۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

خبر ویژه : وضعیت اضطراری در اوین بعد از اعدام پنج هموطن زندانی


بعد از جنايت بيشرمانه مستبدين ديني در اعدام پنج فرزند آزاده ايران زمين، مامورين ضد شورش اوين اقدام به تسويه حساب با زندانيان معترض نموده و آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند تا از گسترش دامنه اعتراضات در زندان جلوگيري شود.
بنابر آخرین گزارشات دریافتی، شدت تهاجم و سركوب به حدی بوده است که منجر به بيهوشي و احتمالا کشته شدن برخی از زندانیان در بند 350، بند 500 ویژه روحانیت و بندهاي 7 و 8 زندان اوین شده است . این گزارش ها حاکیست ، مامورين سرکوبگر مانع از انتقال مجروحين به درمانگاه زندان مي شوند.
قطع كامل تلفن هاي اوين در حاليست كه طي روزهاي اخير آقايان عیسی سحرخیز، مهندس طبرزدی، داود سلیمانی، رسول بداغی، مهدی محمودیان و دکتر رفیعی به زندانهاي رجائي شهر و پرديس كرج منتقل شده و از شروع سال جديد نيز، برخي محكومين از جمله آيت الله بروجردي كه اخبار داخل زندان را به بيرون گزارش مي دادند، ممنوع الملاقات شده اند. اين فشارها براي جلوگيري از تبادل اخبار به ويژه ارسال گزارش از اوضاع بحراني و متشنج کنونی زندان صورت گرفته است.
اکنون که رژيم سرکوبگر ولایت فقیه به آخرين درجه قساوت رسيده و واكنش هاي اندك سازمان ملل، دولت ها و نهادهاي مدافع حقوق بشر كارساز نبوده ، پيروزي ملت تحت ستم ايران تنها در گرو اتحاد تمامي گروههای مبارز ، آزاديخواهان و اصلاح طلبان، فارغ از هر ايده و منش سیاسی مذهبي در قالب يك جبهه دمكراتيك واحد مي باشد.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

با درود
تنها کسی مرتکب این رفتارهای پست و حیوانی و وحشیانه می شود که ضعیف و حقیر و رزل باشد. می خواهم از آقای خامنه ای بپرسم مگر ادعا نمی کنی که حق هستی و ولایتت ولایت خدا و پیامبر و اهل بیت است پس چرا ترسیده ای؟ مگر ولایت خدا زور و ظلم و ستم است؟مگر پیامبر و اهل بیتش مخالف خودشان را سرکوب و شکنجه و به زندان می انداختند؟آقای خامنه ای تو و دیگر همدستانت فرسنگ ها از خدا و دین نوازشگرش و انسانیت دورید.

زینب_ک گفت...

سلام
هیچ حکومتی با ظلم و ستم پایدار نمی ماند و روز نابودی این
‏ رژیم زشت و پلید و منفور به ظاهر اسلامی نزدیک است خیلی نزدیک.

اميرعلي گفت...

ادعا ميكنند كه پيرو امام علي هستند ولي هميشه قصاص قبل از جنايت ميكنند

زنان مبارز گفت...

سلام ودرود
مازنان مبارز دست در دست یکدیگر تا پای جان برای آزادی ایران زمین از دست این جنایتکاران بی شرم وحیا میجنگیم ولحظه ای آرام نخواهیم نشست

شيلا گفت...

به نظر من هدف از اين جنايات، نيات ديگري است كه دنبال ميشود

? گفت...

با ظلم نمیشود ماند ای حکومت دروغین