۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

نمونه ای از بایکوت رسانه ای علیه بروجردی

دو روز پیش به مناسبت چهارمین سالگرد حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو، آقای بروجردی، پیامی ارسال کرده بودند که از سوی نمایندگان و همچنین سایر دوستان برای رسانه های مختلف از جمله کیهان لندن (فارسی) ارسال شد تا آن را انتشار دهند. ولی متاسفانه مسئولین نشریه از انتشار آن حتی در بخش تریبون آزاد امتناع کردند و اعلام کردند که نمی توانند چنین پیامهایی را منتشر کنند.
در زیر جوابیه آقای بروجردی به نشریه کیهان لندن برای اطلاع شما برای قضاوت وجدان های بیدار منتشر می گردد:
"برای اثبات این که سیاست در جهان امروز همانند دیانت هدفدار، جناحی، استثمارگر و مافیایی است، همین اقدام روزنامه کیهان فارسی لندن کافی است.
ما باید از مدیریت آن نشریه بسیار سپاسگزار باشیم که نظرات دوراندیشانه ما را با موضع گیری های عجولانه، غیرمنطقی و تحمیلی خود به اثبات میرساند.
ما ایدئولوژی خود را به تاریخ معاصر انتقال می دهیم که قابل سانسور و پرده پوشی نیست، این روزها می گذرد و قضاوت به صاحبان اندیشه های مستقل منتقل خواهد شد.
آیا برای انعکاس تفکرات غیرتحمیلی معیارهایی وجود دارد؟ آیا آزادی بیان با حد و مرزهای دیگران مشخص می شود؟ آیا شما اعقل جامعه بشریت هستید که می توانید قیچی جراحی مغزها را به دست بگیرید؟ آیا شما در جایگاه تشخیص حق از باطل می باشید؟ آیا شما پشت پرده اعمال نظرات خاص ندارید؟ آیا شما هستید که می خواهید جایگزین نظام جمهوری اسلامی شوید؟ آیا شما حق دارید بی عدالتی و خفقان را در کشور مظلوم ما محکوم کنید؟ آیا شما می دانید که یک محصور در منزل در زیر چکمه استبداد دینی چه می کشد؟ آیا کسی که در کشورهای اروپایی سال ها است که یک زندگی مرفه داشته، درد یک زندانی سابقه دار سیاسی اعتقادی را می فهمد؟ آیا گردانندگان اپوزوسیون های حقوق بشری، رنج های مرا که نزدیک به چهل سال است تحت فشارهای روحی و جسمی و خانوادگی و مالی حاکمیت مذهبی قرار دارم می فهمند؟ هرگز من شکایت غول های سیاست را که امثال بنگاه های خبرپراکنی شما را به میل خود اداره می کنند، به شما اعلام نمی کنم و آن را به وجدان های بیدار جامعه انسانی موکول می نمایم."
با سپاس 

بروجردی، ایران – تهران- حصر خانگی
دیماه نود و هفت

هیچ نظری موجود نیست: