۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

بیانیه هواداران آیت الله بروجردی در محکومیت اعدام پنج فعال کرد




بدین وسیله ضمن اعلام انزجار عمیق خود نسبت به اعدام 5 هموطن زندانی دیگر، فرزاد كمانگر، علي حيدريان، فرهاد وكيلي، شيرين علم‌هولي و مهدي اسلاميان ، این اقدام شنیع و غیر انسانی را به شدت محکوم می نمائیم. 

همواره بر این باوریم که در دادگاه وجدان بشري، جرم دولتها و سازمانهای مدعی دفاع از حقوق بشر، کمتر از ولی فقیه نیست ؛ چرا که آنها با بی تفاوتي، نظاره گر چنین جنایاتی مي باشند و هيچ اقدام بازدارنده  و مؤثري در جهت مهار جریان خشونت طلب دستگاه حاکمه ایران به عمل نمی آورند. واکنش آنها در گذشته تنها در حد محكوميت‌هاي ابتدائي، تبليغي و توبيخي بوده و متاسفانه اقدامی اساسي براي حذف قوانین ارتجاعي در ممالک تحت تولیت استبداد دینی، انجام نگرفته است.
طی سالهای اخیر، آیت الله بروجردی ، یکی از چهره های سرشناس مخالف استبداد دینی، بطور رسمی مبارزات و فعاليتهاي گسترده اي را برای حذف مجازاتهای خشن دینی از قبیل: اعدام، سنگسار، قطع اعضای بدن، شلاق و زندان، صورت داده و مخالفت علنی خود را به گوش جوامع بین المللی آزاد و دموکراسی خواه رسانده است؛ ولی متاسفانه عدم حمایت شایسته آنها گرد و غبار ناامیدی و دلسردی را بر این نوع حرکتهای نجات بخش در ایران، پاشیده است.
به امید شکل گیری هرچه سریعتر اجماع جهانی برای نجات مردم تحت ستم ایران
کانون هواداران آیت الله بروجردی در ایران و اروپا

۹ نظر:

زنان مبارز هوادر آیت الله بروجردی گفت...

سلام
ماهم این اقذام غیر انسانی را محکوم میکنیم

ناشناس گفت...

سلام
درود برانسانهای باشرفی همچون یاران آقای بروجردی که در راه اتحاد با هم وطنان خود برعلیه دشمنان این مرزو بوم همانند کوهی استوار و ثابت قدم هستند.

مينا گفت...

با سلام :بي توجهي به فريادهاي اين عزيزان باعث شد كه امروز شاهد اين اعدام ها هستيم

محمدرضا_ مرودشت گفت...

با درودی فراوان
واقعا ارزش انسانها همین است؟
جان را خدا می دهد و خامنه ی پلید و همدستان پستش می گیرند
پس چه شد آن عزت و شرف و آزادی خداداده یعنی هیچ روحانی آزاده ی نیست که با آیت ا...بروجردی همصدا شود؟

ناشناس گفت...

با سلام
می خواهم بدانم اینها که دم از اسلام وخدا و پیغمبر و اهل بیت می زنند درکجای شرع خدا و یا تاریخ پیامبر و امامان آسمانی زور و ظلم و ستم و خفقان و فشار و زندان و شکنجه و اعدام حاکم بوده است.

ناشناس گفت...

من هم این قتلهای جوانان با شرف این مرز و بوم را محکوم می کنم.
انشاءالله بزودی انتقام خون بناحق ریخته ی همه ملت را از این کافران میگیریم.
با امید به پیروزی

ناشناس گفت...

پايان اين دردها و زجرها چه زمان خواهد رسيد

ناشناس گفت...

مرگ بر دیکتاتور

? گفت...

ظلم از همان ابتدا منسوخ شده بود این اعمال غیر انسانی فقط کینه ی مردم را نسبت به حکومت بیشتر میکند و ستم کردن حاکمانرا افزون