۱۳۸۷ اسفند ۵, دوشنبه

آزادی دو تن از هواداران آیت الله بروجردی

ظهر امروز دوشنبه 5 اسفند ماه 87 دو تن از بانوان هوادار آیت الله بروجردی به نام خانمها زهرا عبدالله وند و مریم قاسمی پس از تحمل 27 روز بازداشت و شکنجه ، با تودیع وثیقه های سنگین آزاد شدند . لازم به ذکر است این بانوان هرکدام صاحب فرزند صغیر بوده و صرفاً بدلیل حمایت از آیت الله بروجردی و اعتراض به ادامه بازداشت غیر قانونی ایشان توسط دادگاه ویژه روحانیت، بازداشت شده بودند .

هم اکنون خانم زهره شریفی از دیگر هواداران آیت الله بروجردی در زندان به سر می برد و از سرنوشت وی اطلاع دقیقی در دست نمی باشد .

۹ نظر:

ناشناس گفت...

رژیم کار و فعل خود را مقدس میداند. حالیش نیست که این زنان خانواده دارتد، بچه دارند، رژیم ولایت فقیه است بهتر از این نمیشود.

ناشناس گفت...

بعذ از مدتها بيخبري از اين دو بانو حالا هم آنها را با وثيقه هاي سنگين آزاد كرده اند

ناشناس گفت...

این نظام به اصطلاح جمهوری اسلامی فکرمی کند که بادستگیری هواداران آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی ترس به دلشان می افتد ودست از اعتقادات خود برمیدارند. در حالی که در این سه سال زندانی شدن آیت الله کاظمینی خود رانشان دادند که میتوانند نظام دیکتاتوری را به زانو درآورند.

ناشناس گفت...

از شنیدن خبر آزادی خانمها عبدالله وند و قاسمی خوشحال شدم . امیدوارم خانم شریفی هم هر چه زودتر آزاد بشوند. امیوارم مجامع بین المللی اقدامات قاطعی بر علیه نقض گسترده حقوق بشر در ایران بنمایند.

ناشناس گفت...

درسته که اینها آزاد شدند ولی آیا نهادی هست که تضمین بده چند روز دیگه چند نفر دیگه رو نبرن به ناکجا آباد؟؟

ناشناس گفت...

ای خدای محمد و علی
تا به کی اینهمه خفت و خواری
قصدم ایراد گرفتن به مشیتت نیست ، چون تو تنها حکیمی
ولی
خدا بسه دیگه در بدری مون

ناشناس گفت...

در جایی خواندم که یک چهارم پارلمان سوئد را زنها تشکیل میدهند. به همین دلیل و برای عقب نیفتادن از کشورهای پیشرفته قراره فعلاً حداقل یک چهارم زندانهای ما رو زنها اشغال کنند

ناشناس گفت...

با سلام
آزادی این دو بانو نشان دهنده این است که رژیم دیکتاتوری از فشارها می هراسد پس بهتر است با وارد کردن فشاری بیشتر آزادی دیگر بانو و همچنین آزادی آیت الله بروجردی را بر رژیم تحمیل کنیم.

ناشناس گفت...

ما همه طرفداران آیت الله بروجردی هستیم آن غاصبان بدانند که ما از هیچ شکنجه ای نمی هراسیم و تا پای جان از آیت الله بروجردی دفاع می کنیم