۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

سکته خفیف قلبی خانم فاطمه عبدالله وند
یکی دیگر از هواداران آیت الله بروجردی

بنا به گزارشات وارده، روز سه شنبه 6 اسفندماه 1387 فاطمه عبدالله وند یکی از هواداران آیت الله بروجردی، دچار سکته خفیف قلبی شده است. وی در بیمارستانی در جنوب شهر تهران بستری گردید. ایشان طی سه هفته اخیر بارها دچار تشنجهای عصبی شده بود. علت آن، تهدیدهای تلفنی مأمورین دادگاه ویژه روحانیت و همچنین فشارهای وارده بر خانواده به علت سه هفته بی خبری از سرنوشت خواهرش زهرا عبدالله وند بوده است. فاطمه عبدالله وند پیش از این در نیمه مهرماه 1385 و آذر ماه 1386 بازداشت شده بود و در بندهای 240 و 209 زندان اوین، تحت بازجوئی های شکننده قرار گرفته و به بیماریهای عصبی مبتلا گردیده بود.
لازم به ذکر است که خواهر نامبرده، زهرا عبدالله وند و همچنین خانم مریم قاسمی، روز دوشنبه 5 اسفند ماه 87 با أخذ وثیقه های سنگین از بازداشت موقت آزاد شدند و بنابر گفته یکی از مسئولین دادگاه به آنها، به زودی محاکمه این دو آغاز خواهد شد.

۳۴ نظر:

Unknown گفت...

با سلام
هر روز شاهد افزايش رنجها و سختيهايي كه بر ياران و پيروان آيت الله بروجردي ميرسد هستيم. اي خدا آيا وقت آن نيست كه به فرياد مظلومان پاسخ دهي؟ مظلوماني كه در احاطه ظالم قرار دارند ولي به وجود تو ايمان دارند. ولحظه اي دست از ياري تو بر نميدارند.
ياريشان ده خدا....

ناشناس گفت...

سلام بر شير زن طرفدار آيت الله بروجردي . اميدواريم كه به زودي حال شما خوب شود و مثل هميشه جسورانه از آيت الله بروجردي حمايت و طرفداري كنيد .دوستدار شما امير

ناشناس گفت...

با سلام و درود بر ستاره درخشان حمايت از حق و آزادي
بعد از شنيدن خبر سكته و ك
سالت شما از خداوند خواهان سلامت عاجل شما هستم.
هوادار قديمي شما مهناز

ناشناس گفت...

سلام به کنیز عزیز الهی
در جهان فانی از امتحانات الهی نومید مشو
امیدوار باش و بر محن و بلایا صبر و قرار نما.اگر بلا نبود,صبر تحقق نمی یافت.اگر اضطراب نبود,سکون وقرار وجود نداشت .اگر محن و آلام نبود,راحت وآسایش مفقود بود.اگر احزان نبود,کسی شادمان نبود.هر چیز به ضدش نمودار گردد.قدم ثابت کن تا ثابت شوی.استقامت بنما تا شمع هدایت گردی.منادی حق شو تا آهنگ ملکوت شنوی.مرغ خوش الحان شو تا دلها را به به اهتزاز آری.
ع ع
این تتها چیزی بود در این دنیای فانی داشتم که به تو تقدیم کنم …از خداوند بزرگ و مهربانمان برای تو هموطن عزیز, شفا و برای فرزندانت حراست و برای همسرت استقامت و برای ملت ایران آزادی و برای مردم جهان صلح عمومی می طلبم.

ناشناس گفت...

با سلام
آخر این بانو به کدامین گناه باید در بیمارستان بستری شود؟ چرا سازمانها و مدافعان حقوق بشر کاری انجام نمی دهند؟ آیا سازمان ملل و دیگر نهادهای مربوطه بیکار نشسته اند و شاهد نابودی انسانهای بیگناه هستند؟ من با اونهایی صحبت می کنم که وجدان دارند و در برابر این گونه اتفاقهای ناپسند و تروریستی ساکت ننشسته اند و با تمام وجود برای نجات و آزادی انسانهای آزاده و آزاد اندیش سراسر دنیا تلاش می کنند و دست از کار خود بر نمی دارند. لذا از همه فعالان و سازمانهای حقوق بشری خواستار رسیدگی عاجل و صادر کردن حکم آزادی این بانو از دیکتاتوران ایران باشند. با تشکر estefan

ناشناس گفت...

ببینید دشمنان مذهب در ایران که چگونه با یک بانو که خواستار آزادی و عدالت خواهی است این گونه روانه بیمارستان کرده اند.

ناشناس گفت...

سلام.
جنایتی دیگر در تقویم سیاه وننگین رژیم ثبت گردید تا کسانی که هنوز در خواب به سر میبرند از خواب برخاسته ومنتظر روزی باشند که چنین اتفاقی ممکن است برای آنها هم پیش بیاید.

ناشناس گفت...

سلام
این هم از آثار شکنجه هایی است که این بانوی ایرانی در زندان های رژیم متحمل شده است. براستی چه کسی باید پاسخگوی این جنایات باشد؟

ناشناس گفت...

ما و شما فعالان باید تا جان بر لب داریم از ملت و اسلام سنتیمان دفاع بکنیم و نگذاریم این دیکتاتوران عصر بیاینند و اسلام عزیز را سرکوب کنند .متشکرم .hmsafar

ناشناس گفت...

با سلام
از خداوند متعال خواستارم که هر چه سریعتر این بانوی مورد ظلم قرار گرفته را شفا دهد.

ناشناس گفت...

برای این بانوی بزرگوار از خداوند متعال شفا می خواهم و لعنت می فرستم بر عاملین این جنایت لعنت خدا بر مزدورانی که با اذیت و آزار و شکنجه جوان های مردم پست فطرتی خودشان را روز به روز بیشتر از قبل نشان می دهند

Unknown گفت...

در سالگرد شهادت امام رضا به خدا ميگوييم كه:
اي خداي رضا، به تو پناهنده ام از دست تمام الگوهاي دروغين، مستاجر الطاف توام تا در بحرانها و فتنه هاي پايانه غيبت، بيعت فطري را نشكنم و دست در دست غير ولي تو نگذارم، كه گم كردن حسين در بيابانهاي خودسري موجب سياهي لشگر يزيد خواهد شد و چقدر سرافكنده اند مردم ، بخاطر برخوردهاي بدشان با سفيران پروردگار كه در برابر آنها مواضع خصمانه را اتخاذ كردند و باعث انسداد ابواب رحمت و هدايت دائمي گشتند.
از نوشته هاي پيشين آيت الله بروجردي
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

از این نظام سلطه جو چیزی بیشترازاین توقع نمی رود که خود را رئیس مردم بداند و بهترین ابزار برای تثبیت واستقرار زورگوئی هایش استبداد وشکنجه است وبا مرعوب کردن وتخریب اعصاب مبارزین سعی در سرکوب هر نفس ضد استبدادی بر علیه خودشان دارند من با خانم فاطمه عبدالله وند ونیز سایرهموطنان آزاده ام ابراز همدردی می کنم وبه آنها می گویم ما باید محکم بایستیم زیرا پیروزی از آن ماست.

ناشناس گفت...

حکومتی که خود را دلسوز و مهربان می داند و ادعای عدالت می کند زمانی که به قشر زنان رحم نمی کند فکر می کند با این رفتارها اهانت آمیز می تواند با چهره ای مقدس مآبانه اش مردم را بفریبد .مردم ایران بیدار شده اند حالا دیگر شیرزنان ایران زمین پا به عرصه ی آزادی خواهی گذاشته اند /

ناشناس گفت...

این روزها آنقدر فشارهای روحی و روانی بر پیروان آیت الله بروجردی زیاد شده است که اشخاصی مانند خانم فاطمه عبد الله وند دچار سکته ای قلبی شده اند و این برگی از جنایات رژیم دیکتاتوری در ایران است.

Unknown گفت...

سلام.
آفرين بر تو اي بانوي آزاده كه نتوانستي در برابر ظلم ظالمان ديني سكوت اختيار كني ،افرين بر تو كه حق شيعه بودن را ادا كردي
اميدوارم هرچه سريعتر از بستر بيماري رها شوي و چون گذشته حمايتت از آيت الله بروجردي سمبل ايستادگي و شجاعت فرزند علي و فاطمه را از سر بگيري
دوستدارت فاطمه

ناشناس گفت...

وقتی رژیم به یک زن دگر اندیش چنان بدرفتاری میکند که ایشان دچار سکته میشود و راهی بیمارستان میشود آیا با همچون رژیمی دولت آمریکا باید مذاکره کند . تکلیف حقوق بشر چه میشود

ناشناس گفت...

با سلام
وای بر این ظالمان، و وای بر کسانی که این همه جنایت را می بینند و هیچ گونه عکس العملی در قبال آن انجام نمی دهد.

ناشناس گفت...

با سلام
واقعاً آیا کسی نیست که به فریاد این بی گناهان و مظلومان برسد. آخر تاکی این همه ظلم، و تا کی دست رو دست گذاشتن؟ می بایستی کاری کرد با شماها هستم ای مدافعان حقوق بشر و ای سازمان ملل که دیگر جای درنگ نیست و می بایست وارد عمل شد. با تشکر احسان از یزد

ناشناس گفت...

درود بر یاران و هواداران و حمایت کنندگان از آزادی عقیده و بیان
به امید خداوند متعال بسی زود ریشه ظالمان به حقوق انسانی و آزاد مردان را از جا در خواهد آورد.

ناشناس گفت...

این حرکت حکومت با هیچ یک از قوانین بین المللی همسویی ندارد خانواده ای که فرزندشان بازداشت شده و از او خبری در دست ندارند و به خاطر کسب خبر از اوضاع و احوال فرزندشان این گونه مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و این حق قانونی از آنها گرفته می شود این نشان از این می دهد که ما با چه حکومت جنایت کاری طرف هستیم.

ناشناس گفت...

خدا نه تنها این بانو بلکه تمام آنهایی که برای آزادی عقیده درایران می جنگند را حفظ کند.

ناشناس گفت...

این نشان می دهد که این حکومت از پیروان آقای بروجردی ترس و وحشت عجیبی دارد که نه تنها پیروان ایشان بلکه خانوادهای آنها را نیز تحت فشار قرار می دهند و همچنین هرکسی را که از ایشان دفاع کند او را باز داشت می کنند. تا مبادا صدای آنها به کسی برسد.

ناشناس گفت...

در كانادا يك هفته به عنوان هفته زن نامگذاري شده، حقوق زنان در اين كشور كاملا رعايت ميشود ولي در مملكت اسلامي ايران، حكومت كه خود را جانشين خداوند ميداند هيچ حق و حقوقي براي زنان رعايت نميشود.

ناشناس گفت...

درود بر فاطمه عبدالله وند
اميدوارم سالم و سلامت باشي.
فاطمه از ارسنجان

ناشناس گفت...

با سلام
ضمن ابراز نگرانی از وضعیت این بانو از سازمان بین الملل و منادیان حقوق بشر خواستاریم که نسبت به این مسائل حساس بوده و تلاش بیشتری را در راستای آزادی آیت الله بروجردی و پیروانش از خود نشان دهند.

Unknown گفت...

سلامی به آنها که کنارمان نیستند ولی حس بودنشان به ما شوق زیستن میدهد .
فاطمه عزیز بدان اگر غم بی عدالتی و مشاهده جنایات حکومت ستم دینی قوای جسمی تو را به تحلیل برده ، ولی آیت الله بروجردی و هواداران جان بر کف وی دوستدارانی دارند که نمی گذارند پرچم ظلم ستیزی برافراشته شده توسط آنها بر زمین افتد .

ناشناس گفت...

تهدید کردن خانواده و بستگان شخص زندانی و تحت فشار قرار دادن آنها امری غیر انسانی است. واز از آنجایی که هیچ مرجعی وجود ندارد که بتوان برای دفاع از حق خود به آن مراجعه کرده در نتیجه دست مامورین حکومتی برای هرگونه اقدامی باز است. که در نتیجه باعث سکته قلبی این خانم و تحت فشار قرار دادن خانواده ی ایشان می شوند.

ناشناس گفت...

برای این بانوی قهرمان و آزادی خواه ایرانی آرزوی سلامتی و طول عمر را از خدا خواستارم.

ناشناس گفت...

با سلام
یکی از بهترین راهها برای جلوگیری از چنین آزارهایی به زنان آزاده ای مثل این بانوی عزیز اینست که ما خانمها در هر مسندی که هستیم از دادن هر گونه خدمات اجتماعی به طرفداران ظالم مقید به این نظام واین ولایت پرهیز کنیم و آنها را به انزوا بکشیم . با آرزوی شفای این بانوی فداکار

ناشناس گفت...

سلام .به امید شفا وآزادی عاجل برای تمام یاران و هواداران آیت الله بروجردی

ناشناس گفت...

دردها و رنج ها میگذرند و روزی برای ما خاطره خواهند شد و آن روز خواهیم گفت ای کاش برای رسیدن به معبودمان بیشتر سختی میکشیدیم.از خدا خواهان بهبودی سریعتر شما و همه رنج کشیدگان هستم.

ناشناس گفت...

برای این بانوی شجاع آرزوی سلامتی دارم
حمید-قم

ناشناس گفت...

سلام
امیدوارم هر چه زودتر حال ایشان بهبود یابد.