۱۳۸۷ آبان ۳, جمعه

دكتر عليرضا نوري زاده از واقعيتها مي گويد
****
اشتباه اپوزیسیون از ابتدا در این بود که نه تلاشی برای برقراری ارتباط با روحانیت شیعه غیردولتی کرد و نه کوشید به آقایان اطمینان دهد در صورت تغییر رژیم و برپائی نظامی مردمسالار و سکولار، حرمت دین و جایگاه آنها رعایت خواهد شد در حالی که بقای این رژیم هم از شأن آنها می‌کاهد و هم به دین لطمه‌های بسیار وارد می‌کند. میلیونها ایرانی از رژیم بیزارند و آرزو می‌کنند روزی را ببینند که وطنشان و دینشان از چنگ مشتی دینفروش بی‌خدای فاسد و جائر نجات پیدا کند اما خیلی از آنها با مشاهده عملکرد ما و شنیدن و خواندن گفتارها و نوشته‌هایمان از این مسأله نگرانند که اگر روزی رژیم برافتد کسانی که امروز باورهای آنها را با بی‌پرواترین واژگان تحقیر و مسخره می‌کنند، با دینداران چه خواهند کرد. برای آنکه دین دولتی و دولت دینی نداشته باشیم ضروری است روحانیونی را که مثل سید کاظمینی بروجردی فریاد می‌زنند «ما دین سیاسی نمی‌خواهیم، ما می‌خواهیم مثل اجدادمان آلوده حکومت و سیاست نباشیم، جای ما در مسجد و عبادتگاه است نه در کاخ حکومتی» نه فقط حمایت کنیم بلکه صدایشان را تا می توانیم انعکاس دهیم.
متن كامل مطلب ««« لطفا كليك كنيد

۳۴ نظر:

Unknown گفت...

خوشحالم از اينكه نظريات آيت الله كاظميني بروجردي در رسانه هاي خارج اثر گذار شده وشخصيتي بي نظير در امر قلم و اطلاع رساني از وي اعلام حمايت كرده .

Unknown گفت...

جناب نوري زاده
قلم سبزتان حقايقي را نگاشت كه هيچ گاه بر دفتر تاريخ زمانه رنگ كهنگي را نخواهند گرفت. فردا از آن ايرانيان مبارز است

ناشناس گفت...

اي كاش مي شد همه جهان را به عشق هدايت كرد و قبله گاه را يك گل ياس گذاشت و همه در محراب چشمانت به نماز ايستند. عشق واقعي را طوفان به تاراج برد و زمستان سعي در خشكاندن ريشه هايش كرد اما در پس هر شب طوفاني ، طلوعي در راه است.
به اميد آزادي آيت الله بروجردي ، روحاني آزادي خواه و مبارز ايران زمين

ناشناس گفت...

با سلام. هرجه كشد امت اسلامى از همان لگدى كه به على زدند. واقعاً تاریخ درس های خوبی به انسان ها داده و همگان را به عبرت گرفتن از آن فرا می خواند. بله آیت الله بروجردی همانند آباء و اجدادش مورد ظلم حکام دوران خویش قرار گرفته اند و مانند اجدادش به زندان رفتند به خاطر دینی که پیامبر اکرم در طلب برقراری آن بودند، به تبعیت از راه وشیوه و منطق ایشان دست به تبلیغ دین آباء و اجدادیش نمود، که ثمره اش همان است که می بینید. و همیشه حق گویان و حق طلبان گمنامان عصر خویش بوده اند. آقای نوری زاده از شما خیلی متشکریم که با قدرت و توانمندی خود توانستید از این سید مظلوم دفاع کنید و صدای حق طلبانة ایشان را به گوش جهانیان برسانید و از ایشان حمایت کردید و ممنون که نگذاشتید فریاد این سید مظلوم خاموش بماند.

ناشناس گفت...

با تشکر از شما

ناشناس گفت...

با تشکر از شما

ناشناس گفت...

با تشکر از شما

ناشناس گفت...

دوست عزیز دکتر علیرضا نوری زاده
قلم شیوای شما به جان خسته ام امید زندگی داد . باید به عرض برسانم که دوستان در اپوزیسیون همواره دچار اختلاف و درگیریند و علت را باید در حرکات جمهوری ولایت زر و زور و تزویر جستجو کرد . من در مورد آیت الله بروجردی با شما هم عقیده هستم و دین را یکی از شاخصه های ایرانیان می دانم . و این مکاران در لباس دین را دین فروشانی بیش نمی بینم ، و بهترین راه افشا را بروجردی داشته و از ایشان حمایت می کنم .

ناشناس گفت...

آقای نوری زاده
من شما را دوست دارم ، آقای همایون را هم دوست دارم .
نظر شما بسیار متین بود . ای کاش مبارزانی همانند همایون بخاطر وطن هم که شده ، از آیت الله بروجردی دفاع می کردند و همه با هم جدائی دین از سیاست را بخواهیم . آزادی حق ماست و باید برای حق روحانی ، مدیر تلویزیون ، روزنامه نگار و همه و همه تلاش کنند .
با تشکر حامد اصفهان

ناشناس گفت...

با سلام به شما عزیز هموطن
باور بفرمائید و قبول داشته باشید که اپوزیسیون در این مدت 29 سال نگاه به اعتقاد ملت نکرده بلکه امید داشته که ملت اعتقاد خود را تعویض نماید و رفتار بد رژیم را تسریع کننده این هدف می دانستند لذا تغییر موثری در داخل ایجاد ننموده است باید بدانیم که ملت توقع همیاری دارند و امروز که ایت الله بروجردی در بستر مرگ در زندان قرار دارد باید صداقت خود به اثبات برسانند . از تفکرات آزاد شما متشکرم ندا دانشجوی مامایی –بوشهر

ناشناس گفت...

با درود
تعجب میکنم که هنوز عدهای پیدا میشوند که ایت الله بروجردی را با خمینی یکی میدانند . تا کسی حرف میزند میگویند از این آن خط گرفته ، مثل فلان حزب عمل میکند تا همان کلام رزیم را نداتسته تکرار کنند . واقعاً ایا حرفها و نوشته های آیت الله کاظمینی بروجردی شفاف نیست .کمی به خود بیاییم و بدانیم دشمن ما اسلام سیاسی است نه اسلام غیر سیاسی . ما با بدعت ولایت فقیه مشکل داریم نه با روحانیت . ما با تفکر دیانت ما عین سیاست ماست موافق نیستیم نه مذهب غیر سیاسی از شما کمال تشکر را دارم . حسن از برازجان

ناشناس گفت...

آقای نوری زاده
با درود من به نوبۀ خودم از صراحت شما که نشانۀ شجاعت شماست تشکر می کنم ، راستی اگر همۀ صاحب نظران تبعیض را کنار می گذاشتند چه میشد ؟ من معتقدم که نباید کسی را به جرم اندیشۀ مستقل مورد مأخذه قرار داد باید از او حمایت کرد . آیت الله بروجردی صاحب اثر و نظر است اگر رژیم سعی در تخریب چهرۀ ایشان دارد ، هدف دارد ولی من این را می پرسم ما اگر از آیت الله بروجردی حمایت نکنیم چه هدفی داریم ؟

ناشناس گفت...

با سلام به آزاد اندیشان جهان
من در تصدیق کلام آقای نوری زاده باید بگویم من همسایۀ آیت الله بروجردی هستم ، نمی توانستم باور کنم که این اتفاقاتِ عجیب نباشد ، مگر انسان چقدر می تواند استقامت کند ؟ یاران ایشان چند روز در ماه رمضان لب به غذا نزده بودند ولی مقاومت کردند و تا این لحظه نیز مقاومت می کنند ، باید یاد گرفت .

ناشناس گفت...

جناب نوری زاده
ملت ما ملتی مذهبی هستند که این اعتقادات در رگ و خون و استخوان آنها ریشه دوانده که متأسفانه عده ای روحانی نما به سوء استفاده از آن اقدام کرده و سی سالبه جان و مال مردم ایران سلطه پیدا کردند ، اینک شخصی که دین حقیقی را به مردم ارائه موجب بیداری و شناخت جوانان و ملتهای مختلف از دین اسلام شده که این امر موجب برملا شدن حکومت استبدادی رژیم ایران شده . لذا حمایت همه جانبۀ تمام اقشار و مذاهب با هر عقیده موجب فروپاشی این حکومت ضد انسانی می شود.

ناشناس گفت...

با سلام
همانطور که همه می دانند هر پنج انگشت مثل هم نمی شوند ، در بین تحلیلگران همیشه عده ای بوده و هستند که تحلیلشان بنا به میل حاکمان استبدادی و جهت رضایت آنها بوده ، در بین روحانیون نیز عده ای روحانی نما رضایت حاکمان استبدادی دینی را به خدا وملت ترجیح می دهند و در مقابل روحانیونی مبارز و شجاع فقط و فقط جهت رضای خدا و خلق تحت هر شرایطی حاضر به سازش در برابر حگام دینی نیستند و دین حقیقی را ترویج می دهند که آیت الله بروجردی از این دسته است که حمایت از ایشان مایۀ فروپاشی رژیم ستم دینی به دست دین حقیقی است .

ناشناس گفت...

آقای نوری زادۀ عزیز
زمان ، زمانِ اختلاف نیست . زمان تبعیض نژاد و ملیت و عقیده نیست ، آزادی یعنی برابری عقیده و نژاد و جنسیت و ملیت ، و برای رسیدن به آزادی باید از کسانی که قادر به مبارزه در راه آزادی هستند حمایت نمود . آیت الله بروجردی یکی از این مبارزین وطن دوست است که با عقیدۀ جدائی دین از سیاست و حکومت پا به میدان مبارزه با رژیم مستبد آخوندی گذاشته و در این مبارزه بدون چشم داشتی به پست و مقام در راه آزادی ملت که امری خدادادی می باشد حمایت تمامی نیروهای اپوزیسیون را می طلبد . بنابراین باید گفت : اختلاف نه ، وحدت آری.

ناشناس گفت...

با سلام
راست می گوید جناب نوری زاده ، من همه اش در فکر بودم که اگر رژیم تغییر کند این کسانی که حالا دارند علیه دین صحبت می کنند فردا در ایرانی آزاد اعتقاداتمان را به مسخره می گیرند لذا هیچ وقت با وجود نفرت نفرت از ولایت فقیه راضی به نابودبش نبودم ولی امروز راضی هستم چرا که شخصیتی همانند آیت الله بروجردی در صحنه می باشد.

ناشناس گفت...

کاش می شد تورا یاد نمود کاش می شد خانه آباد نمود
کاش می شد که فریاد نمود کاش می شد نظر ابراز نمود
کاش می شد وطن آزاد نمود کاش می شد که تن آزاد نمود
کاش می شد قصه آغاز نمود کاش می شد تو را آزاد نمود
کاش می شد تو فریاد زنی ملتی را تو آزاد کنی
کاش می شداوین تخته زنی کاش می شد خدا راتو فریاد زنی
کاش بودی ،فقر ملت چاره کنی التماس از درگه یزدان بکنی
کاش می شد تو را آزاد خواند کاش می شد دشمن از میهن راند
کاش بودی ،هراج نوامیس چاره کنی کاش بودی ودلم شاد کنی
کاش بودی سر سفره بی نانم تخت هراج به میهن زدند
کاش از دل شب ندا می آمد بر ملت در بند رها می آمد
کاش همه همدل یکی می بودیم کاش یک مشت به دجال می بودیم
کاش دشمن در سرو ما لانه نداشت کاش بروجردی به اوین خانه نداشت
گه
تقدیم به سید در بند و آزادی خواهان جهان

ناشناس گفت...

سلام
به امید روزی که آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی، آزادانه تمامی مردم را به جدایی دین از سیاست و آشتی با خدا، بخواند.

ناشناس گفت...

با سلام، باید هم صدا با هم فریاد برآوریم که ما از ظلم و ستم و دروغ و ریا خسته شده ایم، باید که تا جان داریم فریاد آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی را به تمام مردم جهان برسانیم که خدا ظالم نیست، پیغمبر ظلم نمی کند، قرآن نگفته اموال مردم را بخورید.

ناشناس گفت...

سلام بر تمام کسانی که تا پای جان برای آزادی و آزادگی ایستادند، سلام بر سید زندانیِ تحت شکنجه، آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی.

ناشناس گفت...

کاش که دست از جان بشوییم و مانند آیت الله بروجردی به جنگ با ظلم و ستم به پا خیزیم.

ناشناس گفت...

من زندگی ام را مدیون آیت الله کاظمینی بروجردی می دانم؛ چرا که غرق در گمراهی بودم و این سید بزرگ مرا نجات بخشید و اینک وظیفه ی خود می دانم که تا جان در بدن دارم از ایشان و عقاید ایشان که دفاع از تمامی مظلومان جهان است و خود اینک یکی از مظلوم ترین افراد بشر است دفاع نمایم. به امید روزی که در جهان نباشد هیچ ظلمی.

ناشناس گفت...

در جمهوری اسلامی ایران کسانی هستند که می خواهند صدای نارضایتی خود از هیئت حاکمه بر ایران را به گوش مدافعان و سازمانهای حقوق بشر برسانند لذا سریع مورد با یکوت خبری شدید قرار می گیرند که الان در ایران همه اقشار مردم از جمله: معلمان و کارگران و زنان و..... زیر خشونت ، آزار و اذیت و شکنجه قرار دارند و هیچ صدایی از رسانه ای در ایران بیرون نمی آید. لذا دیدگاه آیت الله کاظمینی بروجردی در زمینه اطلاع رسانی را به سمع و نظر شما می رسانم و آن:
اطّلاع رسانی از جمله مشاغل مهم و با شرافت است. درج اخبار واقعی، آسايش خيال را به ارمغان می‌آورد و سانسور خبری، نمونه‌ای از شکنجه‌گری می‌باشد. بايکوت خبری به هر دليل و عنوان، کاری ناپسند و غير انسانی است. مخبرين جامعه، راه انبياء را ادامه می‌دهند و هر که از طريق بنگاه‌های خبرپراکنی، اراده به نشر اکاذيب کند، به روح جامعه خيانت کرده. ارسال خبرهای مستند، موجب اعتبارات دولتها می‌شود و ارسال مطالب حقيقی بر روی آنتن های خبری، عزّت و سربلندی ملّتها را به دنبال می‌آورد. حقّ طبيعی انسانها آگاه شدن از پنهاني‌هاست. همان کاری که شما انجام می دهید؛ بله آقای نوری زاده عدة بسیار کمی هستند که وجدان هایشان بیدار است و بر علیه حکومت ظالم و ستمگر دست از مبارزه بر نمی دارد و شما هم یکی از این مبارزان قوی و منحصر به فرد هستید ان شاءالله که دست از مبارزات خود و حمایت از این روحانی مورد ظلم قرار گرفته را فراموش نکنید. خیلی دوستتون داریم، موفق و پیروز باشید.

ناشناس گفت...

سلام به شما آقای نوری زاده
ما ارمنیان نیز از این روحانی مبارز آیت الله کاظمینی بروجردی حمایت می کنیم زیرا ایشان در دیدگاهها و رساله آزادی که نوشته اند و این که آزادی را برای تمام ادیان خواستارند و به همه آنها احترام می گذارند و ایشان تنها شخصیتی هستند که اکثر ادیان های مختلف از جمله مسیحی هان و بهائیان و ما ارمنی ها و..... از ایشان حمایت می کنیم و از شما کمال تشکر را دارم که با درایت کامل از ایشان به خوبی حمایت می کنید لذا از شما خواستاریم که در حمایت از این روحانی تحت ظلم با تمام وجود مورد حمایت خود قرار بدهید، شاید که روزی اهداف این روحانی در بند به کرسی بنشیند.باز هم از شما کمال تشکر را دارم. به امید آزادی هر چه زودتر ایشان از زندان.

ناشناس گفت...

عزیزم ، برادرم ، آقای نوری زاده قربانت بشم ، ما ایرانیان در ادوار مختلف همیشه مرادی داشتیم ولی صاحب نظران دوران هم برای راهنمایی مردم تلاش میکردند . بروجردی هر که هست فرزند ملت است و ستم و ظلم را نتوانسته تحمل کند ما هم نباید تحمل کنیم که ایشان را شکنجه کنند . عباسی از مشهد مقدس

ناشناس گفت...

ایران من هرگز فرزندانت را رها نخواهم کرد . ای خاک آزادگی ای سرزمین شیران رهایت نمی کنم تا مغولان دوران تو را تکه تکه کنند . تو ایرانی و همه در برابرت مسئولیم . چه معلم چه کارگر چه تاجر چه زن و چه مرد و چه روحانی . همه با هم برای آزادیت ای میهن جان میدهیم . سلیمی از بهشهر

ناشناس گفت...

با سلام خدمت شما آقای نوری زاده از این که مثل گذشته دست از حمایت از روحانی آزادی خواه و خواستار جدایی دین از سیاست آیت الله کاظمینی بروجردی بر نداشته اید خیلی متشکریم.

ناشناس گفت...

سلام واقعاً باید به آقای نوری زاده احسنت گفت که این چنین راجب آیت الله کاظمینی بروجردی این گونه در سایت خود از ایشان حمایت کرده اند.

ناشناس گفت...

خیلی دوستتون داریم آقای نوری زاده و مثل شما از آیت الله بروجردی با تمام وجود حمایت می کنیم.

ناشناس گفت...

من با نظر آقای دکتر نوری زاده موافقم هستم و با تمام وجود خواستار کمک کردن به آیت الله کاظمینی بروجردی هستم و دست از حمایت ایشان بر نخواهم داشت.

ناشناس گفت...

هموطن گرامی ، با درود

حس انسان دوستی شما مرا شگفت زده کرد از شما به خاطر زحماتتان در راه آزادی وطن تشکر می کنم و امیدوارم فعالین داخل و خارج از کشور با درک این مسئله به آزادی آیت الله بروجردی یاری رسانند .

ناشناس گفت...

باسلام - حداقل دربررسی عملکرد دو ساله اخیر آیت الله بروجردی ، هر بیننده عاقل و آزادی قضاوت خواهد کرد که بیشترین هزینه در راه وطن را آیت الله بروجردی خرج کرده است و این خود سندی محکم بر صداقت و پاکی نیت ایشان است . مرضیه داشجوی کرجی

ناشناس گفت...

با سلام آقای نوری زاده خیلی از شما تشکر می کنم و با عقیده شما موافق هستم و آرزوی آزادی ایران اسلامی را از خداوند مهربان مسئلت دارم و از مجامع بین المللی خواهان آزادی هر چه زودتر آیت الله بروجردی و یارانشان از زندان مخوف اوین هستم.