۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

محکومیت ترور آیت الله سید ایاد جمال الدین توسط هواداران آقای بروجردی

آیت الله سید ایاد جمال الدین روحانی برجسته شیعه عراقی است که مخالف ادغام دین در حکومت و از مخالفان سرسخت ولایت فقیه در عراق است. وی که بارها نسبت به نفوذ رژیم استبدادی ایران اعتراض نموده بود، منزلش چند روز پیش مورد حمله موشکی قرار گرفت و باعث مجروح شدن ایشان گردید. سید ایاد این عملیات تروریستی را کار عوامل رژیم دانست و گفت: "من به روشنی و بدون ابهام می‌گویم که رژیم ایران و گروههای ویژه مسلحش تلاش کردند من را به قتل برسانند".  
وی طی مصاحبه ای با روزنامه بین المللی الشرق الاوسط، اقدام تروریستی رژیم را محکوم کرد و آن را بزدلانه خواند و گفت: "تهران می‌خواهد از دست هر کس که مخالف ایده ولایت‌ فقیه است، خلاص شود". 

ایاد جمال‌الدین افزود: "رژیم ایران نمی‌خواهد هیچ صدایی در مخالفت با ولایت فقیه (خامنه‌ای) در عراق وجود داشته باشد به ‌خصوص اگر یک صدای شیعه باشد و من این‌جا به خامنه‌ای می‌گویم و از او سؤال می‌کنم با چه رویی در برابر خداوندت خواهی ایستاد اگر درباره کشتن من از تو سؤال کند ... اگر من به سیاست دخالت رژیم ایران در عراق با کلامم مخالفت کردم، مقامهای رژیم ایران هم باید با کلام به من جواب بدهند و نه با بسته‌های انفجاری و خمپاره و موشکهای هدایت‌شونده چرا که من شبه‌نظامی نیستم و سلاح ندارم. "
وی افزود: " انسان شجاع با آزادی عقیده به ‌وسیله موشک و ترور مقابله نمی‌کند ولی رژیم ایران بزدل است و از واقعیت و بیداری شیعیان بعد از این‌که دروغ بودن ادعاهای رژیم ایران و استفاده آنها از دین برای ماندن در قدرت برای شیعیان در ایران و عراق و لبنان فاش شد، می‌ترسد. آنها از دین و مذهب مانند پول و سلاح استفاده می‌کنند."
اکنون که جنایات عوامل رژیم استبدادی مذهبی جمهوری اسلامی در سطح خاورمیانه گسترده شده است و در سوریه، عراق و بسیاری از کشورها، ترور و کشتار مردم بیگانه به نام دین و مذهب به امری روزمره تبدیل شده است، هواداران آقای سید حسین کاظمینی بروجردی، روحانی مخالف ولایت فقیه ضمن اعلام برائت خود از این رژیم سفاک، این اقدام بیشرمانه و ضد انسانی رژیم ستم دینی ایران در عراق و در ماه مبارک رمضان را محکوم نموده و حمایت خود را از کلیه روحانیون شیعه مخالف ولایت فقیه اعلام می دارند.
در حالی که مخالفین ولایت فقیه حتی در خارج از ایران و در کشور خودشان نیز امنیت ندارند، چگونه می توان انتظار داشت که آقای بروجردی که سالهاست با اسلام سیاسی و ولایت فقیه مبارزه کرده و با صدای رسا انزجار خود را از دخالت دین در حکومت و اصل ولایت فقیه اعلام نموده است، در داخل زندان های رژیم از جنایات و شکنجه های این مدعیان دروغین دیانت، جانش در امان بماند؟!
امید می رود اتحاد شیعیان و علی الخصوص روحانیون شیعه در مقابله با بدعت ولایت فقیه، نویدبخش گسترش آزادی و صلح و دموکراسی در منطقه خاورمیانه گردد.
هواداران آقای بروجردی خواستار رسیدگی به وضعیت نقض حقوق بشر در ایران که منجر به گسترش ناامنی و تروریسم در خاورمیانه و جهان شده است می باشند.
هواداران آقای سید حسین کاظمینی بروجردی

هیچ نظری موجود نیست: