۱۳۸۶ اسفند ۷, سه‌شنبه

آغاز دوباره ي پروژه ي تخريب آيت الله بروجردي در جرايد دولتي

روزنامه جام جم ارگان رسمي رژيم مذهبي ديكتاتوري ايران در شماره ي 2229 روز دوشنبه 6 اسفند 1386 برابر با 25 فوريه 2008 با چاپ مطلبي در ويژه نامه اي تحت عنوان « كژراهه » به بررسي فعاليتهاي آيت الله بروجردي پرداخت و در اين راستا به وارونه جلوه دادن مبارزات آيت الله بروجردي بر عليه رژيم ملايان و تخريب وجهه ي ديني و مردمي ايشان اقدام نمود .
در نوشتار ذيل به اختصار به بررسي مطالب منتشره و اتهامات وارده به ايشان و پاسخگوئي به شبهات تحميل شده خواهيم پرداخت تا از وارونه نويسي تاريخ ممانعت بعمل آيد و بيش از پيش به پرده برداري از چهره ي واقعي اين رژيم ديكتاتوري مبادرت ورزيد :
1- روزنامه جام جم : سيد حسين كاظميني بروجردي، فرزند سيد محمد علي در سال 1337 در بروجرد متولد شد. در سال 50 پس از اتمام دوره متوسطه تحصيلات جديد، وارد حوزه هاي علميه بروجرد، تهران و قم شد و محضر درس استاداني را تجربه كرد، اما به خاطر اين كه مباحثه اي نداشت و جدّيتي در درس خواندن از خود نشان نداد، طلبه موفقي نشد. بااين حال در اوايل طلبگي ملبس به لباس روحانيت شد. در سال 1358 چند سالي را در مسجد همت آباد واقع در ميدان منيريه امام جماعت بود و از همان ابتداي فعاليتش، دروسي را با عنوان ظهور، براي برخي مستمعان تشكيل داد.
جواب : تحريف و وارونه نويسي از سنت ديرينه شماست كه بعد از گذشت 29 سال بر هيچ روشن ضميري اين حقيقت پوشيده نيست . چگونه است كه گاه مي گوئيد ايشان اقرار كرده است كه از نظر ايمان، علم و عقل تهي است و گاه مي گوئيد وارد حوزه هاي علميه بروجرد، تهران و قم شده و محضر درس استاداني را تجربه كرده. گاه مي گوئيد بيسواد است و با روحانيت بيگانه و گاه مي گوئيد طلبه موفقي نبوده است . و آيا ميدانيد که ايشان به إذن و دستور مرجع وقت، آیت الله العظمی سیّد محمدرضا گلپایگانی به امامت مسجد همت آباد منصوب شده بود و اين مسجد بعد از هفده سال امامت و خطابت و زدودن غربت از در و دیوار آن و انعقاد جماعات بی نظیر در وقت نماز، غصب و به دیگری واگذار گردید! و آيا اين برخورد شنيع، توهين وبي حرمتي به آن مرجع بزرگوار نبود؟ اين نشان از اين دارد كه شماها از ابتدا با مرجعيت اصيل و مردمي مخالف بوديد. اين تناقض و ضديت در گفتار و رفتارتان بزرگترين دليل بر كذب ادعايتان است. اين چه قضاوت منصفانه ايست كه پدر بزرگوار ايشان كه از اعاظم مراجع وقت بوده و اجازه مرجعيتش را بزرگاني چون شيخ ابوالحسن اصفهاني و آيت الله خوئي ، آيت الله بروجردي و آيت الله العظمي ميلاني صادر نموده اند ايشان را اينگونه معرفي مي كنيد : فرزند سيد محمد علي!!
لازم به ذكر است در اوايل دستگيري آيت الله بروجردي، جرايد حكومتي وقت از ايشان بعنوان فردي روحاني نما نام برده در حالي كه در اين جا اعتراف مي كنند ايشان تحصيلات حوزوي داشته است .
2- روزنامه جام جم : در كنار اين اقدامات، از فعاليت هاي فرهنگي هم غافل نبود و سعي مي كرد به مناسبتي در موضوعات مختلف مقاله اي بنويسد و در نظر مردم، خود را به عنوان فردي صاحب نظر جلوه دهد.
جواب : ايشان همانند اجدادش همواره با سلاح قلم و بيان به جنگ با استبداد ديني و مذهبي پرداخته و آثار گرانبهائي را همانند پدر بزرگوارشان برجاي نهاده كه از جمله آن مي توان به كتابهاي 1- باراني در كوير سوخته 2- كتاب حكيم 3- مناظرات اينترنتي 4- درمانگاهي براي تو 5- رساله آزادي و همچنين ده ها مقالات ديگر اشاره نمود كه با رجوع به هر يك از اين آثار بي نظير در مي يابيد كه ايشان در خيلي از مسائل اختصاصي، صاحب نظر بوده اند و گواه بر اين مدعا اسناد و آثاريست كه از خود برجاي نهاده است. در هر حال آنچه كه فردي را در ديدگاه جامعه بعنوان فردي صاحب نظر معرفي مي كند آثار قلمي و كلامي ايشان است و نه ادعا؛ لذا با در نظر گرفتن آثار قلمي و كلامي برجاي مانده از ايشان، قضاوت را بر عهده ي ديگران بايد گذاشت .
3- روزنامه جام جم : كاظميني بروجردي همچنين با ارسال نامه هاي متعدد به مجامع بين المللي خارج از كشور همانند اتحاديه اروپايي، خاوير سولانا، پاپ بنديكت شانزدهم و سازمان حقوق بشر اقدام به جوسازي بر ضد نظام كرد. وي در نامه اي كه در 28/6/85 به پاپ نوشت، با طرح ادعاهاي كذب، آورده است : پيشواي مذهبي مستقل هستم. سال هاست كه مورد انواع فشارها و آزارهاي مختلف قرار گرفته ام. ماه ها مورد شكنجه قرار گرفته ام. اينك قضاوت را به وجدان هاي بيدار مي سپارم كه چگونه مي توان دست روي دست گذاشت و حراج ديانت و معنويت را ملاحظه كند. استمداد من و بسياري از ملت ايران كه خواهان پيروي از دين منهاي سياست هستند، بي جواب مانده. اين جانب صاحب بزرگ ترين جمعيت مستقل مذهبي ايران هستم كه مغضوب حكومت هستم. گناه من آن است كه نمي خواهم دين را با سياست درهم بياميزم.
جواب : اين نتيجه ي بايكوت خبري صد در صد و سانسور شديد شما ست كه در درون حاكم است. وقتي كه رسانه و مطبوعات آزاد در كشور وجود ندارد و هر صداي مخالف را خفه مي كنيد و حكم اعدام براي روزنامه نگار صادر مي كنيد يقينا تنها مرجع، فضاي باز رسانه اي و مجامع و شخصيتهاي بين المللي خارج از كشور است تا انسان ظلم ديده، شكوائيه اش را به آن ارجاع دهد و از آن استمداد طلبد. و مطابق آنچه آورده ايد قضاوت را به وجدان هاي بيدار مي سپاريم كه چگونه مي توان دست روي دست گذاشت و حراج ديانت و معنويت و انسانيت را در مرز و بوم عزيز خود ملاحظه كرد.
4- روزنامه جام جم : با چنين القائاتي، هواداران وي براي دفاع از او تهييج شدند و در نيمه شب 12/7/85 تا وقت سحر در حالي كه اسلحه سرد به دست داشتند، در محل سكونت او رفت و آمد مي كردند. اين تجمع، بدون مزاحمت نبوده و طرفداران بروجردي چند مامور بسيجي را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به يك روحاني توهين كردند و به يك ماشين نيروي انتظامي نيز آسيب رساندند. تجمع هواداران و مريدان در مقابل منزل كاظميني بروجردي واقع در خيابان اوستا در روزهاي 13 و 14/7/85 به اوج خود رسيد و از اين پس اين تجمع بيش از پيش مورد توجه ضد انقلاب قرار گرفت .
جواب : آنكه اندك شناختي از اين روحاني ديكتاتور ستيز دارد به آساني درمي يابد كه شعار ايشان هميشه صلح و مسالمت بوده و توصيه دائميش به پيروانش حفظ و صيانت از آرمانهاي رفيع انسانيست. حمل چوب و كارد آشپزخانه در عصر بمب اتم كه در دست عده ي قليلي از پيروان آيت الله بروجردي بود و نظام از آن به عنوان سلاح سرد ياد مي كند دليل بر خشونت و تعصب نبوده است بلكه نشان از مظلوميت است. كه چگونه نظامي كه تا بن دندان مجهز به پيشرفته ترين سلاح هاي سركوب جمعي است در برابر عده اي قليل و دست خالي لشكر كشي مي كند و به طفل سه ماهه هم رحم نمي كند و اين بزرگترين نقاب برداري از چهره استبداد ديني بود كه آيت الله بروجردي با الگو گيري از حركت اصيل و آزاديخواهانه جدش حسين بن علي در كوچه سرو خيابان آزادي نسبت به آن مبادرت ورزيد .
5- روزنامه جام جم : در نهايت مقدمات دستگيري او در 15/8/85 فراهم شد و عده اي از ماموران لباس شخصي ناجا در ساعات اوليه بامداد براي اجراي حكم به در منزل او مراجعه كردند، اما كاظميني سرسختي نشان داد و با فراخوان هوادارانش قصد خود را براي مقابله علني كرد. در اين فراخوان 500 نفر از مريدانش در محل حاضر شدند و به عقب راندن نيروهاي ناجا اقدام كردند و حتي چند نفر را نيز به گروگان گرفتند.
جواب : اولاً كه چرا زمان دستگيري ايشان را يك ماه به جلو كشيده ايد ؟ دستگيري ايشان 15مهرماه بود نه 15آبان. شايد ميخواستيد بگوئيد حمله و يورش به ايشان و پيروانش در سحر نيمه ي ماه رمضان نبوده است! و ثانيا نكند فراموش كرده ايد كه 48 ساعت مشتي زن و بچه صغير را با دهان روزه در آنجا محصور كرديد و حتي به گواه همسايگان آيت الله بروجردي از آوردن آب و غذا هم ممانعت كرديد و جوانان مسلمان را با دهان روزه سركوب كرديد. براستي كه روي حكومتهاي مستبد پيشين و طالبان را سفيد كرديد! در ثاني ايشان هيچ گاه فراخواني براي مقابله علني با حكومت را نداشت آن هم به چند دليل 1- اينكه ايشان همواره توصيه به صلح و مسالمت داشته است فلذا چنين ادعايي كذب محض است .2- اسناد تصويري مشتمل بر عكس و فيلم بيانگر محبوبيت بيشمار وي در اقصي نقاط كشور دارد و اگر ايشان مي خواست فراخواني براي قيام بر عليه رژيم داشته باشد الان مجبور بوديد بجاي دستگيري پانصد نفر ( به ادعاي خودتان ) ، صدها هزار نفر از هواداران اسلام غير سياسي در كشور را دستگير كرده و به زندان ببريد.كافي است به اسناد تصويري گردهمائي هزاران نفر از هواداران ايشان در ورزشگاه شهيد كشوري تهران بتاريخ 8 تيرماه 1385 نگاه كنيد بلكه حقيقت امر بر شما هويدا گردد.
6- روزنامه جام جم : از همان ساعات اوليه بامداد برخي نيروهاي حزب الهي بدون هماهنگي در محل حاضر شدند و مقابل هواداران كاظميني صف آرايي كردند و تا پايان در گيري و دستگيري در صحنه حضور داشتند.
جواب : براستي كه اين به اصطلاح نيروهاي حزب الهي هر جا بوي سركوبهاي مردمي ، خشونت و يورش باشد بدون هماهنگي در صحنه حضور مي يابند! اينان از كدامين مرجع قانوني و رسمي پيروي مي كنند! و آيا در حكومت شما مرجع قانوني رسيدگي به درگيريها پليس نيست؟ الحق كه بي قانوني از اركان اصلي نظام شماست. حتي معتقد به قوانيني كه خود وضع كرده ايد نمي باشيد.
7- روزنامه جام جم : در بازرسي هاي اوليه و تفتيش منزل وي، 2 قبضه سلاح ژ-3 و تعداد زيادي قمه به دست آمد. 178 نفر از متهمان دستگير شده زن و 225 نفر مرد بودند.
جواب : با وجود اينكه سابقه طولاني و مهارت كافي در نشر اكاذيب و دروغپردازي بر عليه ملت ايران داريد ولي اينبار گويا حافظه خود را از دست داده ايد و با وجود كثرت گزارشات كذبي كه بر عليه آيت الله بروجردي نشر داده ايد بعد از گذشت 17 ماه از واقعه، تازه يادتان آمده كه 2 قبضه سلاح، آن هم ژ-3 در منزل ايشان كشف كرده ايد! كدام عقل سليم اين را از شما مي پذيرد كه يك روحاني با دو قبضه سلاح از نوع ژ-3 مي خواهد رو در روي نظام بايستد! در ضمن اي كاش بچه هاي شير خواره و دختر بچه هاي سه ساله را هم جزو آمار بازداشت شدگان مي آورديد تا دنيا بداند شما پايبند به هيچ يك از اصول اخلاقي و انساني نمي باشيد.
8- روزنامه جام جم : پس از دستگيري كاظميني توسط دادگاه ويژه روحانيت تلاش گسترده اي از سوي برخي رسانه هاي خارجي براي راه انداختن موج تبليغي منفي عليه جمهوري اسلامي به راه افتاد و برخي هواداران كاظميني نيز با بهره گيري از فضاي مجازي سعي كردند اين گونه القا كنند كه وي در زندان زير شديدترين شكنجه ها قرار دارد، اما بعدها با انتشار برخي اعترافات او كه بيانگر چهره واقعي كاظميني بروجردي بود، بسياري از اقدامات بي اثر ماند.
جواب : به گواه شاهدان عيني، شدت شكنجه بر آيت الله بروجردي بقدري بوده كه هم اكنون تعادل جسمي خود را از دست داده است و بدون كمك و دستگيري ديگران قادر به بلند شدن از روي صندلي هم نمي باشد. شواهد امر گوياي آن است كه وي در مدت بازداشت در زندان اوين مبتلا به بيماريهائي ازجمله پاركينسون ، ديابت ، فشار خون و نارحتي هاي قلبي شده است كه زائيده ي شدت فشار و اذيت و آزارهائي است كه در اين مدت بر وي وارد شده بود و همچنين گواه صدق اين مدعي مجموعه گزارشاتي است كه از ناحيه سازمانهاي معتبر جهاني حقوق بشري صادر شده است و از جمله آن مي توان به گزارشهاي مكرر سازمان عفو بين الملل و ديده بان حقوق بشر اشاره نمود.
9- روزنامه جام جم : وي در آخرين جلسه دادگاه، خود را فريب خورده ضد انقلاب خارجي دانست و تاكيد كرد نوري زاده بارها با وي تماس گرفته و وي را تشويق به استقامت كرده و گفته : اگر مدت كمي مقاومت كني، ناتو به ايران حمله مي كند و كار آنها تمام مي شود و تو مي شوي رهبر ديني. حتي خانمي از راديو سوئد زنگ زد و ضمن تبريك به كاظميني به خاطر مقاومتش مدعي شد كه هيچ روحاني معروفيتي به اندازه او روي كره زمين ندارد.
جواب : اين سناريوي مضحك پخش اعترافات ، ديگر براي ملت ايران يك بازي تكراري و رنگ باخته ايست . دولتمردان رژيم ادعا مي كنند كه آيت الله بروجردي رهبري آينده ي ايران را در سر مي پروراند در حالي كه آيت الله بروجردي بسان اجدادش معتقد به جدائي دين از حكومت بوده و حكومت ديني در عصر حاضر را نوعي استبداد مذهبي ميداند كه آفت آزادي و معنويت است و اخلاقيات را در جامعه ريشه كن مي كند، پس چگونه خود كه شخصي روحاني مي باشد مي تواند چنين ادعايي كند ؟!
10- روزنامه جام جم : يك كاري مي كردم كه بيشتر لات ها و بدحجاب ها جذب مي شدند. به خاطر چي؟ به خاطر اين كه به اينها مي گفتم بيايند حاجت بگيرند. كمتر، هياتي ها و مسجدي ها مي آمدند.
جواب : انحصاري كردن دين و مذهب از شاخصه بارز استبداد ديني است كه باعث ادبار جامعه از رهبران آسماني مي گردد و دين و مذهب را ابزاري براي نيل به مطامع نفساني مي كند. اين خط مشي پيامبران الهي بوده كه در دعوت و گرايش امت به اصول معنوي و اخلاقي، تبعيض قائل نبودند و دعوتشان شامل عموم توده ملت مي شده است. ما حصل 29 سال استبداد ديني بدست رژيم ديكتاتوري ايران، رويگرداني و بي اعتمادي قاطبه ي ملت ايران نسبت دين و مذهب شده است كه عوارضش از بمب اتم و سونامي نيز مخربتر است. و آيا محدود كردن گرايشات مذهبي به صنف « مسجدي و هيأتي » ظلم نيست ؟

۲۴ نظر:

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
با سلام من رضا هستم.به خدا از خنده دارم مي ميرم.شما كه مي گفتيد اين آقا از عقل و ايمان و دانش تهي است.حالا اين آقا سر از حوزه علميه بروجرد و قم در آوردو در محضر درس استاداني را تجربه كرد .استاد كيست؟ جايش كجاست ؟استاد در دانشگاه است .اگرآيت الله بروجردي از علم تهي است ،بگوييد نقش استاد در اين وسط چيست؟ چه طور امكان دارد كسي در كلاس درس نزد استاد تجربه اي را كسب كند و لباس روحانيت را بر تن كند بعد اين شخص بي سواد است!!!كم كم داريم به جاي باهال مي رسيم . به مرور زمان آفتابي به نام آيت الله بروجردي از پشت ابري كه توسط شما ساخته شده بيرون مي آيد . آخه مي گن خورشيد هيچ وقت پشت ابر پنهان نمي مونه.حالا خوبه خودتا ن داريد اعتراف مي كنيد كه ايشان از علم و دانش تهي نيست. مسئله بعدي اينكه اگر ايشان از ايمان تهي بوده است پس چطور امكان دارد يك فرد بي دين خواب و خوراك را ازتان بگيرد با سخراني هايش در مجالس با شكوه ديني جدا از سياست!!! مسئله بعدي ادعا كرده ايد كه آيت الله بروجردي از عقل تهي است .چطور يك فرد ديوانه كه تعادل ذهني و فكري ندارد در جواب پاپ كه همه شما با اين همه مراجع تقليد مثل خري در گل مانده بوديد به فريادتان رسيد و با سخناني كوبنده دهن پاپ را بست.اين شما ها هستيد كه از عقل تهي هستيد كه نمي دانيد چه مي گوييد.ديروز بي سواد بود امروز سر از حوزه هاي علميه در آورد!ديروز از عقل و ايمان تهي بود امروز مي گوييد كه امام جماعت مسجد همت آباد بوده است! كساني كه مطالب قبل و حال را بخوانند حتي اگر فردي كه بي سواد باشد مسئله را شما آنقدر روشن كرده ايد كه بي سوادها هم مي توانند بفهمند شياد واقعي كيست؟ امام قلابي كيست؟در تلويزون اعلام مي كنيد كه اكثريت با نظامند و آن چيزي را كه من در شهر مي بينم چيز ديگري مي گويد. خامنه اي با اين بي عقلي خود كاري كرده است كه اگر شخصي نماز خود را تمام كرد رو به سمت زندان اوين مي كند و به آيت الله بروجردي از راه دور مي گويد السلام عليك يا فرزند بيست و هفتم حضرت زين العابدين ،امام سجّاد عليه السلام لبيك اللهم لبيك . خامنه اي مطمئا باش همين سلام دادنها از راه دور تورا با سر مي زند زمين.ولي خوده مانيم هنوزم از ديوانگي خامنه اي دارم از خنده مي ميرم.خامنه اي فكر كنم تا چند روز ديگر خدا جونم كاري مي كنه كه تو بادو دستت البته با اون دست فلجت بر فرق سرت مي كوبي و مي گي كه خودم كردم كه لعنت بر خودم باد.راستي خامنه اي چرا جديداًدر سخنرانيهات من يك جورايي دارم حس مي كنم اعصابت بهم ريخته اگر مردم دقت كنند چشمات بد جوري تيك عصبي مي زنه . كه بچه پيغمبر را مي خواي رسوا كني هان. خداجون مي گه دارم برات.مولا علي مي گه آنچه كه از علم بهتر است تجربه است كه در روزنامه جام جم به تجربه اي كه آيت الله بروجردي اين عارف كسب كرده است اشاره كرده ايد. آيت الله بروجردي مي فرمودند كه اگر حرص مال را خوردي بدان بيچاره اي .كاري كردي كه هر جا اسمت مي ياد آبا و اجدادت را مردم ايران به فهش مي كشند . آره خودت كردي كه لعنت بر خودت باد در آخر از برادر گرامي جناب آقاي پايدار كمال تشكر را دارم و فقط مي توانم بگم خداوند شما را در صحنه زندگيتان موفق كند الهي آمين يا رب العالمين تمام.

ناشناس گفت...

به خدا كه خجالت هم خوب چيزيه.

ناشناس گفت...

هر چه دل تنگتان مي خواهد بگوييد بزودي حق به حقدار مي رسه

ناشناس گفت...

صداي شيخ احمدي در تمامي رسانه ها به گوش مي رسد باز هم از رو نرفتيد رسواييتان آشكار شد كمي خجالت هم خوب چيزي است

ناشناس گفت...

29ساله كه بوي جنايات اين رژيم همه جا را ورداشته بسته ديگه بابا حالمان را بهم زديد با اين همه دروغ راست مي گفت آقاي بروجردي راستي مُرد انصاف را در گور كردند.

ناشناس گفت...

اگر در كربلا نبوديم و كشته شدن حسين را با چشم سر نديديم ولي فرزند حسين را ديديم كه چطور كتك مي زديد و حال با چشم دل كربلا و حسين را درك كرديم

ناشناس گفت...

بسته ديگه مردم دارند گروه گروه از دين خارج مي شوند.كمتر دروغ بگوييد.مردم را خفه كرديد با اين خدا پرستي زوري و سياسيتون مردم حالشون از دين سياسي بهم مي خوره بسته ديگه اين همه كثافت كاري به نام دين محمّدي. مردم را كتك مي زنيد و با زور وادار به خدا پرستي زوري مي كنيد .مگر حرف آيت الله بروجردي چه بود؟ بگذاريد مردم آزادانه خداي خود را بپرستند.حال ما شده شبيه دوران خلافت بني عباس.مردم را كشتيد اين كشور بايد در اوج با شد چرا نشده ؟چرا به قله هاي موفقيت نرسيده ؟ به خاطر اينكه تمامي موانع را ول كرديد چسبيده ايد به تخريب آيت الله بروجردي.آخر كه چه ؟ مگر حسين ضرر كرد تا فرزندش آيت الله بروجردي ضرر كند . نتيجه كه چي ؟ خامنه اي تو تا قيامت كه زنده نيستي . هر كه با علي در افتاد ور افتاد.اين جمله يك شعر بي معنا نيست . يك حقيقت است .حقيقت را در 209 اوين مي خواهي كه خفه كني . بدبخت تو با اين كارت داري خودت را خفه مي كني .نكنه فكر كردي سر پل سرات در روز قيامت هم بسيج و سپاه به دادت مي رسند !!! واي از دست شما ابلهان .كه بسيجي بايد در رأس همه امور باشد هان؟ تا اين دو ذره آبروي باقي مانده از اسلام را ببرد؟

ناشناس گفت...

انتخابات!فرد شايسته!اعتماد!مگر در اين مملكت فرد شايسته اي هم وجود دارد كه به او راي بدهيم؟

ناشناس گفت...

شادمهر عقيلي را و امثال مثل او را از مملكت بيرون كرديد چرا؟ چون ترانه هاي حرام مي خواندند . پس اين حاج ذاكرها چه مي گويند؟ اين حلالي ها چه مي گويند؟ آبروي كربلا را دارند مي برند . مثلا اربعين حسيني است! فرزند حسين را با مسخره كردن و چاپ دروغ ها در روزنامه جام جم مي خواهند اين عارف را تخريب كنند . حال در اربعين حسين حسين مي گويند .شما مطمئا هستيد حسين از شما رازي است ؟ به صورتتان نگاه مي كند؟ از شما رو بر نمي گرداند؟ به قول آيت الله بروجردي فاطمه الزهرا تنها فقط از ابي بكر و عمر رو بر نمي گرداند . از شيعه اي كه شام مي دهد سينه مي زند گريه مي كند هم رو بر مي گرداند.حالا دوباره چند روز ديگر در روزنامه هاي ديگر درباره ايشان اعترافات ساختگي چاپ كنيد و با اين دروغ ها بر قلب امام عصر شلاق بزنيد.خدا لعنتت كند خميني كه بنيانگذار حكومتي هستي كه اسمش حكومت اسلامي است بعد فرزندان اسلام را اين چنين مي كنيد. با تشكر از آقاي پايدار

ناشناس گفت...

اين چه كم سواد پر مدعائي است كه حكومت شما را به خطر انداخته؟

ناشناس گفت...

اسلحه، خنده دار است!اسلحه آيت الله بروجردي قلم ايشان است.

ناشناس گفت...

آشغال را بازيافت مي كنند ولي دروغ گو قابل بازيافت نيست. منظور را بفهم كسي كه بر عليه فرزند رسول الله تهمت و دروغ مي نويسي.به خدا قسم خدا با تو كاري مي كند كه از آشغال هم پستر بشوي

ناشناس گفت...

اعترافاتي كه كرديد مثل اين است كه نه چك زديم نه چونه عروس اومد تو خونه

ناشناس گفت...

دروغگو ،دروغگو بسته ديگه دروغگو

ناشناس گفت...

خداوند آسمان ها و زمين داناي نهان و آشكار عالم است او خود خوب مي داند كه چطور دروغهايتان را آشكار كند

ناشناس گفت...

حزب الله ! آيا خدا اين نيروهاي خود سر را براي حملات وحشيانه مي فرستد؟

ناشناس گفت...

خبر جديدي از آيت الله بروجردي در وبلاگتان انتشار دهيد با تشكر

ناشناس گفت...

ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند!كدام علي؟ فرزندان علي را به بند اوين كشيده ايد.

ناشناس گفت...

اي خامنه اي مگر آيت الله بروجردي كوه آهنگران است كه هر لحظه بر جانش مي زني آتش اگر 100 سال هم در اين زندان بماند همان است كه همان است سرباز امام زمان است

ناشناس گفت...

از امام سجّاد عليه السلام پدر بيست و هفتم آيت الله بروجردي:خداوند را روزي است كه در آن روز بيهوده گران را پشيماني است

ناشناس گفت...

بسيجياني كه تشنه به خون آيت الله بروجردي فرزند29 اميرالمومنين حضرت علي بن ابي طالب عليه السلام مي باشند بخوانند كه
گر چه سخندان به سخن غالب است
گوش بده بر سخنم جالب است
اذن دخول تو به باغ بهشت
حُب علي بن ابي طالب است
حالا براي فرزند علي در روزنامه اعترافات ساختگي بنويسيد

ناشناس گفت...

احمدي نژاد در سخنراني هاي خود گفت كه ما بايد طعم عدالت را به مردم بچشانيم! كدام عدالت ؟ كدام سهام عدالت؟ آهان فهميدم منظورش از عدالت شكنجه فرزندان علي عليه السلام است

ناشناس گفت...

خواهي نشوي رُسوا همرنگ جماعت شو! فرزندان پيامبر اسلام را به بند اوين بكش تا خامنه اي رسوايت نكند . ولي بدان رسوايي بزرگي در راه است رسوايي روز قيامت كه در آمدنش هيچ شكي نيست .رسوايي كه دامن دشمنان محمّد و آل پاك و مطهرش را مي گيرد

ناشناس گفت...

با نام خدا و با ياد خدا و براي خدا مي نويسم.از مبطلات نماز غصب مكان نمازگزار است و مي بينيم كه بسيجيهاي فاسد، مسجد نور ميدان خراسان را غصب كرده اند و صاحب خانه را به طرز مشكوكي به قتل رساندند.اسلام مي گويد كه اين نماز را خدا قبول نمي كند در تعجبم براي كه خم و راست مي شوند ؟ دستها را در قنوت به سمت كه بلند مي كنند؟ در اذان كدام علي را به امامت اول شيعيان فرياد مي زنند؟خنده دار است ! با تُن صداي بالا فرياد مي زنند اشهد ان امير المومنين علي ولي الله و بعد از نماز اقدام به نبش قبر فرزند 28 مولا علي عليه السلام مي كنند.فردايشم هم آيت الله بروجردي كسي كه خون مولا علي در رگهاي اوست به خانه اش مثل خانه مادرش فاطمه الزهرا(س) يورش مي برند. خدايي اين نماز قبول است ؟كلا هرگز. در آخر هر كسي كه اين نظر منه بنده حقير را مي خواند اگر معني ارادت به محمّد رسول الله را مي فهمد براي فرزند رسول الله كه در حال حاضر مريدانش را اجازه نمي دهند تا او را آزادانه زيارت كنند و از اقامه نماز فرزندش آيت الله بروجردي جلوگيري
مي كنند به نيّت پنج تن پنج صلوات به ياد حضرت آيت الله العظمي آقا سيّد محمّد علي كاظميني بروجردي فرزند بيست و ششم حضرت زين العابدين امام سجّاد عليه السلام بفرستد با تشكر از آقاي پايدار