۱۳۹۵ مرداد ۲۴, یکشنبه

ممانعت از شرکت آقای کاظمینی بروجردی در مراسم ازدواج دخترش


آقای کاظمینی بروجردی اندیشمند و تئوریسین متافیزیک، که تا امروز نزدیک به 3600 روز را بدون وقفه در زندان سپری کرده اند،  از اسارتگاه اوین ، جشن ازدواج دخترش محیا را درحالی تبریک گفت که دادگاه ویژه روحانیت با درخواست مرخصی ایشان برای حضور درمراسم ازدواج آخرین فرزندش مخالفت نمودند.  این در حالیست که  این زندانی اسیر استبداد دینی در آستانه یازدهمین سال اسارت همچنان مورد تحریم دارو و درمان و وکیل قرار دارد و اعضاء و جوارحش به نابودی رسیده و هر لحظه در انتظار مرگ می باشد.
ایشان در پیام تبریک خود اشاره به محرومیت عمدی از حداقل حقوق یک زندانی برای برخورداری از حتی یک ساعت مرخصی برای حضور در مراسم ازدواج آخرین فرزندش نمود و یادآور اعمال سخت گیری های عمدی مقامات مسئول شد که در طی این سالها از حضور در جلسات ازدواج فرزندان و یا  تدفین و یادبود مادرش خانم  فاطمه نخی و برادرش   سید حسن کاظمینی بروجردی محروم بوده است.
 ما نمایندگان آقای کاظمینی بروجردی، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت جسمی ایشان، یادآور می شویم که مقامات دادگاه ویژه روحانیت ایشان را بدون پرونده و دلیل قضایی و بدون وجاهت قانونی و کاملا  بلاتکلیف در حبس نگهداشته اند،  در حالی که از ابتدای سال جاری مدت حبسشان به پایان رسیده است ومصرانه ازتمامی نهادها و سازمان های مدافع حقوق بشر خواستار رسیدگی به وضعیت این زندانی دگراندیش و سایر زندانیان هستیم.
 متن کامل پیام تبریک اقای کاظمینی بروجردی به فرزندش محیا از پشت میله های زندان

خدمت دخترم محیا،
سلام این پدر از کار افتاده و بازنشسته برزمین قبرستان اوین را بپذیر.
از بین قفلها و دربها و دیوارها و میله ها و موانع زندانم، جشن ازدواجت را تبریک می گویم. اکنون که در آستانه یازدهمین سال اسارتم در محبس قرار دارم از اینکه نتوانستم در مراسم شادیت شرکت کنم، بسی متاسفم. در این سالهای سیاه حیاتم، در موضوعات ضروری خانواده ام، از شرکت کردن منع شده بودم و همواره از پشت ستونهای محکم حبسم نظاره گر غمها و لبخندهایتان بوده ام. هیچ چیزی نمی تواند بین من و شما فاصله بیندازد و همواره نفسهایمان در یکدیگر می طپد.
سید حسین کاظمینی بروجردی


۱ نظر:

ناشناس گفت...

اقاى سيد عاى گدا اين مرد بيچاره را رها كنيد، ميدانى وخوب ميدانى به نهايت اين جهان متناهى مردم ايران از تو و ابواب و انصارت تنفر دارند، همه ميدانيم رفتار شما با ملت ايران رفتار يك اشغالگر بيگانه هست به ملت و مملكتى شكست خورده، همه ميدانند كه تو يك بيگانه و اجنبى و مردى دچار بيمارى روحى و روانى هستى ، بخودت بيا حنايت رنگى ندارد، دست پس دزد و متجاوزت مجتبى را بگيرو به گوشه اى فرار كن و با پول هاى دزدى از مملكت ما به راحتى زندگى بكن، فتح اسرائيل هم طلبت مواظب باش اعراب و روس ها تكه اى از مملكت ما را نبلعند، زندانى هاى سياسى را رها كنيد ، به زندانيان تجاوز جنسى نكنيد ، اعدام ها را متوقف كنيد، شما هيچ حقى نداريد كه با انسانها بدينگونه رفتار كنيد، اي سيد على گداى خامنه اى برو تا ملت ايران شما را سرويس دو لوكس نكردهاند،