۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

ملاقات نماینده آقای کاظمینی بروجردی با مقامات وزارت خارجه هلند

نماینده آقای کاظمینی بروجردی، خانم مریم موذن زاده در ماه مارس طی ملاقاتی با خانم اینگبورگ استولته Ingeborg Stolte"" مسئول میز ایران در وزارت خارجه هلند، ضمن تشریح وضعیت اسفناک حقوق بشر در ایران به ویژه زندانیان عقیدتی و سیاسی، پرونده کاملی از موارد مختلف نقض حقوق بشر در مورد آقای کاظمینی بروجردی و هواداران و خانواده ایشان را ارایه نمود.
در این دیدار سوالات مطروحه توسط آن وزارتخانه از سوی نماینده آقای سید حسین کاظمینی بروجردی پاسخ داده شد.
خانم اینگبورگ استولته ضمن اظهار تاسف در مورد نقض حقوق بشر ایران، وعده داد که در گفتگوهای آینده خود با مقامات ایران حتما در مورد وضعیت ایشان گفتگو خواهد کرد.
لازم به ذکر است که آقای کاظمینی بروجردی که بیش از 2700 روز بی وقفه در زندان به سر می برد در این روزها شرایط جسمی بسیار بدی دارد و از دارو و درمان محروم است. لذا نمایندگان و هواداران وی، کمپینی به نام " کاظمینی بروجردی را زنده نگه دارید" را راه اندازی کرده اند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مدافعین حقوق بشر و فعالین عرصه سیاسی قرار گرفته است. ضمن سپاسگزاری از همه دوستانی که به هر نحوی به این کمپین یاری رسانده اند و مجال نام بردن از آنان نیست، از جناب داریوش مجلسی که برای ترتیب دادن این دیدار بسیار کوشیده و در حمایت از آقای بروجردی تلاشهای فراوانی نموده اند، تشکر و قدردانی می گردد.

هیچ نظری موجود نیست: