۱۳۸۷ بهمن ۶, یکشنبه

پیام اعتراضی روحانی آزادیخواه آیت الله بروجردی

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب ننگین 57

 براستی که به استقبال رفتن دهه ای که آن را فجر می نامند و اظهار شادی و افتخار در رسانه های دولتی کردن چقدر دردناک و غم انگیزاست ، درحالی که ملتی در اقیانوس بدبختی و بیچارگی غوطه ور شده و زندانهای بی شمار ایران ، گنجایش این جماعت عظیم را ندارد و به سرعت در حال ایجاد سلول ها و بندها و حبس های فراتر و بیشتری هستند !

آیا جائی برای به رخ کشیدن انقلاب می باشد؟ اکثریت قاطع مردم مظلوم ایران زیر خط فقر قرار دارند و اقتصاد در ورشکستگی انکارناپذیری می باشد و آمار فروپاشی کانون های خانوادگی ، تکان دهنده است و علائق مذهبی و تعهدات دینی و تمایلات معنوی به ریشه کنی هولناکی رسیده است ! چه مبارک بادی برای بیست و دوم بهمن پنجاه و هفت می ماند ؟

به خدا کسی که این خسارت ها و خیانتها و جنایتها را می بینید و اعتراض نمی کند فاقد وجدان الهی و غیرت میهنی و تعصب ملی است. خدایا در وقتی که فریادها خاموش است با همه وجودم به مدعیان دروغین دیانت و سیاست اعتراض می کنم . آیا فریادرسی در جهان پیدا نمی شود که داد این رعیت بی نوا و بی پناه را بگیرد ؟!

 با تشکر سید حسین کاظمینی بروجردی                                  »» لطفا برای شنیدن کلیک نمائید

۳۹ نظر:

ناشناس گفت...

با عرض سلام
اینکه حساب این روحانی در بند را مسدود کرده اند جای تعجب نیست. از این حکومت دیکتاتور هرچه بگویند بر می آید اینها کارشان همین است که در ابتدا مخالفان خود را به زندان می برند وبعد از لحاظ مادی و معنوی فرد زندانی و خانواده اش را تحت فشار قرار می دهند.

ناشناس گفت...

سلام

شادی و جشنهایی که در رسانه ها برپا می شود می خواهند به مردم جهان بگویند که ما ملتی هستیم که در آرامش و امنیت زندگی می کنیم.زیرا مردمان جهان از اوضاع داخلی ایران زیاد مطلع نیستند و از طریق رسانه ها آگاهی میابند به همین جهت در رسانه ها دروغ می گویند تا مردم جهان فکر کنند که همه مردم ایران خوشحال هستند. همانگونه که نام شما را به دروغ به عنوان یک فرد خرابکار معرفی کردند.

ناشناس گفت...

با درودی بیکران خدمت شما
من با نظر شما موافق هستم برای مردم ایران چیزی بنام دهه فجر وجود ندارد کشوری که در آن بیکاری و فقر و فحشا بی داد می کند دیگر جایی برای شادی وجود ندارد. ای کاش همه مردم مثل شما دارای وجدادنی بودن و اینگونه به دفاع از حقیقت می پرداختند

ناشناس گفت...

خاك تو سر اين دولتي كه از پول و دارائي يك زنداني هم نمي گذرد شما كه بر روي ذخائر عظيم نفت و گاز نشسته ايد چه نيازي به پول يك زنداني داريد در صورتي كه اموال و اثاثيه ايشان را بعد از دستگيري غصب كرديد آبروي اسلام را برديد بنام دين اسلام حكومت ميكنيد و به نام خدا از رعيت دزدي ميكنيد و به فلسطين و لبنان ميدهيد و بذل و بخشش پولهاي دزدي از مردم را بنام رهبرتان مينويسيد .

ناشناس گفت...

براستی که آیت الله بروجردی با وجدان های بیدار جامعه سخن می گوید و حال باید به قضاوت بنشینیم و بیاندیشیم که حکومت زورگو و تجاوزگر و خودکامه ی ایران توانسته مردم را به خدایشان برسانند؟ و یا در وعده های خود جامعه عمل پوشانیده اند؟ درود می فرستم بر مدافع مظلوم که حامی تمامی ادیان و آیین های سراسر گیتی می باشد و او جز شخصی بی مثال، مثل آیت الله بروجردی است که مثل اویی ندیده ایم و نخواهیم دید.در آخر از تمام سازمانها حقوق بشر استدعا دارم که به وضع وخیم آیت الله بروجردی در زندان یزد توجه خاص نموده و هر چه زوتر آزادی ایشان را خواستار باشند بدون قید و شرط.

ناشناس گفت...

سلام
گاهی اوقات با خواندن مطالب شما متاثرمی شوم وقتی می بینم یک زندانی مبارز مثل ایشان در زندان تحت فشارهای شدید اینگونه از مردم تحت ستم دفاع می کنند چرا ما به حمایت ایشان بر نخیزیم و آزادی ایشان را خواستار نشویم

Unknown گفت...

با درود بر آزادی خواهان
30سال قبل در همین ایام بود که مردم فریب سلطه طلبان مدعی دیانت را خوردند و عده بیشماری به ناحق کشته شدند. اختلاط دیانت با سیاست باعث از دست رفتن جوانانی شد که میتوانستند اینده ای بهتر از زمان حال برای ملت بزرگ ایران رقم بزنند.
اکنون در خفقان استبداد دینی حاکم بر ایران، آیت الله بروجردی به خاطر اصرار بر دیدگاههایش که جدایی دین از سیاست و همچنین ازادی اعتقادی و صلح و عدالت جهانی که حق مسلم هر انسانی است، در زندان و حصر شدید به سر میبرد و هرلحظه اِعمال محدودیت بر ایشان بیشتر و بیشتر میشود.
ما حمایت خود را از ایشان به عنوان منادی صلح و عدالت جهانی اعلام میداریم و خواهان ازادی بی قید و شرط ایشان هستیم.
جمعی از طرفداران

ناشناس گفت...

با عرض سلام
این حکومت از ریشه مشکل دارد از همان زمانی که آقای خمینی اعلام کرد که پول نفت را به در خانه هایتان می آوریم و همه اش دروغ بود حکومتی که با دروغ آغاز شود بهتر از این نمی شود. ونتیجه اش این است که هرکس حقیقت را بگوید به زندان می رود و صدایش را خفه می کنند

ناشناس گفت...

سلام، امروز که به این سایت مراجعه کردم و این مطلب و مطالب قبلی را در رابطه با این روحانی خواندم متوجه یک دشمنی روشن با اصل آزادی در جامعه خودمان شدم و با بررسی گفته های ایشان به این موضوع پی بردم که 30 سال از بهترین اوقات عمر من و مردم مظلوم ایران به یغما رفته و تأسف خوردم . امید دارم که مردم فهمیده کشورم در این سال، با این حکام زور پیمان نبندند و عرصه را بر آنها و طرفداران بی خردشان (بسیج ها ) تنگ کنند و شاهد پیروزی مردم بر باطل باشیم.

Unknown گفت...

در این 3 دهه که از برقراری حکومت به ظاهر جمهوری اسلامی می گذرد ، دین سیاسی ماهیت خود را نشان داده است و بر همه مردم ظلم و فریبکاریهایشان ثابت شده و دیگر جای تردید و تامل نیست

Unknown گفت...

ما جوانانی که سال 58 نبوده ایم تا انتخاب خود را اعلام کنیم آیا مجبوریم به انتخاب اشتباه پدرانمان تن دهیم ؟! ما دین سیاسی نمی خواهیم آیا هنوز هم آن قدر اعتماد به نفس دارید که رفراندومی ترتیب دهید که کسانی که دین سیاسی را نمی خواهند حق اظهار نظر بدون هیچ محدودیتی داشته باشند ؟!

ناشناس گفت...

دقیقا 30 سال قبل در همین دهه زجر ملت ایران شروع شد . ما ملت ایران هنوز وعده های دروغین خمینی را فراموش نکرده ایم . این وعده ها از خمینی شروع شد و همچنان ادامه دارد . دروغ نشانه ضعف است . ما حکومتی را که پایه و اساسش دروغ باشد نمی خواهیم .
مردی 45 ساله از کرج

Unknown گفت...

آیا خمینی رهبر شما نبود که گفت دین و عقیده آزاد است ؟
آیا در فرهنگ لغت جمهوری خائنین ، آزادی به معنی خفه کردن صداها در گلوست ؟

ناشناس گفت...

شاه با آن همه بدی که شما می گویید وقتی خمینی را دستگیر کرد او را شکنجه و اذیت نکرد وای بر شما یزیدیان بی رحم و نفرین خدا بر شما باد

Unknown گفت...

سلام بر آقای بروجردی
از راه دور دست شما را می بوسم و اظهار ارادت می کنم .
از خداوند فرج شما را خواستارم و ظلم این بی شرمان را محکوم می کنم .

Unknown گفت...

با سلام به آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی
چه دردناک است لحظه ای که این دزدان با بی شرمی مردمی را که از سر بیچارگی
دست به دزدی زده اند را مجازات می کنند .
این ناعادلانه است چگونه این دزدان دین ، ناموس ، اعتبار ، سرمایه ، فرزندان ملت ، دزد دیگری را تنبیه میکند ؟
پناه می برم به خداوند و فرستاده عادل او

ناشناس گفت...

با سلام خدمت آقای بروجردی
ما بچه های سمنان تا آخرین لحظه ان شاءالله با شما می مانیم و تنهایتان نمی گذاریم و از دشمنان شما که در واقع دشمنان دین و خدا هستند بیزاریم .
به امید آزادی هر چه زودتر شما
جمعی از طرفداران از سمنان

ناشناس گفت...

32ساله هستم متأهل و بیکار، دارای مدرک تحصیلی و فنی، ولی 12 سال است که بیکارم و اگر هم کاری بوده کاذب و بدون هیچ گونه سابقه و یا بیمه ای بوده و اساس آنرا در انقلاب 57 می دانم و به نظر من انقلابی که مردم کردند فقط تعویض مهره بود و بس، چرا که ظلم و بی عدالتی و خفقان بیشتر شده که این هم نتیجه آن . بیدار شویم که 30 سال است خوابیم و رگ خواب ما را با وعده های پوچ و سحری که دارند گرفتند و باید باطلش کنیم. به امید آن روز.

ناشناس گفت...

ای کاش همه مردم و سازمانهای بین المللی سخنان شما را درک می کردند و بیاری شما می آمدند ولی افسوس که همه به دنبال منافع شخصی خود هستند و اصل بر پایی این سازمانها که حمایت از حقوق مردم تحت ستم است از بین رفته است

ناشناس گفت...

درود برشما
چه زیبا سخن می گوئید ابتدا تعجب کردم که یک روحانی اینگونه به مخالفت با این حکومت دیکتاتوری برخواسته است در حالی که دیگر روحانیون در رفاه و آرامش زندگی می کنند ولی به این نتیجه رسیدم که لباس مطرح نیست مهم این است که شما یک ایرانی هستید و از مردم ملت خود حمایت می کنید. من از شما حمایت می کنم زیرا شما از مردم حمایت می کنید.

ناشناس گفت...

با سلام ودرود
اینگونه در تنگنا قرار دادن آیت الله بروجردی نشان از قدرت ایشان دارد که حتی در زندان از ایشان بیم و هراس دارند. واین ذلتی است برای حاکمان زورگوومستبد دینی.

ناشناس گفت...

با سلام
به عنوان یک آزادی خواه این حرکت را محکوم میکنم و حمایت خود را از آیت الله بروجردی اعلام می دارم.

Unknown گفت...

چقدر خلاصه کردن 30 سال جنایت و خیانت در چند سطر مشکل است .
آشکار کردن خیانتهای این رژیم کتابها جای بحث دارد . از 8 سال جنگ توسعه طلبانه گرفته تا دروغ های کوچک و بزرگ و شستشو دادن مغزها
و با وجود این همه ظلم اگر افرادی روشن فکر به وضعیت موجود انتقاد کنند ، نام فرقه بر آن ها گذاشته و ذهن مردم را به سمت فرقه های انحرافی دینی می کشانند و به آن ها افترا می بندند .
جالب است آیت الله بروجردی که راه پدربیست و هشتم خود ( امام حسین (ع) ) را ادامه می دهد فرقه است و اینان که هر حکمی را به دلخواه خود تغییر می دهند و ادامه دهنده راه امام دروغینشان خمینی هستند صراط مستقیم اند !

ناشناس گفت...

با سلام به شما
آری در سی سال حکومت دیکتاتوری ایران مردم چه بدست آورده اند؟ غیر از این است که هر روز اعدام هاو برخوردها و رعب و وحشت در دل ما مردم بیشتر و بیشتر می شود! این ها با برگزاری این گونه مراسم ها می خواهند کلاهی سر تمام کشورهای دنیا بگذارند و حقیقت را وارونه نمایش دهند. مردم ایران الان فهمیده تر از زمان های گذشته هستند و دیگر ماهیت اینها برایشان کشف شده و دیگر در دام این خفاشان و دشمنان خدا و دینش نمی افتند. واقعا درود بر آیت الله بروجردی که نشانه به تمام معنای آباء و اجداد کرامش است و مثل جدش امام حسین زیر با ظلم نرفت. ایشان به خاطر داشتن دیدگاههای منطقی خود در زیر شدیدترین شرایط واقعاً اسفناک در زندان به سر می برند و حکومت ایران برای ابراز عقائد و دیدگاههای ایشان است که ایشان توانسته دین خدا را دوباره زنده کند. و ما می توانیم با توجه به دیدگاههای این روحانی مبارز به سر مقصد نهایی خود دست بیابیم . به امید آزادی ایشان از حصار این درنده خویان انسان نما

ناشناس گفت...

دهه ای که نتایج آن فقر مطلق و خفقان و فحشا و آمار بالای اعتیاد است دیگر جشن نمی خواهد مگر اینکه این جشن برای شاد کردن شیطان باشد.حوزه علمیه قم

ناشناس گفت...

عجیب است که این مرد با توجه به این حصارها و فشارها بازهم به فکر ملت است و غریبانه و بدون حمایت به مبارزه ادامه می دهد .

ناشناس گفت...

به خدا مردم را درخواب کرده اند . همچون جماعت مسخ شده می مانند که جادوی جادوگران حیاتشان را گرفته و تفاوت روشنی و ظلمت را نمی دانند . هر چه را که سامری در گوششان بخواند همچون گوساله طلایی تکرار می کنند .این فریاد و خوشحالی طبیعی نیست.

ناشناس گفت...

سلام برآقاى بروجردى
من وجندى ازدوستان مسحى بعنوان يك انسان وظيفه داريم ازآقاى بروجردى كه حامى تمامى اديان است حمايت مى كنيم
زنده باد بروجردى

ناشناس گفت...

سلام برآزادى خواه بشريت آيت الله بروجردى 
كفته انقلاب ماانفجارنور بود،يعنى نورخداورحمتي كه شامل حال اين ملت بودمنفجر كردن اى مردم تاكى درخواب غفلت بباخيزيد بباخيزيد
حمايت ازآيت الله بروجردى

ناشناس گفت...

بیاید محاسبه کنیم حاصل این انقلاب برای شما و خانواده شما چه بوده است؟ به اوضاع و اطراف خود خوب نگاه کنید آیا جز ظاهری از دین برای شما باقی مانده است ؟ وقتی به مجموعه سخنان آقای بروجردی گوش دهید شاید به دردی که این مرد برای دین دارد را حس کنید .

ناشناس گفت...

سلام
سی سال ظلم و ستم بر مردم بس نیست؟ تا کی می خواهند به کارهای کثیف شان ادامه بدهند وآیت الله بروجردی و هوادارانش را آزار بدهند خدا لعنتشان کند

ناشناس گفت...

با سلام
ما طرفدار کسی هستیم که خواهان آزادی قلم و بیان است ما طرفدار حقیم ما طرفدار آیت الله بروجردی هستیم کسی که از جان و مال و حتی خانواده خود کذشت و با تمام وجود از دین اسلام از حق دفاع کرد ولی مزدوران ستمکار او و هوادارانش را زندانی کرده و شکنجه می کنند چرا حقوق بشر پاسخی برای کارهای آنها ندارد

ناشناس گفت...

با عرض سلام
هیچگاه فرستادگان خدا مخالفان خود را به زندان نمی انداختند آزادی عقیده حق یک انسان است و هیچکس نمی تواند کسی را به زور به چیزی وا دارد. وقتی که موسی شبانی را دید که با الفاضی خدای خود را مناجات می کرد موسی او را مورد ماخذه قرار داد که چرا با این الفاظ نادرست خدا را ستایش می کنی و بعد از آن خدا موسی را مورد سرزنش قرار داد که هرکس به هر طریقی که می خواهد می تواند مرا بخواند. وقتی خدا به فرستاده خود این گونه می گوید چگونه این حکومت به خود حق می دهد که اینگونه انسانها را به جرم ابراز عقاید خود به زندان بیاندازند. سرکوب عقاید در همه ادیان محکوم است.

ناشناس گفت...

طبق آیه ماکان لنبی ان یکون له اسری حتی یتجن فی لارض
هیچ پیامبری مجاز به سوء استفاده از قدرت در باب اسرا نمی باشد که بخواهد به نام خدا آنها را نابود سازد و مانع تنفسشان گردد که در باب زندانیان است که به حکام اجازه نمی دهد زندگی آن را به خطر بیاندازند و حق حیات را از آنان بگیرند مگر جز این است که زندگی سید حسین بروجردی را به خطر انداخته اند و جسم وجان اورا ذره ذره در زندان آب می کنند آیا رفتار رژیم اسلامی در حق این زندانی درست است؟آیا در سنت پیامبر و کلام خدا اینگونه بی عدالتی حکم کرده که اینگونه رفتار میکنند؟

ناشناس گفت...

سلام
در مسئله آزادی اگر توجه شود می بینید که خداوند تا چه حد رقبای خود را آزاد گذاشته است اگر تاریخ را مرور کنید می بینید که دشمنان خدا آنقدر میدان عمل و آزادی وسیعی داسشتند تا حدی که نمرود خود را خدا می دانست و این نشان می دهد که آزادی حق همه است و نباید کسی را به خاطر دفاع از عقیده اش مورد شنجه قرار داد. آیا آقای بروجردی که عقیده اش این بود که دین باید از سیاست جدا شود باید سرکوبش کرد چقدر درد ناک است که افرادی خود را مدافع حقوق اسانها بدانند در حالی که خود سرکوب کننده حقوق انسانها باشند

ناشناس گفت...

جای تعجب است حکومتی که سی سال پیش شکنجه می شدند امروز خود شکنجه گر هستند آیا سی سال پیش که شما را به زندان انداختن و مورد آزار قرار دادند به شما خوش گذشته است که امروز با آقای بروجردی و دیگر مبارزین این کار را می کنید. سی سال پیش ندای آزادی را سر دادید ولی از آغاز کارتان تا اکنون که به آخر عمراین حکومت چیزی باقی نمانده است جز شکنجه و زندان چیزی دیگری ندیدیم

ناشناس گفت...

حتی اگر بخواهند که آقای بروجردی را تحت فشار قرار دهند و اعترافات جعلی بگیرند کسی دیگر به آنها توجهی نمی کند زیرا آنقدر سابقه خودشان خراب است که همه مردم از آنها بیزار هستند وهمه پی به دروغ آنها برده اند. تحت فشار قرار دادن آقای بروجردی به خاطر این است که این سید مظلوم در بین مردم و سایر کشورها محبوبیتی پیدا کرده است و سران حکومت می خواهند که نامی از ایشان به بیرون درز نکند تا نام ایشان در بین مردم کم رنگ و به فراموشی سپرده شود.

ناشناس گفت...

رژيم غاصب ايران بويي از انسانيت نبرده سي سال به اسم اسلام هر نوع جنايتي را مرتکب شدند و به هيچ زن و مردي رحم نکردند خودشان را به زور بر مردم ايران تحميل کرده و با وعده هاي دروغين حقشان را گرفته و خرج کارهاي خبيثانه خود کردند
و کساني را مانند آيت الله بروجردي و صدها جوان ديگر را که براي دفاع از مردم ايران از جان و مال خويش گذشتندرا دستگير کرده شکنجه و يا اعدام مي کنند آنها مشتي تروريسم هستند

ناشناس گفت...

واقعاً خنده دار است دولتي که سي سال مدعي صلح و عدالت است آن وقت بيش از نيمي از مردمش در فقر کامل و بي عدالتي به سر ميبرند سی سال با وعدهای دروغین خود خون ملت ایران را در شیشه کردند و حقشان را غصب کردند و اجازه اعتراض به کسی ندادندو به دیکتاتوری خود ادامه می دهند