۱۳۸۷ شهریور ۱۳, چهارشنبه


در خواست کمک فوری از تمامی سازمانها و مجامع مدافع حقوق بشر دنیا

با تقدیم درود و جاودانه ترین احترامات
طبق اخبار انتشار یافته طی روزهای اخیر در سایتهای خبری مختلف و از جمله سایت مجموعه فعالان حقوق بشر ایران در رابطه با آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی روحانی معترض و مخالف ولایت فقیه، ایشان مانند همیشه و بدون اطلاع قبلی، از زندان اوین به دادگاه ویژه روحانیت منتقل شده و در برابر تعدادی از ماموران رژیم که خود را پزشک می نامیدند ، مواجه شده اند. افراد یادشده ایشان را به دلیل بیان برخی مواضع اعتقادی مانند رد احکامی چون اعدام، شلاق، سنگسار، و قطع اعضاء بدن ، اعتراض به نقض آزادی بیان و قلم ،همچنین مخالفت با اصل مجعول ولایت فقیه و اعتقاد به جدایی دین از سیاست، دیوانه و مجنون خطاب کرده و به عدم سلامت روانی ایشان در حضور قاضی دادگاه شهادت داده اند که این خود نوعی دیگر از انواع بی عدالتی های رایج در نظام قضائی ایران و خارج از اصول دادرسی عادلانه می باشد که متهم حتی بدون حضور وکیل تسخیری خود و به تنهایی در برابر دادگاه قرار می گیرد. این در حالی ست که بنا به گزارشی که سایت مجموعه فعالان حقوق بشر ایران منتشر کرده است دکتر حسام فيروزي پزشك معالج تعدادي از زندانيان سياسي، وضعیت آيت الله كاظميني بروجردي را بحرانی اعلام نموده و از آیت الله شاهرودی رییس قوه قضائیه ایران خواسته است که سریعاً ایشان را به مرخصی درمانی براي مداوا در محیط خارج از زندان بفرستند. همچنین در طی جلسه دادگاهی فوق الذکر، به ایشان گفته شده است که اجباراً باید با برخی روزنامه های دولتی مصاحبه کرده و در آن نسبت به عملکرد گذشته خود و تفکر جدایی دین از سیاست اظهار پشیمانی و ندامت کرده، خواستار عفو از حضور دادگاه و مقامات حکومت نماید و گرنه ایشان و پیروانش را از بین خواهند برد.
از آنجا که اخیراً شاهد برخی دسیسه های مختلف به منظور از بین بردن آیت الله بروجردی به شکلی صوری و ساختگی از سوی نظام ایران می باشیم ( مانند طرح شایعه فرار ایشان از زندان که چندی پیش توسط مسئولین ساخته و پرداخته شده بود و به دلیل عدم هماهنگی بین خودشان، رئیس کل زندانها به سرعت و شدیداً فرار ایشان را تکذیب کرد ) و در شرایطی که ایشان از بیماریهای بسیاری چون آسم، ناراحتی قلبی، ناراحتی کلیوی، پارکینسون، فشار خون بالا، دیابت و ... رنج می برند و با وجود این موارد، روزانه مجبور به انجام کارهای بسیار سنگین در زندان در قالب شکنجه می باشند.
ما معتقدیم با توجه به موارد فوق الذکر، کسانیکه در برابر نقض گسترده حقوق یک انسان سکوت اختیار میکنند حق ندارند خود را مدافع حقوق بشر بدانند. هم اکنون جان آیت الله بروجردی صرفاً بدلیل ابراز عقایدش در خطر است، لذا قبل از بروز هر گونه اتفاق ناخوشایندی برای ایشان از سوی رهبران و حامیان ولایت فقیه بعنوان مهمترین ناقضین حقوق بشر در ایران، از تمامی سازمانها، نهادها و فعالین حقوق بشری در سراسر دنیا درخواست رسیدگی سریع و جدی به این مهم را داشته و تامین شرایطی مناسب و مساعد جهت مرخصی درمانی ایشان و اعزام نماینده ی ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل برای دیدار از ایشان را خواستاریم.
هواداران آیت الله بروجردی در ایران و اروپا

هیچ نظری موجود نیست: