۱۴۰۱ آبان ۸, یکشنبه

و خدا چنین فرمود: تو آزادی سخن بگویی اما آنچه که ما می‌پسندیم

 



بروجردی و خانواده‌اش رسما گروگان حکومت الله هستند و صدای آزادیخواهی او را قطع نموده‌اند

طبق اخبار رسیده از داخل ایران، در ادامه افزایش فشارها و تهدیدها علیه آقای بروجردی، امروز ایشان و خانواده‌اش را در شرایطی قرار داده‌اند که عملا گروگان حکومت می‌باشند! همانطور که در اطلاعیه‌های قبلی به اطلاع رسانیده شد، ایشان از دادن بیانیه و حمایت از جنبش آزادیخواهانه مردم ایران اکیدا منع شده‌ و حداکثر تدابیر امنیتی و تهدید بر ایشان اعمال می‌گردد. اما امروز از حفاظت اطلاعات ویژه روحانیت با ایشان تماس گرفتند و با تهدید و توهین، تدریس و تحقیقات ایشان را هم متوقف و تدریس را هم به کلی ممنوع کردند. 
آقای بروجردی که پس از یازده سال زندان و شش سال حصر خانگی، دیانت و سیاست را ناکارآمد دانسته، هیچ‌گونه فعالیت سیاسی نداشت و صرفا به تحقیق و پژوهش در اسناد و مدارک دینی پرداخته و از طریق ارسال فایل های صوتی یا تلفنی برای شاگردان و مردم علاقه‌مند، در سراسر ایران کلاسهایی برگزار می کرد. امروز به جرم این که تدریس‌های ایشان حاوی افشای ماهیت غیرحقیقی خدای ادیان و همچنین اشعاری که در حمایت از مردم مظلوم ایران و بیان دردهایشان می‌سرودند، این تدریس ها هم ممنوع شد و ایشان طی یک فایل صوتی در آخرین تدریس، اعلام نمودند که  مجبور به قطع تدریس‌ها و ارتباط با شاگردان شده‌ است.
این در حالی است که ایشان حتی از داخل زندان تحت بدترین شرایط، بیانیه ها و نامه‌های شجاعانه و محکمی در محکومیت ظلم و استبداد، تحت عنوان حکومت دینی به بیرون ارسال می کردند که در سایت بام آزادی قابل ملاحظه است. اما امروز که خود و خانواده اش در گروگان حکومت الله هستند، شرایط ایشان از زندان هم بدتر است و امکان هرگونه فعالیتی از ایشان سلب شده است. 
لازم به ذکر است که مدتی پیش هم به‌صورت تلفنی تهدید شده بود و تماسهای تلفنی ایشان هم مرتبا با اخلال مواجه شده یا به کلی قطع می‌شد. 

متن اطلاعیه ایشان در ارتباط با ممنوع‌ التدریس شدن را در ذیل ملاحظه فرمایید :

"من بارها از این خدا آزار دیده‌ام، جوانیم را طی یازده سال زندان که بدون مرخصی و درمان و وکیل بود از بین برد و عمرم را به هدر داد! الان هم که این گوشه افتاده‌ام باز این خدا رهایمان نمی‌کند و آزار می‌دهد. وسیله ارتباط من با دیگران این موبایل است که بارها پارازیت و اخلال در تماس تلفنی ایجاد می‌کند. الان هم که این خدا با ما چپ افتاده و می‌گوید که درس و توسل را قطع کن و می‌گوید تو اشعاری را به دفاع از مظلومین می‌خوانی که به من برمی‌‌گردد که ظالم هستم و در تدریس هم عدم تطابق را نشان می‌دهی، که ما واقعیت نداریم! به هر ترتیب عرض می‌کنم خدمتتان که تا اطلاع بعدی که خدا اجازه بدهد، درس و بحث تعطیل است! "


لینک خبرهای اشاره شده :
http://www.bamazadi.net/2022/10/blog-post_30.html

http://www.bamazadi.net/2022/10/blog-post_11.html



هیچ نظری موجود نیست: