منهاي يزيد زمانه ميباشند. پس اي مجاهدين صلح و حقيقت به پا خيزيد و در جاي جاي محبس آقاي بروجردي پنجره اي به افق باز كنيد تا صداي رساي او لرزه بر اندام يزيد زمانه بيفكند. شعار ماآخوند گورت را گم كن

ناشناس گفت...

ما مردم ایران در این مدت سی سال به جز اذیت و آزار فقر از این غاصبان چیز دیگری ندیده ایم هر سال با گرفتن جشن فجرشان بر زجر ما می افزایند ما طرفداران آیت الله بروجردی هستیم کسی که از جان و مال و حتی خانواده خود گذشت تا حق مردم ایران را از آن غاصبان بگیرد
ولی آنها ناجوان مردانه او و طرفدارانش را زندانی کرده و شکنجه می دهند آیا از خدا ترسی ندارند با این همه ظلم به کجا می خواهند برسند حتی از خدا هم ترسی ندارند ما از خدا می خواهیم که آیت الله بروجردی و طرفدارانش را از دست غاصبان نجات دهد

ناشناس گفت...

با سلام
با خون بيعت ميكنم با آقاي بروجردي

ناشناس گفت...

اسلامی که ما می شناختیم و پدران ما به ما یاد دادند اسلام تفاهم و احترام به ارزشهاست نه استبداد نه زورگویی نه دیکتاتوری نه تحریم اندیشه و حذف عقاید. آیت الله بروجردی نمونه ی آشکار انسانیت و وجدان است . من با این موضوع که ایشان روحانی است توجه ای ندارم زیرا رژیم دیگر آبروایی برای روحانیت نگذاشته است .خود روحانیون هم فکری برای آبروی خود نمی کنند . احترام من به ایشان به این دلیل است که حرف دل ملت را می زند.

ناشناس گفت...

در حالی رژیم دهه فجر را جشن میگیرد و سر مردم را با فیلمها و خاطرات آن روزهای حسرت زا گرم میکند که آیت الله بروجردی زیر شکنجه و در زندان از نقض حقوق بشر و آزادی و استقلال دینی سخن میگوید و مدافعان را به استمداد ملت مظلوم ایران می خواند . اسلام سیاسی پرونده زشت و غیر انانی را در این 30 سال از خود به جای گذاشته است که نتیجه اش اضمحلال فکری و جسمی ملت ایران است

ناشناس گفت...

من یک روز از خانوادم بیخبر بشم دیونه میشم . خدا به داد خانواده این آقا برسه . امیدوارم خدا بهشون صبر بده

ناشناس گفت...

من هم با ایت الله بروجردی همدردی می کنم

ناشناس گفت...

salam be soma azadgan man az soma azadi va horit ra ead grftam va som tnh ksi bodid dr in zman hrf az azadi andish miznid mn az soma va khanvadi soma hmaet mikonim.framarz

ناشناس گفت...

روزی خواهم آمد
در رگها نور خواهم ریخت
و صدا خواهم داد
ای سبدهاتان پر خواب ! سیب آوردم سیب
سیب سرخ خورشید
به امید ظهور منجی عالم

ناشناس گفت...

سازمانها و نهادهای حقوق بشر تا به کی می خواهند دست روی دست بگذارند و تماشا کنند

ناشناس گفت...

برای خانواده ایشان از خداوند صبر و تحمل را آرزو میکنم

ناشناس گفت...

این حکومت می خواهد که صدای آیت الله بروجردی را خاموش کند. و باقطع ارتباط ایشان با بیرون از زندان می خواهند کاری کنند که دیگر این روحانی آزاد اندیش نتواند اسرارشان را فاش نماید و همچنین این تماسها یک آرامشی بود برای پیروان و خانواده اش که باقطع ارتباط ایشان باعث شکنجه روحی خانواده اش شده اند و هدفشان نیز همین است که ضربه ی روحی به اطرافیانش بزنند.

ناشناس گفت...

شاید بتوانید شخص آیت الله بروجردی را پنهان کنید اما نمی توانید افکار عمومی را نسبت به مسئله ایشان فریب داده و به بی راهه بکشانید.

ناشناس گفت...

انتقال آقای بروجردی به بند ویژه نشان دهند این است که این حکومت از جانب ایشان تحت فشار قرار گرفته است و تماسهای ایشان خواب و خوراک را از این حکومت گرفته است و این نشان از قدرت بالای این سید می دهد.

ناشناس گفت...

این آخوندهای تا دیروز گدا 30 سال است که بر سفره چرب و نرمی حاضرند و به هیچ قیمتی حاضر به ترک آن نیستند . اگر هم یکی از هم لباسهایشان بخواهد برای این لباس آبرویی دوباره خلق کند تکلیفش یا اعدام است یا زندان

ناشناس گفت...

آیا ممکن است کسی که از صلح و آزادی بشر دفاع میکرد اینک در زندان دین فروشان نامرد باشد و چند روز خبری از او نباشد و جامعه خواهان آزادی ، هیچ عکس العملی نسبت به او نشان ندهد

ناشناس گفت...

تا به کی ظلم و جنایت ، تا به کی مردم کشی
تا به کی باید تحمل ، ظالم بیگانه را
ای مسلمانان ، روح وحدت مشعل پیروز یاست
گر بگوش خویش گیریم ، پند آن فرزانه را

ناشناس گفت...

ما با حکومتی طرف هستیم که دیکتاتور است و درواقع هیچ راهی را برای ابراز عقیده باقی نگذاشته است و دیکتاتور یعنی حرف فقط حرف خودش، در حالی که آنقدر دیکتاتور بودن ناپسند است که خداوند کریم می فرماید دیکتاتوران را دوست ندارد هرچند که ادعای دفاع از مذهب و دین را داشته باشند بنابراین این حکومت محکوم است و هیچ حقی ندارد که خفقان ایجاد کند و آقای بروجردی را به زندان ببرند و مورد شکنجه قرار بدهند.

ناشناس گفت...

متاسفانه در این حکومت چنان رعب و وحشتی ایجاد نموده اند که هرکس بخواهد حرفی بزند و ابراز عقیده نماید مانند آقای بروجردی محکوم به شکنجه می شود. پس کجایند این سازمانهای بین المللی که ببینند این حکومت با افرادی همچون بروجردی چه می کند. این کشور برای ما مانند یک زندان بزرگ است که در آن هیچ اختیار و آزادی نداریم. و همه ی ما در یک زندان انفرادی اسیر هستیم.

ناشناس گفت...

دنیاآنقدرپست است که آدمهای بدرا برآدمهای خوب مسلط میکند،هرکس دراین رژیم حرف ازخداوحق بزندباید دربندباشد.
اسیرعشق

ناشناس گفت...

اميدوارم اين ٢٢ بهمن آخرين عمر حكومت ظالم باشد كه اين جنين با آيت الله بروجردى و خوانواده اش و يارانش كردند٠

ناشناس گفت...

آقای خمینی در سال 57 با یک مشت شعارهای مسخره و وعده های دروغین مردم ایران را گول زد تا آزادانه به کارهای شیطانی خود بپردازد از آن زمان سی سال می گذرد و ملت ایران از آن آخوندهای خون آشام و حیوان نما جز خون دل خوردن و آزار و اذیت چیزی ندیده اند در ایران دفاع از حق یعنی زندانی شدن و انواع شکنجه ها، آنها گرگ هایی در لباس میش هستند که حق مردم را گرفته اند و مثلاً برای دفاع از ایران تجهیزات جنگی و اتمی می سازند آیا این است معنای اسلام واقعی؟ آیا حضرت محمد (ص) این چنین اسلامی را به مردم آن زمان معرفی کرد یا حضرت علی این چنین عدالتی را؟