۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

دردنامه ي آيت الله كاظميني بروجردي

به جدّش امام حسين (ع)‌ از درون سياهچال استبدادگران

    »»» لطفا براي شنيدن دردنامه كليك نمائيد 

سلام بر پدر بیست و هشتمم، حسین ابن علی ابن ابی طالب

درود بر آزادگانی که از آستان حریت و جوانمردی دفاع کردند. عرض ادب دارم بر جدم سیدالشهدا و سید شباب اهل الجنّة.

پدرا ! برای تعمیم "کل یوم عاشورا" عاشورایی شدم و چون گفتی "مثلی لا یبایع مثله"، خطم را از مذهب استبدادی جدا کردم. و آنگاه که فرمودی"انما خرجت لطلب الاصلاح فی امة جدی"، بر دیکتاتوران عصر خروج نمودم و لباس مصلحین بر تن کردم و آنگه که خواندی "و اسیر بسيرة جدی و ابی"، سیر آباء گرامم را در رهایی انسان ها از هر قید و بندی آغاز نمودم که اجدادم الگوهای تاریخی در مقابله با خودکامگی و زورگویی بودند ؛ که بابم علی به اعتراف مخالفینش کشته شد به خاطر کثرت عدالتخواهی .

حسینا ! مهم ترین  فلسفه وجودی نهضت تو ظلم ستیزی بود و من آموختم که ستمکاری خلاف توحید الهی است. تو خروشیدی که یزید به نام خلافت خدا و رسولش جنایت می کند و من فریاد زدم که استبداد دینی بدترین نوع دیکتاتوری در جهان است.

جَدّا ! روزی که عوامل ارتجاع مذهبی به یک مشت زن و کودک بی پناه که در منزلم غریبانه جمع شده بودند ، یورش آوردند ، تراژدی کربلایت را تجدید دیدم و روضه مظلومانه ات تکرار گردید. اینک به خونت خون می دهم و به جانت جان می سپارم و به "هل من ناصر" ات پاسخ می دهم و اسارت حَرَمت را در خانواده ام می بینم و قربانیانت را در کشته هایم ملاحظه می نمایم و شعارت را تکرار می کنم که "الموت خیرٌ من رکوب العاری"، که مرگ سرخ به از زندگی ننگین است.

در سالروز شهادتت در زندانم که کربلاهای مکرر تقویمت می باشد ، با تو بیعت می کنم که در افشای یزیدیان زمان بکوشم تا تو را ملاقات نمایم.  

والسلام، عاشورا، زندان، فرزند بیست و هفتم امام سجاد زین العابدین

سید حسین کاظمینی بروجردی               

۵ نظر:

Unknown گفت...

با درود
مبارزه آیت الله بروجردی ادامه خط مبارزه امام حسین است.ایشان معنای واقعی کل یوم عاشوراست.
چگونه بود حال و روز حسین بن علی و خانواده اش؟ و اکنون آیینه تمام نمای واقعه عاشوراست:حسین زندانی و خانواده مضطر و یاران منتظرش.

Unknown گفت...

سلام و درود
رژیم دیکتاتوری ایران سعی دارد با حمایت ظاهری از کشورهای تحت ستم ماهیت واقعی خود که جز ظلم و ستم چیزی نیست را بپوشاند ولی حقیقت هیچگاه پنهان نمیماند و بالاخره روزی به سزای ظلم و ستمی که در حق مردم ایران و آزادیخواهانی چون آیت الله بروجردی روا داشته، میرسد.

ناشناس گفت...

من به عنوان یک انسان آزاد که چندان علاقه ای هم به این دین ندارم اعتقاد دارم که اندیشه های آقای بروجردی بسیار سازگار با اهداف انسانی است . من از اندیشه ای ایشان دفاع می کنم.

ناشناس گفت...

اگر مسئولین و رهبر رژیم راست می گویند و اصلاٌ انسانی خیرخواه و دینی هستند، بیایند و مناظره ای با آیت الله بروجردیداشته باشند ولی صحنه سازی و دعوای ساختگی مشخص است که چیزی در چنته ندارند
mostafa

ناشناس گفت...

ا سلام و درود س این است معنای واقعی آزادی و آزادگی که مشتی پست فطرت با رفتار شیطانی خود آیت الله بروجردی آن روحانی طرفدار حق و حقوق بشر و خانواده مظلوم و طرفداران ایشان را به باد شکنجه گرفته و از عواقب آن شرمی ندارند ولی روزی می رسد که پاسخ این جنایت ها داده می شود