۱۳۸۶ تیر ۴, دوشنبه

با فعالین مدافع حقوق بشر ملاقات کنید نه با سرکوبگران
همراه با عكسي از آيت الله كاظميني بروجردي در شكنجه گاه اوين
به گزارش فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران، قرار است هئیتی از نمایندگان کمسیون خارجی مجلس نروژ صبحگاه روز دوشنبه جهت مذاکره با نمایندگان مجلس رژیم وارد ایران شوند. این مذاکرات به مدت 2 روز طی روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام خواهد گرفت.
در روزهای گذشته تعدادی از مدافعین حقوق بشر با این نمایندگان ملاقات نمودند و ضمن تاکید و یادآوری بر این مسئله که بعنوان نمایندگان مردم نروژ لازم است که :
1. بازدید از زندانهایی که زندانیان سیاسی درآن نگهداری میشوند و خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی در ایران شوند2. ملاقات با خانواده های زندانیان سیاسی و مطلع شدن از وضعیت آنها و عزیزان در بندشان

3. ملاقات کردن با دانشجویان آزادیخواه و خواستار آزادی دانشجویان در بند
4. ملاقات با فعالین جنبش برابری زنان
5. ملاقات با فعالین کارگری و سایر اقشار جامعه
طی تماس تلفنی که با مسئول هیئت داشتیم و با تاکید مجدد بر نکات فوق، ایشان شماره تلفنی را دراختیار ما قرار دادند که ضمن تماس با سفارت نروژ خواستار ملاقات و تماس با نمایندکان نروژی شوند، تا خانواده های زندانیان سیاسی، فعالین زنان، دانشجویان، کارگران، معلمین، و سایر اقشار جامعه از شرایط خفقان، سرکوب، دستگیری، زندان،شکنجه واعدام حاکم بر جامعه، نمایندگان مردم نروژ را در جریان بگذارند واز آنها بخواهند تا مسئله نقض وحشتناک حقوق بشر در ایران را مورد توجه دولت خود و سایر دولتهای اروپایی قرار دهند.
نمایندگان شرکت کننده در این هیئت عبارتند از:

1.Olav Akselsen (agha)
2.Anette Trettebergstuen (khanom)
3.Anne-Margrethe Larsen (khanom)
شماره تماس 0098.21.22291333
ايران پرس نيوز

هیچ نظری موجود نیست: