۱۳۸۶ مرداد ۸, دوشنبه

روح خمینی به خمینی پیوست


باخبر شدیم رئیس مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله مشکینی پس از سالها تحمل رنج بیماری در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت . ایشان به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره های انقلاب 57 ، نقشی انکار ناپذیر در بقاء و تداوم حکومت دیکتاتوری مذهبی در ایران ایفا نمود . وی به عنوان یکی از شورای هشت نفره ای بود که در سال 1383 دستور تخریب مقبره ی مرجع عالیقدر شیعه آیت الله العظمی سید محمدعلی کاظمینی بروجردی ، واقع در مسجد نور میدان خراسان تهران را صادر کرده بود .
« یوم ندعوا کلّ اناسٍ بإمامهم »
این ندای قرآن ، کتاب مقدّس مسلمانان است که می گوید :
یقیناً روزی فرا خواهد رسید که هر مردمی را با امام و رهبر خویش فرا می خوانیم تا در محضر ربوبی ، پاسخگوی ثانیه های عمر خویش باشند که این عمر دو روزه را چگونه صرف نمودی و در دو راهی های زمانه دنباله روی کدام پیشوا بودی ؟
در اینکه آقای مشکینی سر در اطاعت امام و مراد خویش یعنی روح ا... خمینی داشته است جای هیچ شکّی نمی باشد . بدین خاطر ایشان در محضر پروردگار عالمیان نه تنها می بایست پاسخگوی عملکرد شخصی خویش باشد بلکه در روز رستاخیز بزرگ ، باید جوابگوی ملّتی باشد که در طول این 28 سال گذشته جز نکبت ، حرمان و بیچارگی نصیبی از انقلاب خمینی نبُرد . انقلابی که نه تنها سفره های رنگین ایرانیان را تهی نمود ، معنویّات ، ادبیّات و اخلاقیّات آنها را نیز بر باد داد . پر واضح است که نسل سوخته ی انقلاب ، هم اکنون اسیر انواع بلایا همچون اعتیاد ، بیکاری ، فقر اخلاقی و ... است !!
باور کنید از شنیدن خبر ارتحال این ملّای انقلابی بسیار متأثّر و ناراحت شدیم . تأثّر ما از این بابت است که ایشان نیز مانند یار شفیق انقلاب آقای لنکرانی با کوهی از اسرار انقلاب به اصطلاح اسلامی ، در زیر خروارها خاک مدفون می شوند درحالی که این ملّایان درباری باید در برابر ملّت داغدیده و رنج دیده ی ایران پاسخگوی عملکرد خود در طول سه دهه ی اخیر باشند امّا ....

هیچ نظری موجود نیست: