۱۳۸۷ دی ۲۴, سه‌شنبه

قدردانی آیت الله بروجردی از زندانیان عقیدتی و سیاسی ایران و همدردی با خانواده های آنها


ضمن اعلام برائت از تداوم دیکتاتوری مذهبی و اظهار عشق و مودت با همه زندانیان سیاسی و اعتقادی ایران، بار دیگر حمایت همه جانبه ام را از خانواده های زندانی ابلاغ می دارم و از ملت غیور و ضد استبدادی، انتظار امداد مالی و عاطفی و احساسی به همه فرزندان بندیان مظلوم و بی پناه را دارم. هرگز نسلهای بیدار و آگاه آتی، زحماتی را که برای استقلال اعتقادی و آزادی فکری و رهایی اندیشه از حصارهای زورمدارانه و خودکامانه کشیده می شود را فراموش نخواهد کرد و یاد سربازان وطن و عاشقان میهن را گرامی خواهیم داشت.
مسلماً در چنین لحضات حساس و سرنوشت سازی که تاریخ معاصر مذهب و کشور، در بستر خفقان و خشونت نوشته می شود؛ یاد و نام آزادی خواهان و عدالت گستران و حق جویان ، آفتاب و مهتاب آسمان مملکت عزیزمان خواهد بود.
در خاتمه از همه نهادهای قضایی و حقوقی و انسانی جهان، تقاضا دارم تا نسبت به خانواده های تحت ستم زندانیان ایران توجه بیشتری کنند و فرزندان چشم به راه زنجیرشدگان جنایت و قساوت را تحت سرپرستی و مساعدت خداپسندانه و خیرخواهانه قرار دهند و به وظایف بشردوستانه و صلح خواهانه خود عمل نماید.
با تشکر سید حسین کاظمینی بروجردی      

۴ نظر:

ناشناس گفت...

اگر من می توانستم به آیت الله بروجردی دسترسی داشته باشم به ایشان می گفتم که خامنه ای و دارو دسته اش سبب شده اند که من نسبت به خدا و دین و دیانت بدبین بشوم ولی شما را به عنوان یک انسانی که به صلح احترام می گذارید دوست دارم و احترام می گذارم .

Unknown گفت...

آقای بروجردی با وجود اینکه خودشان در زندان اسیر فتنه ها ی دشمنان خدا وپیامبر و انسانیت هستند لحظه ای از حال مردم داخل و بیرون از زندان غافل نمی باشند و نسبت به مسائل و مشکلات گرفتاران استبداد دینی بی تفاوت نیستند و این یعنی همدردی و مهربانی پدرانه .

Unknown گفت...

با سلام به سید حسین کاظمینی بروجردی امیدوارم شما و همه زندانیان عقیدتی ، سیاسی با یاری خداوند بنده نواز هر چه زودتر از چنگال ضحاک خوش آشام نجات یابید

Unknown گفت...

این مستبدان دینی چگونه خود را جانشین خدای قادر می نامند ؟! خداوند بندگان را به پرستش ولایت حقه خود مجبور نکرد ولی این دیو صفتان پرستش ولایت دروغین خود را بر مردم تحمیل می کنند