۱۳۹۱ مهر ۱۶, یکشنبه

گرامیداشت پانزدهم مهر ماه سالروز افشای چهره واقعی نظام ستمدینی

شش سال از دستگیری آقای سید حسین کاظمینی بروجردی می گذرد، در این روز او وارد هفتمین سال از روزگار زندان و شکنجه و صبر و مقاومت شده است.حکومت ولایت فقیه با استفاده از احساسات مذهبی و معنوی ملت ایران سی و سه سال پیش در پی یک انقلاب به پیروزی رسید و با استفاده از فریب مردم و سو استفاده از نام دین سال ها بر گرده ملت سوار است. ماهیت حکومت مذهبی و مضرات آن مدت ها است که بر مردم روشن شده است و این آگاهی و روشنگری مدیون مقاومت و مبارزات افراد شجاعی است که جان و مال  و آسایش خود را سرمایه کرده و همچنان استوار در زندان ها یا در تبعید و یا انزوا و حتی به قیمت از دست دادن جان خود هرگز ننگ سازش و تسلیم را نپذیرفته اند.
آقای سید حسین کاظمینی بروجردی، سال ها در افشای ماهیت اصلی حکومت دینی از طریق مسالمت آمیز و با نمایان ساختن تفاوت فاحش آموزه های دینی با عملکرد حکومت مذهبی ایران، تلاش نمود تا بخش مذهبی جامعه و شهروندان داخل کشور را از همراهی با حکومت باز دارد که در این راه بارها به زندان افتاد و هزینه های سنگینی را متحمل گردید. هرآینه او به دلیل سازش ناپذیری و مبارزات هوشمندانه اش  مورد خشم و غضب حکومت قرار می گرفت.
کشمکش بین اندیشه های سکولار این پیشوای آزادیخواه و حکومت استبداد مذهبی نهایتا به جایی رسید که در پانزدهم مهرماه سال 1385،  رژیم  آشکارا این دشمنی را نمایان ساخت و با تمام قوا و در اوج خشونت و بی رحمی به منزل این روحانی منتقد و خیابان های اطراف حمله کرد و او و خانواده و هوادارانش را مورد ضرب و شتم  قرار داده و دستگیر کرد. این بی حرمتی و خشونت به منزل یک روحانی شیعه و کسی که خود و پدرانش همواره از معتمدین و مراجع با آبروی مورد مشورت مردم در طی صدها سال گذشته بوده اند، برای حکومت بسیار پر هزینه بود و پس از آن دیوارهای مشروعیت نظام ستمدینی به طور قابل توجهی متزلزل شد و فروریخت.
به جرات می توان این روز را نقطه عطفی در افشای چهره واقعی حکومت ولایت فقیه دانست که مدعی شریعت است و پایه ها و ارکان قدرتش بر این ادعا پایه گذاری شده است. چرا که باقی ماندن یک روحانی شیعه در زندان بدون دسترسی به حقوق اولیه یک زندانی مانند حق داشتن وکیل، حق درمان، حق مرخصی، آن هم درشرایط بسیار تاثربار همراه با شکنجه و آزار های روحی و جسمی و از سویی فشارهای بی رحمانه بر خانواده و پیروانش در بیرون از زندان، بیانگر دشمنی رژیم با وی به علت عقاید و مبارزاتش می باشد. این که رژیم اخبار مربوط به او و هوادارانش را بایکوت میکند  و از سوی دیگر با صرف هزینه ای هنگفت به ترور شخصیت و ساختن سریال های دروغین تلویزیونی و چاپ و انتشار بروشور و نشر اخبار دروغ درباره این روحانی منتقد مبادرت می ورزد، به خوبی ترس رژیم از او و سخنان روشنگرانه وی را نشان می دهد. 
آقای سید حسین کاظمینی بروجردی که سالها با به کارگیری روش های بسیار هوشمندانه و با خلاقیت های شگفت آور در راه روشنگری مردم ایران به مبارزه پرداخته است، اکنون حتی از داخل زندان هم شجاعانه به این مبارزات ادامه می دهد و پایداری و استقامتش در نوع خود بی نظیر است.
اکنون در آستانه هفتمین سال از اسارت او در زندان های قرون وسطایی رژیم ستمدینی هستیم، در این روز یک بار دیگر یادآور می شویم که این رهبر دینی مستقل و دگراندیش سال هاست که با اعلام همبستگی با تمامی گروه های آزادیخواه و عدالت طلب همچنان بر مواضعش پایمردی کرده و وقت آن رسیده است که انسان های حق طلب و مبارز به جایگاه ویژه این انسان شجاع و مبارز توجه بیشتری نشان دهند و از وی که بدون هیچ چشمداشتی و تنها به خاطر مردم ایران مبارزه می کند حمایت همه جانبه به عمل آورند و از هزینه های بسیاری که او در این مسیر متحمل شده است، در راستای پیروزی ملت ایران بر ضحاک بی رحم و جنایت کار، بهره گیری کنند.
نیمه مهرماه 1391
هواداران آقای کاظمینی بروجردی
 
 


هیچ نظری موجود نیست: