۱۳۹۳ فروردین ۳۱, یکشنبه

حمله به زندانیان بی دفاع محکوم است

حکومت اسلامی از بدو تاسیس با عملکرد ضد بشری خود، خط بطلانی بر انسانیت کشید و با سو استفاده از احساسات مردم و برپایی ملغمه ای ناهنجار به نام ولایت فقیه، ارزش های فردی و اجتماعی مردم را به  تباهی و نابودی  كشاند، چنانچه با گذشت سی و پنج سال از عمر این حکومت استبدادی، روند جنایات آنها همچنان ادامه دارد. این ویرانگری از سوی حکومتی که خود را نماینده خدا بر زمین می داند، دستاوردی جز سلب آسایش مردم و گسترش استبداد دینی و تخریب و تحقير اعتقادات و اخلاق نداشته است. 
حکومت ولایت فقیه که عاری از پرنسیب های اخلاقی است و مظهر جنایت و سرکوب می باشد، در روز پنج‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه با اعزام گروهی از چماقدارانش به زندان اوین دست به حمله ای ناجوانمردانه به زندانیان سیاسی زد، آنها که که تنها به خاطر اندیشیدن و سخن گفتن گرفتار و شکنجه شده اند. عوامل حکومت این انسان های بی دفاع را  به باد ضرب و شتم گرفتند تا حکومت ثابت کند به اهداف خود مبنی بر ایجاد وحشت و کشتار همچنان و بیش از پیش پایبند است.
اسیرکشی در ادبیات و قاموس نظام ولایی همواره یکی از روش های سرکوب مخالفان و منتقدان بوده است که البته به یمن توسعه دنیای ارتباطات، این حکومت جنایتکار اکنون توان سرپوشی بر این رفتارهای غیر انسانی خود را ندارد.
با انتشار این بیانیه ضمن محکوم کردن این اعمال ددمنشانه از وجدان های بیدار و انسان دوست تقاضامندیم برای افشای هر چه بیشتر این اعمال و جنایات شنیع واکنش نشان دهند.
هواداران آقای کاظمینی بروجردی
فروردین 1393

هیچ نظری موجود نیست: