۱۳۹۳ آبان ۳, شنبه

به حکومت استبداد ستمدینی پایان دهیم

در راستای ادامه جنایات رژیم ظالم ولایت مطلقه فقیه، بار دیگر شاهد  اجرای قوانین غیر انسانی و زن ستیز در ایران هستیم.  این  رژیم نامشروع و فاسد برای سرکوب زنان و به حاشیه بردن آنان از صحنه اجتماع  و همچنین ایجاد رعب و وحشت در جامعه، از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند ، اسید پاشی بر دست و صورت بانوان به بهانه امر به معروف و اعدام و قتل زنان بی دفاع و اجرای حدود  ناعادلانه  از موارد عملکرد جمهوری اسلامی است.
صبح امروز  اعدام  دختری  که هفت سال  از جوانی خود را در اسارت زنجیرهای دیکتاتوری در جدال با قوانین مردود ولایت مطلقه فقیه گذراند ، را نظاره گر شدیم  و در کشمکش با این قوانین منسوخ و ضد انسانی، حتی  حمایت گسترده جوامع بین المللی و نهادهای حقوق بشری هم نتوانست جلوی جنایت این آدمخواران را بگیرد و تنها پیامی که در تاریخ از حکومت دیکتاتوری ولایت فقیه ثبت گردید این بود که مواضع و اوامرش را بیشرمانه اعمال خواهد کرد.
ما طرفداران آقای کاظمینی بروجردی،ضمن محکوم کردن جنایات حکومت دینی ،  با خانواده ریحانه و  قربانیان اسیدپاشی  همدردی نموده و حمایت خود را از بانوان ایرانی و حقوق آنها اعلام میداریم و خواستار پایان یافتن حکومت دیکتاتوری دینی که ثمره اش اعدام، خشونت، احکام خشن فقهی است، هستیم  .

طرفداران آقای کاظمینی بروجردی

شنبه 25 اکتبر 2014 سوم آبان 

هیچ نظری موجود نیست: