۱۳۸۶ آبان ۱۸, جمعه

آيت الله بروجردی روز گذشته به بيمارستان منتقل شد

بنا بر گزارشات رسيده آيت الله بروجردي روحاني مخالف به بيمارستان مدرس تهران انتقال يافت
آيت الله کاظميني بروجردي زنداني عقيدتي که در بازداشت وزارت اطلاعات قرار دارد و در زندان اوين نگهداري مي شود به دليل بيماري هاي جسمي که در زندان بدان مبتلا شده است طي روز گذشته به بيمارستان مدرس تهران انتقال يافت. وي پس از انجام عکس برداري و معاينات پزشکي به زندان اوين منتقل شد .
فعالان حقوق بشر در ايران نسبت به سلامت جسمي آیت الله بروجردی اعلام نگراني مي کند و خواهان آزادي بي قيد و شرط وي جهت رسيدگي پزشکي در بيمارستان مي باشد.

تمامی دولتهای آزاده ی جهان ، واجب وجدانی و انسانی است که پژواک فریادهای این روحانی مصلح زندانی ایران باشند که او خدای ادیان آسمانی را تبلیغ می کند و فلسفه ی درگیری او با اسلام حکومتی ، بر همین موضوع است که میگوید : چرا به نام پروردگار بخشنده ، جنایت می کنید و زیر عنوان دین ، معیشت مردم را تنگ می کنید و آسایش جامعه را می گیرید ؟!
تقاضای ایشان و همه ی گرویدگان به او از مقامات اثر گذار در شورای امنیّت سازمان ملل ، آنست که به هر طریق که میتوانند از دولت ایران ، آزادی مطلق او و هوادارانش را بخواهند و چنانچه از او به درستی حمایت نشود ، خواهید دید که اکثریّت قاطع مردم ایران در پشتیبانی او قرار دارند . به خواسته ی به حق سیاست زدگان مخالف اسلام سیاسی ، توجه کنید .
اطلاعیه دفتر اروپایی آیت الله بروجردی

هیچ نظری موجود نیست: