۱۳۹۱ خرداد ۲۵, پنجشنبه

علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد

سی سال  به جادوی عبا ننگ به پا شد
عمامه کلاه مغولی بهر خطا شد
سی سال  ز نعلین ، جنایت به جهان شد
در معبر تقویم ، کمرها چو کمان شد
کاظمینی بروجردی،زندان اوین- 2008
سی  و سه سال است گردانندگان نظام ولایت فقیه ثروت های عظیم این سرزمین غنی را  صرف توسعه طلبی های نظامی و سیاسی می نمایند. آنها نه تنها حاضر به تغییر رفتار خشونت آمیز و استبدادی خویش نیستند، بلکه تمامی راهکارهای مسالمت آمیز برای هرگونه اصلاحات در حکومت و تغییر را مسدود کرده اند.
سی و سه سال است که رژیم ولایت فقیه بسیاری از هم وطنان ما را از هر دسته، گروه و عقیده ای تحت عنوان زندانیان عقیدتی و سیاسی در مرکز خشونت و قساوت استبداد به ظاهر مذهبی دربند کرده و در کوره های آدم سوزی مراکز اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی همچنان از فرزندان این مرز و بوم، قربانی می گیرد.

زندانيان عقيدتي و سياسي در ايران به دلايلي از قبيل اعتراض به نقض گسترده حقوق بشر و دفاع از صلح، ‌آزادي و دمكراسي، بازداشت شده، و سپس در دادگاه هاي فرمايشي بر پايه كيفرخواست هاي ناعادلانه و بدون حضور وكلاي آزاد و خبرنگاران مستقل محاكمه و بعضا اعدام شده یا در انتظار اعدام به سر می برند.
 مقاومت ملت ما به مرور زمان به جهانیان نشان داد که حساب مردم و حکومت از هم جدا ست. اکنون صدای اعتراض سراسری مردم، سرکوب های بی رحمانه معترضین در خیابان ها و صدای شیون و ناله ملتی که به فقر و فلاکت کشیده شده اند، به گوش جهانیان رسیده است. اما در این راستا نقش و سهم زندانیان عقیدتی سیاسی بسیار ستودنی است آنان که با شجاعت و شهامت و فداکاری شگفت اوری همچنان از داخل زندان و زیر سخت ترین شکنجه ها و تهدیدها به مبارزه خود ادامه دادند و هرگز تن به سازش و تسلیم ندادند. در اثر این شرایط سخت و بی رحمانه وضعیت این زندانیان از نظر جسمی و روحی بسیار اسفناک است این در حالیست که در خارج از زندان هم رژیم از همه راههای تبلیغاتی خود برای ترور شخصیت آنان استفاده میکند و همه توان خود را برای تحت فشار گذاشتن این زندانیان و خانواده ستمدیده آنان به کار میبرد، ناظرین حقوق بشر و گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد اجازه ورود به ایران را ندارند و هیئت حاکمه زورگو اهمیتی  برای گزارش ها و بیانیه های متعدد منتشر شده از سوی سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر قائل نیست و متاسفانه هراز گاهی شاهد مرگ تاسف انگیز یکی از این عزیزان هستیم بدون اینکه کسی پاسخگو باشد. این همه مصداق بارز جنایت علیه بشریت در زندانهاست.
آخرین خبر شنیده شده مربوط به مرگ خاموش آقای مهدى زاليه است در روز ١٤ خرداد ١٣٩١ پس از بيست سال زندانی کشیدن جانش را از دست داد. و هموطنانی دیگر از جمله منصور رادپور، ناصر خانی زاده، امیر حسین حشمت ساران ، هدی صابر، امیدرضا میرصیافی و.... .
و اینک تعداد زیادی از زندانیانی که در شرایط جسمی بسیار بد درزندان بدون امکانات درمانی به سر میبرند: نرگس محمدی، حسین رونقی ملکی، محمد صدیق کبودوند، عیسی سحرخیز، حشمت الله طبرزدی، سید حسین کاظمینی بروجردی و عبدالفتاح سلطانی و.... بسیاری دیگر که در این لیست گنجانده نشده اند اما در شرایط جسمی ناگوار به سر میبرند و ما هواداران آقای کاظمینی بروجردی از تمامى آزاديخواهان و عدالت طلبان در سراسر دنیا، دعوت ميكنيم تا در بيستم ژوئن 2012 برابر با سي و يكم خرداد 1391 با اعتراض وسيع وگسترده خویش به جنایات رژيم ولایت فقیه  نسبت به قتل زندانيان سياسى، محاکمات مخفی و اعمال شکنجه های روحی و جسمی ازمراجع قضایی و سیاسی بین المللی برای به اجرا در آوردن کارزاری جهانی در احقاق حق توده های مردم عدالت خواه و مدافع حقوق انسانی، ایران اعم از کارگر، نویسنده، شاعر، حقوقدان، روزنامه نگار، فعال سیاسی، هنرمند، دانشجو و...،جان باخته گان در بند،  درخواست دادخواهی  نموده و از دولت ها و مقامات بين المللى می خواهیم  تا با بهره گیری از ظرفیت های دیپلماتیک خویش، به داد ملّتی برسند که سی و سه سال قبل، به نام خداوند آنها را فریب دادند و تخت و تاج را با اسلام سیاسی، معاوضه کردند حمایت بین المللی از حرکت و مبارزات مردم ایران در دستیابی به حق حاکمیت خویش می تواند در دفع بحران های منطقه و جهان بسیار موثر باشد.

هواداران آقای کاظمینی بروجردی 
ژوئن  2012
براى اطلاعات در رابطه با روز جهانى در حمايت از زندانيان سياسي لطفا به وبلاگ  زير مراجعه نماييد
http://20juneiran.wordpress.com



هیچ نظری موجود نیست: