۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

ممانعت از درمان آیت الله بروجردی به خاطر ادامه تبلیغ ایشان علیه نظام

به گزارش خبرگزاری هرانا، علی رغم اینکه وضعیت بینایی آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی در معرض خطر جدی قرار گرفته است، مسئولان از انتقال وی به بیمارستان ممانعت به عمل می آوردند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، آیت الله بروجردی طی چهار سال بازداشت بر اثر بدرفتاری و نگهداری در محیط آلوده از ناحیه چشم راست به شدت احساس ناراحتی میکند.
هفته گذشته یکی از پزشکان بهداری اوین، پس از معاینه بروجردی تایید کرد که 80 درصد بینائی ایشان بر اثر پارگی شبکیه چشم از بین رفته است.
وی هشدار داد که پارگی شبکیه به هيچ وجه خود به خود و يا با مصرف دارو بهبود نمي يابد و تنها درمان مؤثر آن، جراحي است، لذا این وضعیت از لحاظ چشم پزشکی، اورژانسی تلقی می شود و باید هرچه سریعتر ایشان در بیمارستانی مجهز بستری شود.
مسئولین دادگاه ویژه روحانیت، بروجردی را از حق درمان محروم نگه داشته اند و حتی پرونده پزشکی این زندانی را در اختیار خانواده اش قرار نمی دهند. آن ها اخیرا به نزدیکان آقای بروجردی اعلام کرده اند تا زمانی که وی دست از "تبلیغ علیه نظام" برندارد، وضعیت ایشان به همین صورت باقی خواهد ماند.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

ماهم باردیگرازمسئولین مربوطه بخصوص فعالان حقوق بشر می خواهیم که به امورات پزشکی ومعالجه وهمچنین آزادی زندانی عقیدتی آقای بروجردی رسیدگی شود.

ناشناس گفت...

باعرض سلام ودرود،شفای عاجل رابرای روحانی مردمی آیت الله بروجردی خواستارم

ناشناس گفت...

در مملکتی که مردم آن بدون انگیزه و بدون امید به آینده ای بهتر روزها را به شب میرسانند باید گفت که مردم فقط زنده هستند و از زندگی خبری نیست چون تا زمانیکه حاکم مستبد و زور گو و شکنجه گر باشد تمام حقوق مردم آن کشور بدون شک پایمال خواهد شد در حال حاضر وقتی اجازه کوچکترین انتقادی به کسی داده نشود به این معنی
است که حاکم هر بلایی که دلش بخواهد میتواند بر سر مردم بیاورد در حالیکه مردم قدرت دفاع از خود را ندارند فقط باید بسوزند و بسازند که نمونه بارز بی عدالتی در حق آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی روا داشته شدآنهم از طرف حاکم گستاخی که با بی شرمی هر چه تمامتر خود را ولی مسلمین معرفی کرده اما ازحق مسلم آقای کاظمینی بروجردی که همان رسیدگی به وضعیت وخیم جسمانی اوست ممانعت به عمل آمد
وحتی از دادن مرخصی جهت مداوای ایشان موافقت به عمل نیامد .لعنت خدا بر خامنه ای و اتباعش باد.

ناشناس گفت...

سازمان مدافعین حقوق بشر ،عوامل دست اندر کار ،باسلام. شما بخوبی واقف هستید که آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی بخاطر ابراز عقیده خود ودفاع از حقوق خدا داده خود بدست جلادان رژیم راهی زندان شد و با توجه به اینکه این سازمان قدرت و آزادی عمل بیشتری در جهت احیای حقوق زندانیانی همچون آیت الله بروجردی که از کمترین حقوق خود محروم است و تمامی جسم و بالأخص
بینایی ایشان در معرض خطر جدی قرار
گرفته را دارد خواهشمندیم که در مورد مسئله آزادی ایشان با توجه به شرایط حاد جسمی ایشان پیگیری بیشتری صورت گیردو نتایج آن بصورت مستمر در رسانه ها به اطلاع عموم رسانده شود که انشاء الله مثمر ثمر واقع گردد .به امید آزادیش.

ناشناس گفت...

به نام خدائی که آزادی رابه بشرهدیه کرد،ای مسئولین دادگاه ویژه روحانیت آقا سیدحسین کاظمینی بروجردی فرزندخاندانی است که عمرشریفشان رادرکارتبلیغ برای شناساندن والیان منتخب پروردگاروقف کردندتاصدای الهی پیشوایان عرش رابه جامعه ی شیعی برسانندوازجانشان مایه گذاشتندحال ازشمامیپرسم چگونه ازایشان میخواهیدکه دست ازتبلیغ بردارند؟

ناشناس گفت...

سلام به تمامی دوستان روشنفکروآزادیخواه ،مانباید پشت آیت الله بروجردی راخالی بگذاریم وباتمام قدرت وتوانمان ازحق این عزیزکه درمان ایشان میباشد دفاع وحمایت کنیم

ناشناس گفت...

همه برای تبلیغ آزادند،وشمانمیتوانیدآیت الله بروجردی راازدرمان ممنوع ومحروم کنیدماهمه بااوهستیم تاآخرین نفس وبرای آزادی اودعامیکنیم

ناشناس گفت...

اگردین نداریدکه همینطورهم میباشدآزادمردباشیدواین فرزندرسول رابه بیمارستان مجهزانتقال بدهیدتازیرنظرپزشک مداواشوند

ناشناس گفت...

سلام .این اسلامی که خامنه ای ازش دم میزند .تا جایی که بوده .پیامبر .رسول رحمت وامنیت بود ..ولی اسلام خامنه ای بویی از رحمت وامنیت ندارد .

nasrin گفت...

نمیدانم فعالین حقوق بشر به چه کاری مشغولند؟ آیا سکوت آنها به دلیل عدم اعتماد ایشان به لباس روحانیت است؟ آقای بروجردی که خود را خلع لباس کرده است.. ایا پس از 4 سال شکنجه هنوز فکر میکنید بروجردی مانند خمینی است که برای ازادی اش تلاشی نمیکنید؟