۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

پاییز نوید بخش پیروزی مهر و روشنایی بر تاریکی و ستم

گرچه برگ ریزان پاییز را نسیمی غم انگیز است اما آرزوهای دست نایافته ملت نجیب ایران زمین، بر آنست تا باوری لطیف و دیگر گونه را از پاییز ترسیم نماید .
بیش از سه دهه است که ایرانیان تحت ستم از بهار آزادی بی بهره اند و چیزی جز خشونت پائیز را ندیده اند و غاصبان میهن عزیز ما نیز از برگ ریزان جبری این فصل عبرت نگرفته اند و فروپاشی سازه های دنیائی که روزی گریبانگیرشان خواهد شد را درک نکرده اند!

پائیز اما سخنانی دیگر نیز برای گفتن دارد. با برج مهر که یادآور توصیه به مهر و محبت است آغاز می شود و فرهنگ پربار ایرانیان را نمودار می سازد. جشن مهرگان در این ایام، حقیقتی بزرگ را اهتزاز مجدد می دهد که اینجا از دیرباز سرزمین انسانهای باگذشت و مهربان بوده است و ایرانیان همواره خواستار گسترش عدالت و آزادی بوده اند که پرتویی از مهر ایزدی است؛ پس هرگز نباید قساوت و بی رحمی بنیانگذاران و گردانندگان حکومت ولی فقیه را به حساب مردم ایران زمین گذاشت.
بازگشائی مدارس و دانشگاه ها در این ماه، خوش یمنی دیگری است و امید می رود که فرزندان خلاق و معلمین دلسوز این آب و خاک در بسط علم و معرفت، حذف تعصبات بازدارنده و پرورش وجدان، بیش از گذشته موفق شوند.
متن فوق برگرفته از نوشته های آقای کاظمینی بروجردی است. زندانی روشن اندیشی که به همراه صدها نفر از یارانش در نیمه مهرماه 1385 مورد تهاجم وحشیانه حکومت قرار گرفت و اکنون ششمین پائیز متوالی است که در زندان سردمداران آزار و جهل و خودکامگی اسیر است.
به امید شکست اهریمن و برقراری آزادی و عدالت در ایران زمین و سراسر جهان


۱ نظر:

ناشناس گفت...

انشالله که آزادی و عدالت در ایران زمین برقرار خواهد شد و ما شاهد آزادی و سلامت آقای بروجردی باشیم.