۱۳۸۷ شهریور ۱۴, پنجشنبه


توطئه ترور شخصیتی آیت الله کاظمینی بروجردی

تهران - سپتامبر 2008
طرح جدید ترور شخصیت آیت الله کاظمینی بروجردی در پی ناکام ماندن طرح قتل ایشان در حال اجرا میباشد. طبق مدارک و اسناد فاش شده از دادسرای ویژه روحانیت که از مخوفترین نهادهای رژیم ولایت فقیه بوده و تحت نظارت مستقیم رهبر حکومت است، سه رویکرد زیر در دستور کار قرار دارد :
1- اعلام عدم سلامت روانی آیت الله بروجردی و انتشار آن در جامعه .
2- تبعید ایشان به زندان شهر یزد .
3- انتشار مصاحبه ایشان با یکی از روزنامه های دولتی مبنی بر پشیمانی وی نسبت به تفکر وعملکرد گذشته ( به ویژه طرفداری از جدایی دین و سیاست ) و درخواست عفو از رهبر و مقامات حکومت .
بر اساس آخرین اخبار، ایشان در روز یکشنبه 10 مرداد بدون اطلاع قبلی به دادسرای ویژه روحانیت منتقل شد که پس از مواجه شدن با تعدادی افراد ناشناس که خود را پزشک معرفی نمودند، مقرر گردید تاییدیهای مبنی بر عدم سلامت روانی ایشان صادر گردد. ضمن این که از ایشان خواسته شد به منظور انجام مصاحبه ساختگی و نیز انتقال به شهر یزد خود را آماده سازد. در این جلسه حتی وکیل تسخیری ایشان نیز حضور نداشته است که نمایانگر شدت بی عدالتی و نقض اصول اولیه دادرسی می باشد.
این تحرکات، گویای ناتوانی حکومت در برابر این روحانی آزادیخواه و اندیشه های وی میباشد. لازم به ذکر است اخیرا شایعه ای مبنی بر فرار ایشان از زندان انتشار یافت که پس از بازتاب وسیع آن و افشا شدن توطئه قتل ایشان توسط نهاد های مدافع حقوق بشر و رسانه ها، حکومت مجبور به تکذیب رسمی این شایعه گردید.
یادآوری می شود آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی، روحانی شیعه منادی جدایی دین از حکومت، که خواهان برقراری آزادی قلم و بیان، لغو مجازات های اعدام و سنگسار و شلاق می باشد، بیش از دو سال است که در زندان اوین به سر می برد. ایشان در این مدت تحت انواع شکنجه ها قرار داشته و به بیماریهای مختلف جسمی دچار شده است. بنا بر گزارشی که
سایت مجموعه فعالان حقوق بشر ایران منتشر کرده است، اخیرا دکتر حسام فيروزي پزشك معالج تعدادي از زندانيان سياسي در ایران، وضعیت آيت الله كاظميني بروجردي را بحرانی اعلام نموده و از رییس قوه قضائیه ایران خواسته است که سریعاً ایشان را به مرخصی درمانی براي مداوا در خارج از محیط زندان بفرستند.

این روحانی آزاداندیش برداشتهای متفاوتی از دین اسلام ارائه داده است که در آثار و سخنانش مشهود می باشد، با مراجعه به سایتهاي ایشان برخی از این آثار از جمله رساله آزادی قابل دسترسی است.
www.boroujerdi.eu
www.bameazadi14.blogspot.com
www.aboroujerdi.blogspot.com

بنابراین از تمامی سازمانها، نهادها و فعالین آزادیخواه و طرفدار حقوق بشر در سراسر جهان درخواست میگردد که به منظور رسیدگی سریع و جدی در مورد وضعیت ایشان و اعزام نماینده ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل برای ملاقات با ایشان و پی گیری آزادی و برقراری امکان مداوای ایشان در خارج از زندان اقدامات لازم را به عمل آورند.
هواداران آیت الله کاظمینی بروجردی در ایران و اروپا

هیچ نظری موجود نیست: