۱۳۸۷ بهمن ۹, چهارشنبه

انتقال نگران کننده آیت الله بروجردی

 روز گذشته آیت الله بروجردی بنا به دلایل نامعلومی به محلی ناشناخته در زندان یزد منتقل شد.

صبح روز گذشته مورخه سه شنبه 8/11/87 آیت الله کاظمینی بروجردی به اتاق انفرادی ویژه ای که گویا به تازگی برای ایشان ساخته شده، منتقل گردیدند.

پیشتر این روحانی زندانی طی تماسی با خانواده خود ، از تلاش زندان برای ساخت مکانی انفرادی جهت نگهداری وی به منظور اعمال فشار بیشتر و محدود نمودن تماسهای ایشان با دنیای بیرون خبر داده بود. پس از انتقال اطلاعی از وضعیت ایشان در دست نمی باشد.

خانواده آیت الله بروجردی ضمن ابراز نگرانی از سرنوشت وی خواستار رسیدگی به وضعیت این روحانی زندانی و پشتیبانی نهادهای بین المللی حقوق بشری از ایشان هستند، آنان معتقدند آیت الله بروجردی فاقد امنیت جانی در چنین مکانی است و احتمال میرود فشارهای بیشتری جهت  گرفتن اعترافات و اظهارات تلویزیونی بر ایشان وارد گردد.

منبع : مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

۴۳ نظر:

ناشناس گفت...

جمهوری اسلامی ایران از آیت الله بروجردی وحشت دارد چرا که او را از زندانی ها هم جدا می کند

ناشناس گفت...

وای بر امت اسلامی و وای بر کسی که پا روی وجدان خود گذاشته و کاری نمی کند هر کس که صدای مظلومی را می شنود و به فریادش نمی رسد باید جواب گوی خداوند مهربان باشد!!
بار دیگر شاهد ظلم و آزار و شکنجه و خودکامگی حاکمان زورگو و تجاوز گر ایران هستیم و آیت الله بروجردی در شدیدترین شرایط بد جسمی و داشتن ناراحتی های قلبی و کلیوی به سر می برند و این حاکمان زورگو باید جواب گوی این همه ظلم و ستم خود باشند.
در آخر از تمامی مجامع بین الملل خواستار پیگیری هر چه سریعتر وضعیت این روحانی در بند هستیم و هر چه زودتر آزادی ایشان را از دولت ایران قاطعانه خواستار باشند. با تشکر ESTEFAN

ناشناس گفت...

وقتی این خبر را خواندم خیلی دلم گرفت و اشک از چشمانم جاری شد
امام حسین قبل از شروع جنگ در کربلا فرمودند : اگر دین ندارید لااقل جوانمرد باشید .
نفرین بر شما که نه دین دارید و نه جوانمردید .

ناشناس گفت...

آقای بروجردی ما با یاری خداوند عادل و حاکم بر همه هستی تا آخرین نفس با شما می مانیم و در کربلای تجلی شده شما می مانیم و در برابر یزیدیان می ایستیم .
جمعی از دانشجویان از مشهد

Unknown گفت...

آیا واقعا کسی نیست که از حق یک انسان آزاده دفاع کند ؟!
سازمان دفاع از حقوق بشر آیا نمی بینید ؟ تا کی می خواهید فقط نظاره گر این ظلم و جنایات بر آیت الله کاظمینی بروجردی و یارانشان باشید ؟!

ناشناس گفت...

با سلام
طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی یک زندانی دارای حق و حقوقی است که واقعاًجای سئوال دارد که چرا این روحانی مظلوم را از جزئی ترین حقوق نیز در زندان یزد محروم می باشد که خود این حرکت نوعی نقض حقوق بشر می باشد.

ناشناس گفت...

چقدر شکسته شده است این مرد شریف
www.aebadi.blogfa.com

ناشناس گفت...

اینها فکر کرده اند که پایه و اساس اعتقادات آیت الله کاظمینی بروجردی هم مثل اعتقادات خودشان پوشالی و ناچیز است .اما کور خوانده اند .

ناشناس گفت...

درحالی که آیت الله بروجردی در چنین شرایط وخیمی به سر می برد ولی نگران صلح ملت هاست و از قعر زندان پیام های بشر دوستانه و ضد تبعیض و ضد تفتیش عقاید سر می دهد این مرد با چنین مواضع فکری قابل تحسین و ستودنی است .

ناشناس گفت...

از خدا می خواهم در فرا رسیدن دهه ننگین فجر57 شاهد انتقال جمهوری اسلامی به قهر تاریخ باشیم.

ناشناس گفت...

نفرین بر ظلم و ستم و نفرین بر ولایت فقیه

ناشناس گفت...

آقای بروجردی چه دارد که رژیم این قدر از ایشان ترس و واهمه دارد ؟ واقعاً صلح طلبی چه تاوان سنگینی دارد.

ناشناس گفت...

تمام تلاش این رژیم برای این است که صدای آیت الله کاظمینی بروجردی به جهانیان نرسد زیرا میدانند خداوند در دهان چه کسی چه اثر سازنده ای را قرار داده .

ناشناس گفت...

در مورد این جنایت واقعاً دلم گرفته که بار دیگر کسی مانند آیت الله بروجردی برای دفاع از دین اسلام مانند جدش حسین به انواع و اقسام جنایت این گرگان در لباس میش تن در می دهد. من فقط یک چیز از خدای خوبم می خواهم و آن آزادی هر چه زودتر این روحانی مظلوم از چنگال حکومت ظالم ایران زمین خواستارم.
ان شاءالله

ناشناس گفت...

قفس و زندان حتی برای حیوانات هم سنگین است چه رسد به انسانها.آن هم انسانی که این همه مریضی دارد.ای فعالان حقوق بشر و ای مجامع بین المللی آیت الله بروجردی در زندان در حال جان دادن است؟

ناشناس گفت...

من به نوبه خودم از این روحانی مبارز دفاع میکنم و از عیسی مسیح برایشان کمک میطلبم .

Unknown گفت...

ضمن اعلام حمايت از روحاني زنداني آيت الله بروجردي، اين عمل وقيحانه را محكوم ميكنيم و سازمان حقوق بشر و نهادهاي وابسته را مقصر هرگونه كوتاهي در رسيدگي به آيت الله بروجردي ميدانيم، چرا كه ايشان در وهله اول يك انسان ميباشد و وظيفه سازمان حقوق بشر حمايت از حق وحقوق انسانهاست كه مهمترين آنها آزادي و امنيت جاني است.
با تشكر
جمعي از هواداران

ناشناس گفت...

سلام
من نه خدا رو ميشناسم نه پيغمبر ولي آقاي بروجردي رو قبول دارم فقط به خاطر شجاعتش و زير بار ظلم نرفتن.
نقاش ساختمان از شيراز

ناشناس گفت...

يا درود بر آزاديخواهان
من پيگير جريانات مبارزان ايراني در خارج هستم. جريان آيت الله بروجردي رو هم ميشنيدم ولي زياد پيگير نبودم. تا اينكه بعد از اين اعمال محدوديتها و فشارها ضرب العجلي فهميدم ايشون 1حرفي براي گفتن داره كه اينقدر حكومت بر عليه او تبليغ منفي داره. سايتش رو هم تازه ديدم و از اين به بعد حمايت خودم رو از ايشون اعلام ميكنم و آدرس سايت رو به هر كسي كه مبارز باشه ميدم.
با اميد به پيروزي
مهران

Unknown گفت...

چقدر اين حكومت تروريست ولايت وقيح، از افشاگري آيت الله بروجردي ترس و وحشت دارد كه ايشان را حتي در زندان هم زنداني كرده است.
خاك بر سرتان

Unknown گفت...

با درود بر آيت الله بروجردي
حركت گسترده اين روحاني آزاد انديش و يارانشان در افشاي ماهيت كاذب و استبدادي جمهوري ولايت فقيه، اين رژيم را بر انجام اين كارها مصر كرده است. كه لحظه به لحظه عرصه را بر آنها تنگتر ميكنند.

Unknown گفت...

بنا بر ديدگاه آيت الله بروجردي امروزه كه عصر اطلاعات و انقلاب علمي است سطح اگاهي و ميزان عقول بشري بالاتر از آنست كه كسي با داعيه خدايي تشكيل امپراطوري دهد فلذا شياطين ديني نفسانيات خود را با زرق وبرق جديدي به ويترين توجهات روز برده و با طرح نمايندگي خدا و وكالت انبيا تخت ولايت امري را آذين ميكنند.
امروز هم ميبينيم كه دولت جمهوري اسلامي از اين ترفند براي به سيطره كشيدن مردم مظلوم استفاده ميكند.

ناشناس گفت...

با سلام این رژیم خیال می کند با این کارها می تواند صدای آیت الله بروجردی را خفه کند در حالی که نمی دانند آیت الله بروجردی از طرفداران بیشماری در سرتاسر جهان برخوردار می باشد و پیروان او تا آخرین لحظه برای آزادی ایشان تلاش خواهند نمود

ناشناس گفت...

مدافعان حقوق بشر و فعالان سیاسی داخل و خارج باید برای آزدای و حفظ جان ایشان اقدام اساسی کنند

ناشناس گفت...

با درود
از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم این نهایت بی شرمی و جسارت به یک روحانی خیراندیش و صلح طلب است از همه آزادی خواهان و مدافعین حقوق بشر حمایت همه جانبه را از آیت الله بروجردی خواستارم

ناشناس گفت...

آیا با این وضع بد اقتصادی مردم و به تباه رفتن اعتقادات مردم جای برای شادی کردن وجود دارد من با تمام وجود از شعار آیت الله بروجردی حمایت می کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم

ناشناس گفت...

رژیم سعی میکند هرطوری که شده صدای صلح طلبانه روحانی شجاع آیت الله بروجردی را خفه کند اما کور خوانده است اینجانب از این به بعد با دوستان وبلاگ نویسمان داوطلبانه و به عشق میهن اخبار ایشان را منتشر کرده و در راه آزادی دستان شما پیروان آیت الله را میفشاریم

ناشناس گفت...

سلام
سنت پیامبر یعنی قول معصوم و فعل معصوم و هر آنچه که از معصوم نقل شود، حال جای سئوال دارد، حکومتی که ادعای رهبریت جامعه اسلامی را می کند به کدامین بند از سنت پیامبر عمل کرده ، آل الله کجای احادیث و اعمال و کردار خویش مردم و حکام را به سوی سلطه طلبی و ظلم و ستم به هم نوع دعوت کرده اند که اینان با نام اسلام و پیامبر چنین می کنند، پس این همه علما و مراجع و مجتهدین در دنیای اسلام چه چیزی از دین یاد گرفته اند که اینچنین در مقابل این همه حتاکی و بی حرمتی به دینداران آزادی خواه و صلح طلب سکوت کرده اند، مگر پیام محرم ظلم شناسی و ستم ستیزی نیست پس چرا باعث قطورتر شدن ریشه ظلم در جامعه می شوند، پس چرا بعد از چند صد سال از غیبت امام عصر علمای مدعی دین در دنیا نتوانسته اند جهان را محیای حضور ایشان کنند و وقتی هم کسی پیدا میشود که بخواهد راه حقیقی دین و دینداری را به مردم نشان دهد باید اینچنین مورد بی لطفی و بی رحمی مدعیان دیانت شود، حال اگر وجدان بیداری داشته باشیم می فهمیم که چرا آل الله همیشه مظلوم بودند و مغضوب دجالهای زمان خود شده اند، چشم دل را باز کنیم و واقعیت را بنگریم تا حق را از باطل بشناسیم که بسیار دیر شده است . در امام اللهی

ناشناس گفت...

با عرض سلام
همانطور که می دانید احمدی نژاد در سفرش به کرمانشا ه به مردم گفته است که اگر آمریکا راست می گوید مردمش را آزاد بگذارد تا خودشان بر سرنوشتشان تصمیم بگیرند در حالی که خود احمدی نژاد بر مردم ایران بویژه مبارزانی همچون بروجردی فشار وارد می کند تا صدایش به گوش مردم نرسد و او را به بندهای ویژه در زندان منتقل می کنند تا بتوانند ایشان را بیشتر کنترل کنند

ناشناس گفت...

درود بر شما
هدف از کار آنها تحت فشار قرار دادن این روحانی است و می خواهند بدین وسیله ارتباطش را به بیرون زندان قطع نمایند. زیرا این روحانی با تماسهای مکرر وافشاگری پرده از چهره این شیادان برداشته است

ناشناس گفت...

خدایا ریشه ظلم و ظالم را از سر این مملکت برطرف بفرما

ناشناس گفت...

با سلام خدمت شما
من تحصین می کنم این روحانی آزاد اندیش را که در مقابل فشار غیر قابل تحمل رژیم دیکتاتوری این گونه ایستادگی می کند، من از ایشان حمایت میکنم واز سازمان های بین مللی ومدافعان حقوق بشر خواستار آزادی ایشان هستم.

ناشناس گفت...

نمی دانم سازمان ها و کانون ها مدافع حقوق بشر تا چه زمان دیگر می خواهند آرام بگیرند؟ آیا زمان زیادی تا از بین رفتن این مدافع کرامت و شرافت انسانی مانده است که اینگونه بی تفاوت نشسته اند یا فقط چون لباس روحانیت بر تن داشتن از ایشان حمایت نمی کنند؟

ناشناس گفت...

پیامی به خامنه ای
آنگاه که زشتی اعمال و کردار خود را که به امامان مظلوم شیعه نسبت می دادی و خود را به آنها منتسب می نمودی ، در آیینه حقانیت و اصالت آیت الله بروجردی مشاهده کردی باید هم به سنگ استبدادت این آیینه حق نما را می شکستی .

ناشناس گفت...

پیامی به احمدی نژاد
وقتی که ابن مرجانه ای چون خامنه ای حکمران باشد ، میمونی چون احمدی نژاد نیز باید برای ارضای او خوش رقصی کند .
آیت شیطان کریه المنظر و احمق نژاد عزت و حیثیت ایرانیان داده باد

Unknown گفت...

با سلام
همزمان با پخش سریال یوزارسیف احساس کردم داستان زندگی این پسر پیغمبر با همه مظلومیتهایش گویی انعکاس تاریخ است در آیینه زمان معاصر .
بدا به حال کاهنان معبد !!!

ناشناس گفت...

سلام
آنها با این کارهایشان چه چیزی را ثابت کنند غیر از اینکه تنفر طرفداران را نسبت به خودشان بیشتر کنند
آنها باید بدانند که جواب کارهایشان را باید گرفت

ناشناس گفت...

با درود به انسانها،
طرفداران صلح و آزادی و سعادت و کمال انسان که نتیجه آن انسانیت است نقطه مقابل حصر را افشاگری میدانند که با افشاگری ظلم حاکم ظالم، کاخهای محکمتری از این حکومت هم، متلاشی شده و میشوند، راهی که رهروان راه ولایت مطلقه خدا آنرا پیشه گرفتند و با تشخیص نقطات ظلم آنها را به همگان معرفی می کردند و راه را برای رسیدن به کمالات و در نهایت خداوند تسهیل میکردند . موفق باشید.

ناشناس گفت...

ولایت فقیه بداند که قبلا هم دست به چنین کارهایی زده بود ولی چیزی به دستش نیامد . من فقط همین را میگویم که خودتان به قول معروف مثل بچه آدم ازتخت پادشاهی پایین بیایید

ناشناس گفت...

سلام برشما که صدای آقای بروجردی رابه مردم جهان میرسانید به امید آزادی آقای کاظمینی ونابودی تمامی دشمنان ایشان.

ناشناس گفت...

من یک دانش آموز دبیرستانی هستم که جدیدا از اندیشه های کاظمینی بروجردی مطلع شده ام و میخواهم از ایشان حمایت کنم .

ناشناس گفت...

دین حق خداداده آیت الله کاظمینی بروجردی است . ای رژیم نامرد حقش را به او برگردانید .

ناشناس گفت...

همیشه در دنیا اشاخصی پیدا میشوند که میخواهند صلح و دوستی را برای مردم به ارمغان بیاورند ولی دیو صفتان میخواهند مانع حرکت بزرگ آنها شوند .