۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

شدت توطئه های رژیم، بر علیه آیت الله کاظمینی بروجردی

در پی تجمع اعتراض آمیز خانواده و نزدیکان آیت الله بروجردی در مقابل دفتر سازمان ملل در شهر تهران که به دنبال بی اعتنایی مسئولین دادسرای ویژه روحانیت و مقامات حکومتی نسبت به وضعیت جسمی این روحانی آزادیخواه صورت گرفت، موج جدید تهدید و خشونت علیه خانواده ایشان شدت یافته است.
طبق گزارش واصله ، خانواده ایشان که برای ملاقات با آیت الله بروجردی راهی شهر یزد بودند، در طی راه با یک تصادف ساختگی مورد حمله قرار گرفتند که به زخمی شدن برخی از آنها انجامید. این توطئه به دنبال تهدید خانواده ایشان طی چند روز گذشته صورت گرفته است. آگاهان در مورد علت این اقدامات که همزمان با اعمال محدودیت های گسترده در داخل زندان نظامی شهر یزد علیه آیت الله کاظمینی بروجردی دنبال می شود، بر این باور هستند از آنجا که تمامی حربه های رژیم علیه این روحانی طرفدار جدایی دین از سیاست که شامل واداشتن ایشان به قبول یکی از سه گزینه سکوت، سازش و یا تسلیم بوده، تاکنون بی اثر مانده است؛ بنابراین رژیم تلاش می نماید ارتباط ایشان با دنیای خارج را به طور کامل قطع نماید و نام و یاد ایشان را از رسانه های خبری جهان محو کند.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

من به نوبه خودم و خانواده ام براي خانواده ي محترم سماواتي آرزوي سلامتي و پايداري در راه غقايد صلح طلبانه مرجع خودشان را دارم و با خشوع كامل به اين عزيزان هموطن عرض ادب و ارادت مي نمايم انشاءالله به زودي زود دشمن ايران زمين به سزاي اعمال زشت و غير انساني خود خواهد رسيد.

ناشناس گفت...

با سلام و درورد بر پیشگاه مبارز خستگی ناپذیر آقای بروجردی
این از نشانه های ضعف حکومت ولایت فقیه است که به خانواده مخالفین هم ترحم نمی کند و از هر حربه ای برای به زانو درآمدن مخالفین خود استفاده می کند . امیدوارم صاحبان اندیشه باز و وجدانهای بیدار در داخل و خارج از کشور به اهمیت حمایت از ایشان پی ببرند . در پایان برای خانواده آقای بروجردی آرزوی سلامتی نموده و این خانواده را به سبب مقاومت و صبرشان در مقابل آزار و اذیت های حکومت مورد ستایش قرار میدهم .

ناشناس گفت...

با سلام من در استان یزد مشقول به کار هستم و همه روزه در بام آزادی به دنبال اخبار آیت الله بروجردی می باشم مطالب بسیار آموزنده بوده است از آقای بروجردی و یارانش نهایت تشکر را دارم در حالی که مایلم یاری کنم دستم کوتاه است از خداوند یزدان می خواهم که این بنده زندانیش را یاری کند واز چنگال خفاشان نور ستیز رهائیش دهد .

ناشناس گفت...

من در تهران ساکن هستم و تا کنون فکر می کردم دین اسلام همان رفتار زشت دولت مردان ایران است و از خدا وپیامبرانش متنفر شده بودم که با مطالعه زندگی آقای بروجردی متوجه شدم که این اعمال خامنه ای و باندش یز یدی است وربطی به امام حسین ندارد فهمیدم خدا ظالم نیست این دادگاه ویژه روحانیت است که ظلم میکند ونمی گذارد افرادی همانند بروجردی دین آزادی وصلح وبرابری بین زن ومرد را در جامعه گسترش دهند علتش هم این است تا حکومت مستبد دیکتاتوری خامنه ای پابرجاباشد وفهمیدم بزرگترین مدعی دروغین محصل کشورهای بیگانه بوده که با وعده خانه وآب وبرق مجانی و نفت و خودرو وارتقائ انسانیت و معنویات بر مردم ساده ایران به وسیله عبا وعمامه در سال 1357 مسلط گردید.

ناشناس گفت...

we wish the best for ayatullah kazemini boroujerdi in iran and iranian nation,we hope ayatullah boroujerdi set free and iranian nation as soon as possible from this evil regime,

ناشناس گفت...

متأسفانه دولت ایران خود را عضو سازمان ملل می داند ولی به قوانین سازمان ملل بی اعتنا است و اصلاً دمکراسی را قبول ندارد . با اینکه مسئولین حقوق بشر به این مسئله واقف هستند اقدام جدی انجام نمی دهند و من فکر می نم بیانیه خشک و خالی دردی را دوا نمی کند . می بینیم که حال و روز آیت الله بروجردی به وخامت می انجامد و رژیم به ایشان سخت تر می گیرد تا جایی که تماس تلفنی را هم برای ایشام ممنوع کرده ولی سازمانهای مربوطه مداخله ای نمی کنند مسئولین سازمان ملل و و نهادهای حقوق بشری باید کار اساسی تری انجام دهند .

ناشناس گفت...

با یاد و نام خداوند مهربان
درود فراوان به یاران فداکار آیت الله بروجردی . حقیقت را بگویم من که توانایی و علم آن را ندارم که بروجردی را یاری کنم ولی سعی می کنم که اندیشه ایشان را در خانواده و فامیل و اداره ترویج دهم . امروز ایستادگی آیت الله بروجردی و یارانش الگوی تمتم عیار برای مبارزه شده است . شما امید ملت مظلوم ایران شده اید . پس مقاومت کنید.

ناشناس گفت...

براین همه نقض حقوق طبیعی چه نامی می توان گذاشت که دولتمردان جمهوری اسلامی مدعی عدالت گستری و دفاع از حقوق بشر هستند.

ناشناس گفت...

صلح و آزادی حق خدا داده تمامد ملتها است و کسی که این حق را از بنده گان خدا بگیرد مقابل خدا ایستادگی کرده و دشمن خداست حال خدایی که بنده نوازست چگونه می تواند نماینده ای مانند خامنه ای داشته باشد که نه به دانشجو رحم مکند ، نه به زن و نه مرد و نه به روحانی . روحیه دولتمردان ایران سراسر نفرت است که با آیین آزادی خداوندی مغایرت دارد . درود بر بروجردی که به خوبی از آبروی خداوند دفاع نموده و جان خود و یارانش را فدای این راه کرد .

ناشناس گفت...

ننگ بر حکومت بی پشتوانه ای که از روی ضعف و دون مقداری خود رو به آزار و اذیت خانواده زندانیان خود می آورد گویی که حکومت در بند زندانیان است همانگونه که پدرانشان در کربلا کردند آب را بستند و به کودکان و زنان هم رحم ننمودند . و بزودی این فرزندان پدران حقیقی خود را در جهنم ملاقات خواهند نمود .
ان وعد الله حق

ناشناس گفت...

واقعاً جای تأسف است که در مملکت شیعه این چنین با مردم مسلمان برخورد می کنند. آیا دین اسلام خواستار این چنین جنایتی بوده است؟ که این هایی که دم از اسلام می زنند با چنین وضع اسفناکی با انسانهای آزاده ای مثل آیت الله بروجردی و آقای مسعود سماواتیان و دیگر زندانیان این چنین برخورد می کنند؟ تا کی باید این همه ظلم و جنایت ادامه پیدا کند و مردم همین جور با مرگ دست و پنجه نرم کنند؟ از تمامی سازمان ها و نهادهای حقوق بشری تقاضا می کنم که هر چه زودتر به فریاد و نجات این زندانیان و دیگر زندانیان بی گناه در بند این ظالمان دیکتاتور چاره ای بجویند و هر چه سریعتر دستور و یا قطعنامه ای برای آزادی آیت الله بروجردی و پیروان و دیگر زندانیان بی گناه صادر نمایند.

ناشناس گفت...

اینان می خواهند نور خدا را خاموش کنند ولاکن نور خداوند خاموش شدنی نیست و بزودی انوار ایزدی بر تمامی زمین مستولی خواهد شد . پس ای کوردلان به خود آید و تا فرصت باقی است توبه کنید. به امید فرج

ناشناس گفت...

ماهیت حکومت دجالی خمینی با این قبیل کارها نمایان شد با ارزوی سلامتی و
طول عمر برای ایت الله بروجردی عزیز

ناشناس گفت...

man az azadi ayatolah brojerdi hemayat mykonam

ناشناس گفت...

درود به آزادیخواهان خستگی ناپذیر
من نیز به عنوان یک ایرانی آزادیخواه ، توطئه ها و فشارهای رژیم مستبد و ستم دینی ، بر علیه آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی ، خانواده و پیروان ایشان را محکوم می کنم و خواهان آزادی هر چه زودتر ایشان از چنگال دیکتاتوری مذهبی می باشم .
به امید آزادی ، ثریا

Unknown گفت...

با سلام بر شما وطن
ای عزیزان من از تلاش شما برای بدست آوردن آزادی تشکر می کنم و مطمئن باشید ما پیروزیم چون حق با ماست

ناشناس گفت...

با درود فراوان بر تمام آزادی خواهان جهان.
به امید روزی که به یاری از مبارزینی برخیزیم که تمام وجودشان را برای آزادی فدا نمودند.