۱۳۸۷ آبان ۱۵, چهارشنبه

یکی دیگر از پیروان آیت الله بروجردی در بستر مرگ

خانم طیبه شهامت جو 41 ساله، همسر زندانی تبعیدی آقای مسعود سماواتیان بر اثر فشارهای روحی روانی شدید، دچار حمله قلبی وسیع شده و در بیمارستان بستری است. حال ایشان بسیار وخیم گزارش شده و در حال مرگ است. آقای مسعود سماواتیان به جرم دفاع از آیت الله کاظمینی بروجردی و اعتقاد به جدایی دین از سیاست از 15 مهرماه 1385 بازداشت شده و پس از تحمل نزدیک به یک سال حبس و شکنجه با وثیقه سنگین آزاد شد و همزمان با این واقعه شغل خود را هم از دست داد و مجددا هم در تیر ماه 87 به زندان اوین برده شد و درمهرماه به خرم آباد برده شد تا در زندان آن شهر دوره محکومیت 5 ساله خود را در تبعید سپری کند و در تمام این روزها، این بانوی فداکار، بار زندگی خود و دو فرزندش را به تنهایی به دوش می کشید.

۵ نظر:

Unknown گفت...

چرا جهان جوابگوي خواسته ما نيست؟مگر ما چه مي خواهيم جز مذهبي خالي از دوز و كلك ،عاري از دغل و سياست.ما خدا را مي خواهيم.مگر جرم است خدا را عبادت كردن؟چرا نهادهاي بشري به دادمان نمي رسند؟چرا اين ملت به خواب رفته با ما فرياد نمي زند؟آقاي طبرزدي شما كه بر گفته هاي آيت الله بروجردي نقدي نوشته ايد چرا امروز به دفاع از ما بلند نمي شويد؟پس چه كسي با يد صداي ما را به گوش جهانيان برساند؟ اگر بروجردي نبود چه كسي خبر از بي هويتي ما داشت؟ما فراموش شده بوديم و حال حتي مرگ هم نمي تواند خداي يكتايمان را از ما بگيرد.ما با انتظار زاده شديم و افتخارمان اين است كه منتظر بميريم

Unknown گفت...

درود به همه ی زنانی که با تمام وجود به خاطر احیای حقوق انسانی در فضای اختناق مصنوع رژیم ولایت فقیه به پا خواسته اند و همگام با سایر اقشار میهن در راه آزادگی گام بر می دارند .
آخر روزی را خواهیم دید که آزادی احیا شده است و من مطمئن هستم که تا چنین روزی اندک زمانی بیش فاصله نداریم

Unknown گفت...

جاي تعجب است اين آيت الله بروجردي
واقعا پيرواني دارد با اعتقاداتي راسخ و استوار
چه كار مي شود كرد بقول امام سوم شيعيان كه ميفرمايد : و ما الحيوة الدنيا الا عقيدة و جهاد ، كه درحق اين پيروان صدق مي كند كه از همه چيزشان گذشتند ....

ناشناس گفت...

تا کی باید مخلوق زیبای خداوند زیر شلاق استبداد مدعیان دروغین ولایت پرپر شود ؟ جرم این بانوی فداکار حمایت از مردیست که میخواهد آزاد بیندیشد . ما زنان سیلی خورده از استبداد باید از اینگونه زنان حمایت کنیم.

ناشناس گفت...

درود بر شما طیبه خانم و درود بر معلمت که این گونه درس آزادی و آزادگی به شما داد.کمپین یک میلیون امضاء