۱۳۹۲ اسفند ۱۹, دوشنبه

بیانیه هواداران آقای بروجردی در اعتراض به ضرب و شتم و بازداشت دراویش

بنابر گزارش ها، روز جمعه، دراویش ایران طی بیانیه ای اعلام که خانواده های زندانی و دراویش گنابادی سراسر کشور در حمایت از برادران زندانیشان مقابل دادستانی تهران به طور مسالمت آمیز گرد هم خواهند آمد  همچین  برای پیگیری وضعیت زندانیان شان طوماری را روز ۱۷ اسفند ماه امضا خواهند کرد.
اما حکومت مستبد و دیکتاتوری ولی فقیه با اعزام نیروهای یگان ویژه و لباس شخصی کنترل ورودی‌های مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران را به دست گرفت و به ضرب و شتم این افراد و بازداشت حدود 500 نفر پرداخت.

مسوولان دادستانی در ساعات پایانی روز به تجمع کنندگان مقابل دادستانی خبر داده بودند که خواسته های ایشان تا ساعت 9 صبح روز یکشنبه 18 اسفند ماه عملی خواهد شد، اما خلاف وعده داده شده عمل کردند و تعداد زیادی از زنان و مردانی که یکشنبه مقابل دادستانی تجمع کرده بودند را دستگیر کرد که در بین بازداشت شدگان حتی سه دختر خردسال هم حضور داشتند.
این حکومت مستبد در طول این 35 سال بارها نشان داده است که حتی تاب تجمعات مسالمت آمیز را ندارد و شهروندان حتی از ساده ترین حقوق طبیعی خود محروم هستند.
هواداران آقای کاظمینی بروجردی زندانی عقیدتی- سیاسی، دستگیری و ضرب و شتم دروایش و فعالین حقوق بشر را محکوم می کنند و از جناب بان کی مون و کلیه سازمان ها و نهادهای بین المللی و حقوق بشری تقاضای رسیدگی فوری نسبت به این نقض فاحش حقوق بشر دارند.

هیچ نظری موجود نیست: